.fixed-whatsapp { position: fixed; bottom: 20px; right: 20px; width: 50px; height: 50px; z-index: 9999; }

VIVIX SHAKLEE, ANTIOKSIDA,AWET MUDA DAN PEMULIHAN SEL SIHAT, klik sini untuk info lanjut

VIVIX SHAKLEE, ANTIOKSIDA,AWET MUDA DAN PEMULIHAN SEL SIHAT, klik sini untuk info lanjut
Kami membantu anda dan keluarga menjadi lebih sihat, awet muda dan bertenaga dengan produk kesihatan Terbaik, selamat, berkesan dan halal dari Shaklee. Kami adalah Leader Shaklee Terbaik di Malaysia. Anda Ingin dapatkan suplemen Shaklee atau Menjana Pendapatan melalui Shaklee? Hubungi bondamiza (salmiza) segera di talian 012-5852034 untuk bimbingan bisnes dan tempahan suplemen anda.

YOUTH SHAKLEE, KULIT CANTIK & MUDA IDAMAN SEMUA

Share:
Salam sejahtera pembaca kesayangan Bonda. Shaklee telah keluarkan skincare baru yang LEBIH HEBAT untuk mengantikan set skin care Nutriwhite dan Enfuselle. Bonda perkenalkan 'Youth Shaklee' Regim penjagaan kulit dan antipenuaan terkini Shaklee
Set Skincare YOUTH Shaklee

SHAKLEE YOUTH SKINCARE UNTUK KULIT CANTIK & AWET MUDA

Setahun tunggu sedar-sedar dah hampir sampai sangat. Youth Set Shaklee ni dihasilkan setelah 8 tahun kajian. Lama tau. Tapi hasilnya sangat best!

Youth Set ini ada menggunakan bahan termasuk anggur muskadine yang diguna dalam vivix tau. Sangat power kaya antioksidan dan hasilnya pastilah awet muda. Awet muda sehingga kelihatan 10 tahun lebih muda kulit kita, insyallah

ISTIMEWANYA & KEBAIKAN YOUTH
SKINCARE SHAKLEE 


Shaklee Youth akan menumbuhkan semula sel-sel kulit baru supaya kulit muka kita kelihatan lebih muda Berbanding usia sebenar. Hasil kajian Youth membantu memudakan kulit kita 10 tahun dari usia kulit sebenar



Youth Shaklee  menjanjikan kulit yang lebih sihat dengan jaminan 100% (jaminan ini terpakai untuk orang yang konsisten menggunakan Youth Set sahaja yea) Paling meyakinkan lagi, Ini bukan seperti produk penjagaan kulit biasa-biasa.


Shaklee menggunakan teknologi canggih untuk menghasilkan rangkaian produk yang dapat melambatkan penuaan kulit meresap hingga ke dalam.

Hasilnya kajian Youth menunjukkan 100%  kedut berkurang, jerawat hilang, kulit licin mulus tegang you alls! Shaklee youth berjaya lakukan.

Diuji oleh pakar mata (Ophthalmologist) membuktikan bahawa Youth selamat untuk mata, tidak merengsakan walaupun pada mata yang sensitif.

YOUTH dibangunkan dengan vitamin anti-penuaan dan diperkayakan dengan polifenol untuk memberikan manfaat rawatan kulit yang lebih baik dengan hanya 4 langkah mudah.

Youth Shaklee mempunyai 8 ‘Patent’ setakat ini, dan bonda dimaklumkan adanya 'patent' baru yang bakal menyusul. Hebatkan?? jadi kiranya tiada produk laindi dunia yang boleh mempunyai rumusan yang sama dengan Youth Shaklee. Ia sama sekali ekslusif untuk Shaklee sahaja.

Bahan-bahan penghasilan Youth Skincare Shaklee ini 100% semulajadi tumbuhan, bebas gluten dan tidak diuji mahupun mempunyai unsur haiwan ya. Bahan utama Youth ada ekstrak anggur muskadine, stemsel apple, lotus japonicus, schisandra chinesis ekstrak, Vital Repair+® complex.

