.fixed-whatsapp { position: fixed; bottom: 20px; right: 20px; width: 50px; height: 50px; z-index: 9999; }

VIVIX SHAKLEE, ANTIOKSIDA,AWET MUDA DAN PEMULIHAN SEL SIHAT, klik sini untuk info lanjut

VIVIX SHAKLEE, ANTIOKSIDA,AWET MUDA DAN PEMULIHAN SEL SIHAT, klik sini untuk info lanjut
Kami membantu anda dan keluarga menjadi lebih sihat, awet muda dan bertenaga dengan produk kesihatan Terbaik, selamat, berkesan dan halal dari Shaklee. Kami adalah Leader Shaklee Terbaik di Malaysia. Anda Ingin dapatkan suplemen Shaklee atau Menjana Pendapatan melalui Shaklee? Hubungi bondamiza (salmiza) segera di talian 012-5852034 untuk bimbingan bisnes dan tempahan suplemen anda.

KENAPA ANDA KENA BUAT BISNES SHAKLEE

Share:
Salam Sejahtera, Bonda doakan moga semuanya dalam keadaan sihat dan diberkati Allah hendaknya.  


Kali ni bonda nak kongsi kenapa anda kena buat bisnes Shaklee sebagai side income anda. 

Bisnes Shaklee antara bisnes yang paling sesuai untuk anda buat sebagai peluang anda menjana pendapatan sampingan mahupun pendapatan penuh.

Bonda faham, zaman sekarang, semua orang perlukan pendapatan lebih bagi menampung belanja harian. Ada diantara anda yang buat pelbagai bisnes siang malam tapi income masih kecil. 

Gaji sedia ada masih tak cukup, kering poket orang kata, sampai terpaksa berkira-kira bajet. Tiap hari bimbang tak sampai tengah bulan potensi poket nyawa-nyawa ikan pula. Untuk tunggu gaji next month, terpaksalah ikat perut seisi keluarga, berhutang sana sini, ada yang sampai bil-bil tertunggak, ditambah lagi dengan hari-hari bank call minta hutang. Stress nya!

Semak perut jadinya..

Dalam hati niat nak berniaga macam-macam, nak buka kedai. Modal besar sangat, masa pula terhad. Ada pula sesetengah bisnes, wajib pula pula beli stok banyak-banyak. herm boleh ke dijual semuanya?

Jadi apa pilihan yang anda ada? 


Anda nak tak bonda kongsi kan bisnes yang hanya keluar modal kecil, tak perlu simpan stok dan untung yang berbaloi?  Mesti excited nak tahu kan? 


saya nak bisnes, tapi ada modal tak sampai RM40, boleh ke?

Baik, jom bonda kongsikan kenapa anda kena buat bisnes Shaklee.

Anda tentu ingin buat bisnes dengan modal yang sangat rendah dan incomenya berbaloi kan?

bonda nak tanya, berapa banyak side income yang anda ingin? 

bayangkan, tentu seronok bila sampai je tengah bulan, tengah kering ada masyuk pula bonus hasil side income kan? cer bayang kan...

boleh jadi hasil bisnes permulaan tu hasilnya RM70, RM100, RM300, RM1000. Apa yang penting hasil titik peluh kita dan halal. Sikit-sikit lama-lama jadi bukit. insyallah. 

Syukurlah sedikit sebanyak dapat bantu tambah kewangan family, boleh bagi  duit bonus untuk mak ayah, paling best dapat bantu orang, bersedekah dan menyimpan untuk kegunaan masa kemudian. 

kenapa bisnes Shaklee wajib anda buat sebagai sumber pendapatan tambahan anda? 

Kerana dah terbukti bisnes Shaklee adalah model bisnes terbaik untuk anda. jom baca!

1. BISNES SHAKLEE HANYA PERLU MODAL YANG SANGAT RENDAH 


Untuk memulakan bisnes Shaklee, anda hanya perlu keluarkan modal sebanyak RM35.00 sahaja. Dengan modal pendaftaran sebanyak RM35 anda dah bergelar ahli shaklee. 

