.fixed-whatsapp { position: fixed; bottom: 20px; right: 20px; width: 50px; height: 50px; z-index: 9999; }

VIVIX SHAKLEE, ANTIOKSIDA,AWET MUDA DAN PEMULIHAN SEL SIHAT, klik sini untuk info lanjut

VIVIX SHAKLEE, ANTIOKSIDA,AWET MUDA DAN PEMULIHAN SEL SIHAT, klik sini untuk info lanjut
Kami membantu anda dan keluarga menjadi lebih sihat, awet muda dan bertenaga dengan produk kesihatan Terbaik, selamat, berkesan dan halal dari Shaklee. Kami adalah Leader Shaklee Terbaik di Malaysia. Anda Ingin dapatkan suplemen Shaklee atau Menjana Pendapatan melalui Shaklee? Hubungi bondamiza (salmiza) segera di talian 012-5852034 untuk bimbingan bisnes dan tempahan suplemen anda.

CETUSAN RASA BONDA ~ SESI LATIHAN PENGEDAR BARU SHAKLEE

Share:

Alhamdulillah Ahad yang lalu saya telah berpeluang untuk berkongsi pengalaman dan ilmu dengan semua pengedar baru Shaklee di Cawangan Shaklee Seberang Jaya, Pulau Pinang dalam sesi Latihan Pengedar Baru Shaklee / New Distributor Training (NDT).
Sesi ini lebih kepada perkongsian pengalaman dan tip-tip perniagaan sama ada online atau offiline. 
POSTER CERAMAH
Alhamdulillah sambutan mengalakkan, ada yang datang jauh dari Langkawi semata-mata untuk menimba ilmu. Best sangat dapat berkongsi sedikit sebanyak pengalaman saya dengan semua. Walaupun sesi pendek lebih kurang 30 minit, tetapi berbaloi. Peram ilmu sorang-sorang sahaja memang tak best. 


Selfie dulu sementara menunggu peserta datang. Pintu kelas baru sahaja di buka ~ jam 2.30 petang.


Sedang menyampaikan ilmu dan pengalaman dengan semua ahli baru dan lama Shaklee



















Antara yang saya kongsikan pada hari tersebut adalah : 

TOPIK 1 : BAGAIMANA SAYA DAN KELUARGA BOLEH MULA MENGENALI SHAKLEE?



Bermula dengan set bersalin yang hebat membuatkan saya terus jatuh cinta. Saya mula berkongsi kebaikan produk dan testimoni kesihatan diri sendiri (badan sihat, susu badan banyak, anak tidak kuning) kepada rakan-rakan dan keluarga. 

Dengan bermodalkan RM75 menjadi ahli, saya boleh mendapat balik bonus tunai untuk bantu keluarga waktu itu. Alhamdulillah 

TOPIK 2 : APAKAH LANGKAH YANG HARUS KITA LAKUKAN KE ARAH KEJAYAAN BERSAMA SHAKLEE?

Hidup mesti sentiasa menimba ilmu. Jangan berhenti mengali ilmu walaupun dan belajar sampai menari gading. sentiada  perbaiki tingkah laku dan baiki rohani juga niat. Bantu ramai orang, insyallah Allah akan bantu kita. 

Jangan lupa untuk ambil tahu selok belok perniagaan dan rekod-rekod berkaitan termasuklah kewangan, cara berurusan dengan pelanggan, pemasaran dan jangan lupa update blog, IG, insta dan FB. itu salah satu marketing tool yang sangat baik buat masa ini (jika melakukan bisnes secara online). Palin penting jangan sesekali berhenti berkongsi kebaikan dengan semua orang. 



TOPIK 3 : PENCAPAIAN  SAYA SEKELUARGA DALAM SHAKLEE

Antara anugerah yang diterima sepanjang hampir 3 tahun bersama Shaklee
Doakan kami sekeluarga dapat mencapai tahap Master Coordinator Menjelang Januari 2017. InsyaAllah. 
TOPIK 4 : PERANCANGAN DIRI DAN KELUARGA DALAM SHAKLEE


Keluar dari zon selesa segera. Saya tidak mahu lagi kerja keluar gelap balik pun gelap. herm faham tak apa yang saya cuba sampaikan ni?

Catatlah semua perancangan dan cita-cita / impian atas selembar kertas. Jelaskan dengan tarikhnya sekali. Doakan kejayaan sendiri setiap kali terlintas di ingatan. Cubalah buat, saya dah buat dan kebanyakkan saya dah capai satu persatu. Ini antara Vision board saya yang dikemaskini. 
KESIMPULANNYA 

Hendak berjaya wajib keluar daripada zon selesa. Kurangkan angan-angan mat jenin. Lebihkan tindakan, Nasib sesuatu kaum adalah terletak atas usaha dan kesungguhan sendiri. Tiada kejayaan yang akan datang bergolek dengan mudahnya. 

Petua paling mujarab : jangan jadikan kekalahan / kegagalan yang berlaku hari ni menyebabkan kita sering berputus asa. Sebenarnya lebih banyak kegagalan yang kita temui menjadikan kita lebih matang, lebih kental dan mengorak pastinya ia menjadi pemaju untuk langkah yang lebih besar.

PESAN BONDA : JANGAN TAKUT UNTUK GAGAL DAN TERUSKAN MENCUBA!






AKHIR SEKALI : KENAPA SAYA PILIH SHAKLEE? 




Hanya shaklee satu-satunya pengeluar suplemen semulajadi terbaik dunia setakat ini.  Shaklee sentiasa selamat, berkesan dan mesra alam dan sentiasa memastikan produk yang terbaik dikeluarkan kepada kita. 

Jadilah pengguna bijak dan kecapi kejayaan bersama Shaklee 



Feel free to share dengan semua.

Moga bermanfaat.

'Be simply healthy'
Master To be Bonda Miza


INGIN JANA PENDAPATAN 4 KE 5 ANGKA HANYA DARI RUMAH? 
HUBUNGI SAYA
Sharifah Salmiza (Bonda Miza)
"Founder Of BondaMiza Millionaire"
"Founder of Empayar Wanita Sedunia"
012 585 2034 
(whatsapp/telegram/sms/call)
www.bondamiza.com
www.bersalinmenyusu.com


No comments