Selamat daripada lebih 1,500 bahan kimia berbahaya dan pastinya semuanya melalui ujian klinikal.

Youth Melalui lebih 1500 ujian bahan larangan dan toksin

Pemakai Youth Shaklee akan merangsang kulit menjana sel baharu dan hasilnya kulit kita lebih muda luar dan dalam. Ia turut merangsang penghasilan kolagen dan sekiranya kita adalah pengamal Set Radiant 4 (suplemen / vitamin Shaklee pada masa yang sama) hasilnya akan lebih superb!


Bayangkan sihat luar dalam menyerlahkan seri kulit bukan sahaja di wajah, malah seluruh badan. Haa sampai begitu kesannya.


Ingin meremajakan kulit anda walaupun dan berusia 3, 4, 5, 6 malah 8 siri? pilihlah Set Skincare Anti-Penuaan Shaklee tidak lain dan tidak bukan lagi iaitu YOUTH.

APA PERBEZAAN & MANFAAT YOUTH SHAKLEE SKINCARE?

Keputusan Klinikal Youth Shaklee tiada kompromi. Youth Shaklee sama sekali TERBUKTI SECARA KLINIKAL. 

Youth dihasilkan oleh pakar kulit bertaraf dunia dan mereka menghasilkan Indeks Usia kulit . Indeks ini mengukur tanda-tanda penuaan kulit dengan data klinikal berasaskan fakta. 

Inilah part yang bonda paling suka yang tiada pada produk lain. Produk Youth adalah 
  • 100% vegan (berasaskan tumbuhan)
  • Hipoalergenik (sesuai untuk kebanyakkan kulit termasuk kulit sensitif)
  • Non-Comedogenic (tidak menyumbatkan liang pori)
  • Diuji oleh ahli dermatologi (pakar kulit)
  • Diuji oleh ahli oftalmologi (pakar mata)
  • Bebas kimia terlarang dan merbahaya / toksik
  • Tiada unsur haiwan digunakan

ISTIMEWANYA & KEBAIKAN YOUTH SKINCARE SHAKLEE 

Awal tadi bonda ada sebutkan bahan-bahan utama penghasilan Youth secara am. Tentu ramai yang macam keliru je tu. Baiklah bonda perkenalkan satu-persatu bahan-bahan utama dan fungsinya ya. Nak cuba mestilah tahu semuanya kan, tak gitu? 

Youth menggunakan semua bahan tumbuhan botani, Kuasa Botanikal gitu!  hehe

Youth mempunyai 8 paten dan paten-diproses (yang akan menyusul), maka semua produk Youth diformulasikan secara spesifik untuk membantu menangani masalah dan pelbagai faktor penuaan tak kiranya ianya berpunca daripada cara hidup kita sendiri, kerosakan kulit akibat persekitaran atau pencemaran mahupun sekali disebabkan penuaan semulajadi. 

Kulit kita ya mudah rosak dan kusam. usia makin meningkat akan meningkatkan risiko kulit kusam dan pigmentasi. Tambahan cuaca di Malaysia yang panas sepanjang tahun pula. 


Rajah struktur dan lapisan kulit mengikut usia, Kulit kita terdiri daripada 3 lapisan utama. Semakin meningkat usia, struktur lapisan kulit dan jaringan keanjalan yang mengandungi kolagen semakin berkurang. Pigmentasi dan kedutan mula mengambil tempat dan kulit akihirnya kusam dan tidak berseri.

Youth Shaklee telah diuji kepada pelbagai peringkat usia dan keturunan, daripada orang caucasia hinggalah ke kulit asia macam kita.  Itu yang Shaklee beri jaminan 100% kerana ujian klinikalnya menunjukkan hasil yang sangat wow!

Dan pastinya Youth Shaklee sangat sesuai untuk lelaki dan wanita.


TESTIMONI YOUTH SHAKLEE. NENEK NORMA YANG BERUSIA 81 TAHUN, HEBATNYA!
Kalau nenek norma pakai sehari dah nampak berseri, apa lagi kulit kita yang jauh lebih muda dari nenek norma, pastinya akan lebih berseri-seri luar dan dalam. 