Kenapa perlu bayar RM35 pula? tak ada ke yang tak perlu keluarkan modal sesen pun? 

ehh dah tentulah ada, sebenarnya, ada dua jenis pendaftaran keahlian shaklee ni. Dua kaedahnya adalah :
  • Keahlian berbayar RM35, atau
  • Keahlian percuma (dengan belian / jualan berjumlah lebih kurang RM360 / 100uv Point)
Apa yang perlu anda untuk dapatkan keahlian Shaklee secara percuma? 

Anda boleh buat belian sekaligus, atau jika tak mampu, anda perlu cari dan kumpulkan pembeli-pembeli vitamin/mana-mana produk Shaklee (sales lebih kurang jualan RM360 (100uv point) dan keatas), maka anda dah layak menjadi ahli Shaklee secara percuma). Dah jimat RM35 tadi, malah siap dapat bonus pertama anda dah, dengan keuntungan runcit pula tu. best kan?

Nak tahu lanjut lagi macam mana nak join bisnes Shaklee ni, boleh terus contact bonda ye seperti number di bawah : 

Whatsapp : 012-5852034
Whatsapp : 012-5852034 
Whatsapp : 012-5852034

Setelah anda menjadi ahli Shaklee yang sah, barulah anda layak untuk memulakan bisnes Shaklee. Haa bestkan? 

Shaklee adalah bisnes yang sesuai untuk anda dapat side income sebab modalnya sangat-sangatlah rendah, dan mampu dibiayai oleh sesiapa sahaja. Memang wajib rebut peluang ini.

Mulakan bisnes Shaklee anda, hubungi BondaMiza di 0125852034

Anda usah bimbang, bisnes Shaklee telah terbukti adalah antara bisnes paling bijak sebabnya anda tak rugi apa pun kerana modal sememang dah rendah, tak perlu keluarkan duit poket untuk beli stok dan insyallah, anda berniagalah betul-betul, dalam seminggu dua, dah boleh balik modal anda yang RM35.00 tadi tu.

"Orang kata di mana ada kemahuan, disitu ada jalannya". Insyallah


APA LAGI YANG ANDA DAPAT SELEPAS MENDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE?

Dengan keahlian Shaklee tadi, anda akan diberikan 1 set kit ahli. Didalamnya terdapat panduan tentang keahlian, perniagaan, produk & kajian Shaklee. 


Shaklee member kit : panduan niaga, produk dan income


2.PELBAGAI ILMU DIBERI SECARA PERCUMA

Bisnes Shaklee memang awesome, pelbagai ilmu dititikberatkankepada ahlinya. Kebanyakkan ilmu yang diberikan Shaklee adalah percuma pula tu.

Tahu tak, Shaklee menyediakan setiap bulan kelas-kelas produk & nutrisi kepada semua pengedarnya. Ia dipanggil Health & Wellness Talk. Diadakan setiap bulan di beberapa lokasi dalam Malaysia (dari Perlis sampailah ke Sabah). Anda juga digalakkan datang bersama prospek anda agar mereka juga faham tentang produk yang bakal mereka beli.

Kenapa ilmu produk Penting?


Apa yang perlu anda kuasai adalah ilmu mengenai produk dan nuritisinya, yelah kan berniaga perlulah belajar dan tahu mengenai apa yang kita niagakan. Pengetahuan mengenai produk penting supaya anda dapat menyarankan dan memberikan khidmat nasihat / syor yang sesuai dengan pelanggan. 

Tak berapa pandai, tak mengapa, semua bermula dari tahap yang sama. Yang penting anda, ada kemahuan untuk menambah nilai ilmu dan taraf ekonomi anda. 

Begitu juga dengan ilmu bisnes dan lain-lain, insyallah bonda akan bantu memberi tunjuk ajar sehingga anda mencapai bonus tertinggi. 

Bagaimana ingin hadiri kelas, lokasi saya jauh.. 

Di mana pun jua lokasi anda, Bonda akan bantu. Usah bimbang, jika anda tidak dapat hadiri kelas di Shaklee, anda masih boleh hadiri setiap Kelas online. Kelas online dijalankan. 'coaching one to one' jika diberikan kesempatan, itu boleh diaturkan, insyallah. 