BAHAN UTAMA YANG TERDAPAT DI DALAM REGIM PENJAGAAN KULIT DAN ANTIPENUAAN YOUTH 

5 bahan utama digunakan shaklee untuk mendapat kesan yang mustajab adalah
  • Ekstrak Anggur Muscadine 
  • Lotus Japanicus
  • Ekstra Apple stemcell 
  • Ekstrak Schinsandra Chinesis 
  • Vital Repair+®


Bahan Utama YOUTH SHAKLEE 1: Ekstrak Anggur Muscadine 

Polifenol anggur muskadine dalam proses paten MELINDUNGI DAN MEMPERBAIKI DNA SEL kesannya menghalang kerosakan kolagen dan elastin kulit.

Bahan Utama YOUTH SHAKLEE 2: Lotus Japanicus

YOUTH Complex yang dalam proses paten, digabungkan dengan Lotus Japonicus MENGAKTIFKAN PROTIEN YOUTH YANG PENTING UNTUK PENJANAAN SEMULA SEL BAGI MENGHASILKAN LEBIH KOLAGEN, ELASTIN DAN FIBRILIN. 

YOUTH Complex dihasilkan bersama dengan Lotus Japonicus dan Schisandra Chinensis Fruit Extract yang memberikan lebih banyak nutrien dan tenaga kepada kulit anda secara berstruktur.

Bahan Utama YOUTH SHAKLEE 3: Ekstrak Schinsandra Chinesis 

Secara tradisional, herba ini digunakan di China, Jepun dan Korea untuk melegakan dan menenangkan keradangkan kulit dan kegatalan. 

Sesuai untuk semua jenis kulit, Schisandra Chinensis Fruit Extract MENYOKONG STRUKTUR KULIT MUDA & MENYUBURKAN KULIT dengan vitamin semulajadi dan ANTI OKSIDA.

Bahan Utama YOUTH SHAKLEE 4: Vital Repair+®

Vital Repair+® Complex mempunyai pelbagai paten memberikan NUTRIAN ANTI OKSIDA DAN VITAMIN-VITAMIN PENTING UNTUK MENGHALANG RADIKAL BEBAS yang merosakan kulit dan MENGGALAKKAN TUMBESARAN SEL SIHAT.

Bahan Utama YOUTH SHAKLEE 5: Ekstra Stemcell Apple 

Kajian menunjukkan Apple StemCell Extract MENGAKTIFKAN DAN MEMPERCEPATKAN PEMBAHARUAN SEL KULIT untuk KULIT kelihatan LEBIH MUDA. 

Ia mengekalkan serta MEMPERBAIKI TISU KULIT supaya kulit anda kelihatan lebih berseri dan lembut, lebih lama.



APA YANG TERDAPAT DALAM YOUTH SET SHAKLEE SKINCARE?


Apa yea produk Youth ni yea : 



LUMINOUS GEL OIL CLEANSER : YOUTH SET SHAKLEE


Pembersih pH seimbang bebas Sabun 3 dalam 1, pembersih ini mencuci lembut, dan memastikan kulit kita bersih dan sedia untuk produk youth yang seterusnya.

Luminating Cleanser Youth Shaklee ini mengabungkkan campuran vitamin yang dipaten dan polifenol serta alga untuk MENGHALUSKAN DENGAN LEMBUT, MENYUCI DAN MENYEDIAKAN KULIT untuk langkah seterusnya iaitu untuk sedia diaplikasikan toner dan krim. 

Pencuci Youth Shaklee sangat best tau, sebab ianya tidak merengsa kulit kita, kulit kita rasa lebih moist / lembab selepas mencuci muka. Kalau anda memakai make-up ringan / nipis, boleh dicuci terus hanya sapukan dengan kapas. Jika anda memakai solekan tebal, perlulah menggunakan make-up remover dulu, sebelum memcuci. 

Pencuci Youth pakai sikit je pun dah memadai dan mencuci sampai ke liang pori. 