Yang pasti jarak jauh bukanlah alasan untuk tidak berjaya. Pelbagai kelas online dianjurkan hampir setiap minggu (melalui group Whatsapp / telegram, video, Facebook dan banyak lagi boleh anda belajar. 

Di mana ada jalan, insyallah di situ ada kejayaan. 


3. SISTEM ONLINE SHAKLEE MEMUDAHKAN & BOLEH DIBUAT PADA BILA-BILA MASA SAHAJA

Bisnes Shaklee banyak memudahkan ahlinya. Shaklee lengkapkan sistemnya bagi kita mudah mendapatkan 
  • Info produk, 
  • Bahan marketing,  
  • Membuat tempahan pelanggan,
  • Pengiraan bonus dan sebagainya.
Tidak gusar lagi, walau sesibuk mana anda, tiada masa untuk penghantaran dan tempahan, anda klik-klik sahaja tempahan dalam sistem Shaklee. 

HQ Shaklee yang uruskan, anda tidak perlu lagi, bersusah payah untuk aturkan pengeposan / penghantaran kepada pelanggan. 

Inilah sebabnya anda kena pilih Bisnes Shaklee sebagai bisnes anda, ia sangat mudah. Anda hanya perlukan  telefon bimbit untuk mulakan bisnes Shaklee. 

Ramai ahli shaklee terdiri pelbagai peringkat umur, jantina, berbeza latar belakang dan pekerjaan. Pelajar, doktor, surirumah, pemandu, eksekutif, penjawat awam dan ramai lagi, &  semuanya boleh usahakan perniagaan Shaklee. Insyallah

4. KUMPULAN SOKONGAN AKTIF & SENTIASA MEMBANTU


Macam tak percaya kan? dengan modal serendah ini, peluang anda terbuka untuk dapatkan untung runcit setiap hari, bonus bulanan, trip percutian (dalam dan luar negara) /umrah percuma, bonus kereta, bonus kepimpinan dan banyak lagi.  

Bukan itu sahaja, tak kurang pula ahli kumpulan  yang aktif yang sentiasa membantu. Semua ingin memastikan anda berjaya. Dalam team, semua beraura positif dan sentiasa membantu. Insyallah


teamwork yang Mantap!

5. SHAKLEE TERBUKTI MELAHIR & MEMBANTU MENINGKATKAN TARAF PENDAPATAN RAMAI AHLINYA

Ya, untuk berjaya, anda tak boleh biarkan alasan mengawal diri. Tiada sesuatu yang datang bergolek dengan sendirinya. Anda perlu bertindak segera. Kami akan bantu anda, janji anda ada usaha, berminat dan ingin belajar. 

ini sebahagian pendapatan / bonus Shaklee, usaha ahli-ahli Shaklee yang berjaya : 
slip bonus sebahagian ahli Shaklee, slip ini layak untuk sokongan kewangan bagi permohonan bank.
apa kata mereka : 


Bisnes Shaklee banyak membantu menambah nilai kehidupan kami ..

6. SHAKLEE ADALAH SUPLEMEN TERAWAL DAN BERPRESTIJ SEJAK 1915

Shaklee adalah suplemen yang terawal dan berprestij bermula sejarah sejak tahun 1915 lagi.

Shaklee adalah peneraju syarikat nutrisi semula jadi di A.S., dengan sejarah yang bermula dari 1915, Shaklee telah menjadikan masyarakat lebih sihat selama lebih 60 tahun.semua produk nutrisi Shaklee adalah semula jadi dan  berkualiti tinggi. Produk kegunaan rumah Shaklee pula adalah mesra alam, telah membantu jutaan orang menikmati kehidupan yang lebih sihat.

Shaklee memfokus kepada penghasilan makanan kesihatan untuk membantu meningkatkan tahap kesihatan manusia. Shaklee dijamin Selamat, semulajadi dan berkesan. 



Produk Shaklee selamat dan datangnya daripada bahan-bahan yang berkualiti, tulen dan mujarab dari alam semula jadi, Setiap bahan & produk melalui semakan terbitan saintifik dan melakukan kajian untuk mengesahkan keberkesanan dan kemujarabannya.