Bahan utama yang diguna oleh Luminating Cleanser Youth Shaklee : 
  • Vital Repair+®
  • Ekstraks anggur muscadine (yang turut diguna dalam VIVIX SHAKLEE)
  • Ekstrak alga hijau
PERFECTING SKIN TONER : YOUTH SET SHAKLEE


Dah cuci wajiblah pakai toner. Ia akan bantuk mengelupas sel kulit mati, menghidrat dan menyuburkan kulit kita. Tuang toner ke kapas / tapak tangan kemudian lap ke tekan ke muka perlahan-lahan sampai meresap. Rasa segarnya kulit tu macam baby. hehe

Perfecting Skin Toner membebaskan sel-sel kulit kita yang kusam dan ejen pencemaran alam sekitar. 

Bahan utama yang diguna oleh Perfecting Skin Toner Youth Shaklee : 
  • Vital Repair+®
  • Ekstraks anggur muscadine (yang turut diguna dalam VIVIX SHAKLEE)
  • Ekstrak alga hijau
YOUTH ACTIVATING SERUM : YOUTH SET SHAKLEE



Produk ini mesti ada dalam senarai wajib skincare kita. Ia akan merangsang penghasilkan sel kulit baharu. Serum ini teknologinya telah dipatent.

Serum Youth dipakai pada waktu malam, sebelum tidur. (nanti bonda tunjukkan cara pakai serum Youth yea)

Serum Youth mempunyai 10 kali ganda bahan aktif yang bertindak memperbaharui sel kulit dari dalam. Serum Youth terdiri daripada campuran vitamin A, polifenol dan YOUTH COMPLEX. 

Mengalakkan kolagen dan pembaharuan sel kulit hingga ke peringkat kulit paling dalam. Serum Youth Activating sangat pekat tau. 

Bahan-bahan utama yang digunakan dalam Serum Youth adalah YOUTH Complex dengan apple stemcell, Lotus Japonicus, Vitamin A bercapsul. 


Hasilnya, kulit kita akan menyokong pengeluaran kolagen & hasilnya sel-sel kulit menjadi awet muda. 



AGE DEFENSE MINERAL MOISTURIZER SPF 50 : YOUTH SET SHAKLEE


Krim pelembap memberikan perlindungan daripada sinar UV. Krim pelembab dilengkapi SPF 50 UVA / UVB sinar matahari malah turut melindungi kuit daripada pencemaran alam sekitar dan radikal  bebas. 

Cuaca Malaysia sangat panas, jadi Shaklee formulakan Khas untuk pengguna Youth Asia  rumusan SPF 50, yang sama sekali tidak menutup pori kulit sebagaimana krim SPF lain di pasaran. MOITURISER Youth istimewa tau, sebab Moisturiser Youth adalah Non-Comedogenic (tidak menyumbatkan liang pori), best kan? jadi tiadalah berpeluh-peluh muka kita. 


Krim pelindung matahari Youth ini dihasilkan dari bahan semulajadi & biopolimer daripada hidupan laut.




ADVANCED RENEWAL NIGHT CREAM (RICH OR LIGHT) : YOUTH SET SHAKLEE



Krim sangat penting. Krim malam Shaklee YOUTH bertindak menghidrat dan melembutkan kulit semasa tidur. Ia akan meresap masuk ke dalam lapisan dalam kulit. Hasilnya kulit yang lebih segar, anjal dan sihat.


Adunan ramuan botani proprietari Shaklee akan membantu mengaktifkan kolagen dan keanjalan untuk menjadikan kulit kelihatan lebih muda, licin dan paling istimewa lebih berseri.


RADIANCE C + E CAPSULES : YOUTH SET SHAKLEE

Kapsul yang sangat istimewa, pati Vitamin C dan E 20 peratus (%) tulen.


Vitamin C tulen memulihkan sinaran kulit sihat dengan mengurangkan bintik-bintik  dan jerawat pada kulit di sebabkan penuaan. 

Vitamin E tulen mengurangkan Kedutan dan parut. Ini turut melicinkan tekstur kulit d mencerahkan warna kulit. Kapsul Radiant Youthberasaskan tumbuhan, biodegradable & tidak menggunakan pengawet.

Apa yang bestnya tentang Radiant Youth C & E ini, ia direka khas agar tidak terdedah kepada udara dan teroksida. 1 kapsul ini boleh diaplikasi untuk 2 kali penggunaan. Pure Vita C & E, memang kulit akan glowing gitu. Tak percaya, kelak wajib cuba. Bonda dah pakai memang syok gitu, tak sabar nak lihat kesan lepas sebulan. (panduan Pemakaian Youth Shaklee) akan bonda kongsi dalam entry seterusnya yea.



BB CREAM : YOUTH SET SHAKLEE

BB Cream Youth Shaklee berfungsi 5 dalam 1 menyediakan lapisan yang menyempurnakan rupa dan tekstur kulit kita. 

Menutup cela, menghidrat, menyubur dan melindungi kulit dari sinar UV. Krim ini mempunyai fungsi tambahan pelindung matahari SPF 30 UVA / UVB.

Krim BB didatangkan lengkap dengan pilihan warna yang boleh disesuaikan dengan warna kulit.

terdapat 2 kod warna di pasaran Malaysia. 






YOUTH SHAKLEE DALAM PACKING  MEWAH DAN CANTIK. BEKAS KRISTAL YANG SANGAT CANTIK.
YOUTH SHAKLEE DALAM PACKING  MEWAH DAN CANTIK. BEKAS KRISTAL YANG SANGAT CANTIK.



HASIL KAJIAN SHAKLEE ? BETUL KE Set Shaklee YOUTH TERBUKTI?


Bonda tahu, dah tentu ada yang tertanya-tanya betul ke jika kita amalkan Shaklee YOUTH, kulit kita akan kelihatan lebih sihat 10 tahun dari usia? 

Shaklee benar-benar buktikan, Hasil kajian dan ujian klinikal, pemakai yang konsisten akan mendapat hasil yang sangat wow! Skin Age Index digunakan bagi menentukan usia sebenar kulit kita.

APA ITU INDEK USIA KULIT?

Indek ini merupakan ukuran tanda-tanda penuaan utama kulit kita. Indek Usia Kulit akan menentukan tahap kedutan, tona kulit, ketegangan / keanjalan dan tekstur kulit seseorang (lembut / kasar)

Ini memberikan maklumat, klinikal untuk membuktikan Shaklee YOUTH mempunyai kesan keremajaan pada penampilan & umur kulit.


Shaklee telah menjalankan ujian mengukur umur kulit sekumpulan wanita yang menggunakan Youth Set sebelum dipasarkan. Hasilnya setelah menggunakan Set YOUTH Shaklee :

Skin age index berubah skala!

HASILNYA : 

"100% (kesemua) wanita yang menggunakan Shaklee Youth SECARA KONSISTEN TERBUKTI melalui ujian klinikal, mempunyai TEKSTUR kulit lebih muda!"

"Dan 2/3 daripada wanita yang menggunakan Shaklee YOUTH mempunyai USIA KULIT 10 TAHUN LEBIH MUDA dan SIHAT daripada sebelumnya!"

ujian klinikal dibuat kepada wanita Asia dan Caucasian. pelbagai jenis kulit dan keturunan, dan Hasilnya mengagumkan sama sekali. 


BAGAIMANAKAH CARA MENGGUNAKAN SHAKLEE YOUTH SET SKIN CARE?

Semua dah tentu inginkan Kulit 10 Tahun Lebih Muda dari usia sebenar. Cara pakai sangat penting. Salah step, hasilnya mungkin berbeza.

Set Youth Shaklee sangat sesuai untuk lelaki dan wanita yea. Bukan apa, kelak ingat wanita sahaja pula yang sesuai.