Kajian Suplemen Pemakanan Shaklee adalah kajian perintis mengenai pengguna suplemen pemakanan jangka panjang yang menunjukkan bahawa mereka yang mengambil suplemen Shaklee memiliki kesihatan yang jauh lebih baik.


Prinsip Shaklee & 'The Shaklee Difference' adalah asas yang sangat kukuh kepada bisnes Shaklee sehingga kini. 

Banyak lagi mengenai Shaklee melalui pautan Shaklee & Kenali Shaklee


Anda yang sedang mencari-cari bisnes untuk dijadikan sebagai pendapatan sampingan anda kena buat Shaklee. Jom sertai kami dalam bisnes Shaklee secara sungguh-sungguh. Jemput ke pautan di bawah untuk 1001 sebab ....

BISNES SHAKLEE : KELEBIHAN JADI AHLI BERSAMA KAMI (TEAM SHAKLEE NO.1 DI MALAYSIA )





SELAMAT DATANG KE DUNIA SHAKLEE, PERNIAGAAN TANPA SEMPADAN 



  "Setiap orang mempunyai alasan tersendiri kenapa perlu berusaha keras untuk berjaya.. Hidup pastinya lebih indah jika kita dapat membantu keluarga dan lebih ramai yang memerlukan di luar sana.."  - Bonda Miza

JOM KITA KAYA DAN BERJAYA DUNIA & AKHIRAT.. INSYALLAH.. 

 

ANDA MENCARI BISNES YANG MODAL RENDAH DAN MUDAH? SIAPA BOLEH BUAT BISNES SHAKLEE?

Sesiapa saja bertaraf warganegara Malaysia yang berumur 18 tahun ke atas.

Berminat untuk mulakan perniagaan  Shaklee ? jom contact Miza

 

boleh hubungi bonda miza / whatsapp terus bonda di talian 
 

 

ANDA MENCARI BISNES YANG MODAL RENDAH DAN MUDAH? SIAPA BOLEH BUAT BISNES SHAKLEE?

Sesiapa saja bertaraf warganegara Malaysia yang berumur 18 tahun ke atas.

Berminat untuk mulakan perniagaan  Shaklee ? jom contact Miza

 

boleh hubungi bonda miza / whatsapp terus bonda di talian 
 

🌟7 SEBAB KENAPA SAYA PILIH BISNES SHAKLEE BERSAMA TEAM MFMS🌟

Nak tahu kenapa saya dan ramai yang lain pilih buat bisnes Shaklee bersama team MFMS?

✅ 1. Produk Shaklee TERBUKTI SELAMAT & BERKESAN lebih 100 TAHUN.
    
✅ 2. Company Shaklee sangat STABIL & KUKUH sejak tahun 1956.
    
✅ 3. Produk Shaklee ada PERMINTAAN TINGGI di Malaysia, market luas dan mudah dipasarkan.
    
✅ 4. Bisnes Shaklee adalah bisnes NETWORK MARKETING PERTAMA DI DUNIA.
    
✅ 5. Bisnes Shaklee boleh DIWARISKAN kepada anak cucu kita.
    
✅ 6. Dalam Team MFMS dah ada ILMU & MENTOR yang betul dan PROVEN SUCCESS.
    
✅ 7. MODAL RENDAH & PULANGAN TINGGI.

Nak tahu lebih detail?
Jom tonton video bersama Masters Founder Team MFMS:-

http://bit.ly/WhyShakleeMFMS

Dah habis tonton?

Sila klik link di bawah untuk saya bantu anda :

Wasap.my/60125852034/NakJoinShaklee


https://www.shaklee.com.my/joinnow?sid=963856
 
 Sila klik link di bawah untuk saya bantu anda :

Wasap.my/60125852034/NakJoinShaklee
 

 
 BondaMiza Nazril
Team MFMS Empire
 




Sila klik link di bawah untuk saya bantu anda :

Wasap.my/60125852034/NakJoinShaklee


  






Sila klik link di bawah untuk saya bantu anda :

Wasap.my/60125852034/NakJoinShaklee


  






Bonda Miza Nazril
"Founder Of MagNificent Masters In Shaklee"
012 585 2034 
www.bondamiza.com


MENARIK DIBACA: 









No comments