Set Penjagaan Kulit Anti-Penuaan YOUTH® Shaklee  hanya melalui 4 langkah mudah:

  • Membersih
  • Mencerah
  • Memperbaharui
  • Melembapkan (Menghidrat dan melindungi)  

YOUTH SET PRODUCTS
MANFAAT YOUTH SET SKIN CARE
YOUTH LUMINOUS GEL OIL CLEANSER
Membersih & Menanggalkan solekan ringan 
YOUTH PERFECTING SKIN TONER
Menutup pori terbuka dan menyediakan kulit untuk langkah seterusnya
YOUTH ACTIVATING SERUM
Memulih dan memperbaiki kulit hingga lapisan kulit paling dalam
YOUTH AGE DEFENSE MOISTURIZER (DAY) SPF 50

YOUTH
YOUTH ADVANCE RENEWAL NIGHT CREAM

Melindungi daripada sinar UV 

Melembap dan memberi nutrisi kepada kulit siang dan malam

YOUTH RADIANCE C&E
Meningkatkan keserian, kecerahan kulit & mengurangkan cela / kedutan


KOLEKSI TESTIMONI PENGGUNA YOUTH SET SHAKLEE

HASIL penggunaan secara KONSISTEN : 

"100% (kesemua) wanita yang menggunakan Shaklee Youth SECARA KONSISTEN TERBUKTI melalui ujian klinikal, mempunyai TEKSTUR kulit lebih muda!"

"Dan 2/3 daripada wanita yang menggunakan Shaklee YOUTH mempunyai USIA KULIT 10 TAHUN LEBIH MUDA dan SIHAT daripada sebelumnya!"


PENGGUNA MALAYSIA : TESTIMONI YOUTH SHAKLEE UNTUK PELBAGAI PERINGKAT USIA DAN JENIS KULIT (sebulan pertama penggunaan YOUTH)







TESTIMONI PENGGUNA LUAR MALAYSIA :









UNTUK TEMPAHAN YOUTH SHAKLEE : 
Master To Be Bonda Miza Nazril

012 585 2034 


SET YOUTH PERMULAAAN (STARTER SET) 
Set Penjagaan kulit mudah & ringkas untuk membantu menyingkirkan sel kulit mati, menghidrat, melindungi & menyuburkan kulit untuk mengekalkan keremajaan
Terdiri daripada 4 item produk iaitu :

YOUTH SET
(PERMULAAN)
MANFAAT YOUTH SET SKIN CARE
YOUTH LUMINOUS GEL OIL CLEANSER
Membersih & Menanggalkan solekan ringan 
YOUTH PERFECTING SKIN TONER
Menutup pori terbuka dan menyediakan kulit untuk langkah seterusnya
YOUTH AGE DEFENSE MOISTURIZER (DAY)
SPF 50

YOUTH ADVANCE RENEWAL NIGHT CREAM

Melindungi daripada sinar UV 

Melembap dan memberi nutrisi kepada kulit siang dan malam



SET YOUTH MEMPERBAHARUI, MERAWAT & PEMULIHAN
Set penjagaan kulit lengkap untuk membantu menangani tanda-tanda penuaan, mengurangkan kedutan, bintik-bintik hitam dan pulith penuaan serta pigmentasi. Memperbaiki kerosakan disebabkan matahari, meningkatkan seri dan kecerahan wajah.
Terdiri daripada 6 item produk iaitu :

YOUTH SET (RENEW & REPAIR)
MANFAAT YOUTH SET SKIN CARE
YOUTH LUMINOUS GEL OIL CLEANSER
Membersih & Menanggalkan solekan ringan 
YOUTH PERFECTING SKIN TONER
Menutup pori terbuka dan menyediakan kulit untuk langkah seterusnya
YOUTH ACTIVATING SERUM
Memulih dan memperbaiki kulit hingga lapisan kulit paling dalam
YOUTH AGE DEFENSE MOISTURIZER (DAY) SPF 50

YOUTH
YOUTH ADVANCE RENEWAL NIGHT CREAM

Melindungi daripada sinar UV 

Melembap dan memberi nutrisi kepada kulit siang dan malam
YOUTH RADIANCE C&E
Meningkatkan keserian, kecerahan kulit & mengurangkan cela / kedutan

Tip Bonda : kalau sesibuk mana pun, berilah masa kita atleast 30 minit sehari untuk penjagaan diri dan mengambil suplemen.

HASIL KOMBINASI VITAMIN/ SUPLEMEN DAN SET PENJAGAAN WAJAH YOUTH AKAN:

  • Mengurangkan kedutan, pigmentasi dan garis-garis halus di kulit
  • Mencegah penuaan
  • Menjadikan kulit lebih kenyal
  • Mencerahkan kulit
  • Menjaga kulit dari sinaran UV
  • Mengurangkan parut jerawat
  • Menjadikan wajah bersinar dan bermaya
  • Menjadikan kulit wajah lebih cerah dan kemerahan
  • Menjadikan wajah lebih berseri


SAYA BELUM JADI AHLI SHAKLEE? 
SAYA BERMINAT JADI AHLI SHAKLEE & BUAT BELIAN SUPLEMEN, APA PERLU SAYA BUAT? 
Jangan risau, hubungi saya, untuk kami bantu anda.
BONDAMIZA (012 5852034) 

Atau boleh gunakan ID saya 963856 (SHARIFAH SALMIZA SYED HAMID) sebagai SPONSOR semasa pendaftaran ahli, untuk melayakkan anda nenyertai keluarga besar Shaklee kami di bawah BONDA MIZA & MFMS MILLIONAIRES IN SHAKLEE EMPIRE, The Most Happening Shaklee Team in Malaysia!!

Moga bermanfaat dan terima kasih kerana sudi membaca. Bonda doakan semoga pembaca kesayangan bonda sentiasa diberikan kesihatan yang baik dan berkekalan. Insyallah



'Be simply healthy'
Your Trusted Shaklee Leader & Distributor


INGIN MENDAPATKAN SUPLEMEN SHAKLEE UNTUK ANDA & SEISI KELUARGA?
INGIN MENJANA PENDAPATAN 4-5 ANGKA SEBULAN DENGAN MODAL YANG RENDAH?
SILA HUBUNGI SAYA:
- See more at: http://www.bersalinmenyusu.com/2014/11/masalah-kesihatan-ibu-semasa-berpantang.html#sthash.e2oiXMKI.dpuf
DENGAN SETIAP PEMBELIAN DI BERSALIN MENYUSU DAN BONDA MIZA.COM, ANDA LAYAK : 


1) Harga Shaklee gerenti Best!
2) Konsultasi Kesihatan Dan Tip Sihat tip top Percuma & Berterusan
3) Jadual Pemakanan Suplemen
4) Free Shaklee Membership (Worth Rm69)  - Belian 200guv Ke Atas Sahaja
5) Free Postage  - Belian Vivix
6) Membership Bonus (150uv Above) 
7) Jemputan Istimewa Ke Secret Group Fb Dan Tip Istimewa (Bondamiza & MFMS Malaysia) - Untuk Keahlian Sahaja

terima kasih kerana sudi meluangkan masa di www.bersalinmenyusu.com  feel free to share. Semoga bermanfaat.

'Be simply healthy'

Master To be Bonda Miza Nazril

Sharifah Salmiza (Bonda Miza)
"Founder Of BondaMiza Millionaire"
"Founder of Empayar Wanita Sedunia"

012 585 2034 
(whatsapp/telegram/sms/call)
www.wasap.my/+60125852034/JoinShaklee  

www.bondamiza.com
www.bersalinmenyusu.com

ANDA INGIN JANA PENDAPATAN DENGAN SHAKLEE?

  • 💥yang teringin nak buat bisnes tetapi tak tahu nak buat bisnes apa?
  • 💥 yang nak buat income dari rumah?
  • 💥masih bekerja tetapi nak tambah income secara part time?
  • 💥Graduan yang masih menganggur. 
  • 💥Pelajar kolej /universiti yang memerlukan duit poket tambahan secara part time.
  • 💥yang berkerjaya, tetapi rasa NAK BERHENTI KERJA tetapi ada sumber pendapatan yang melebihi gaji sekarang.
  • 💥yang sudah punyai semuanya, tetapi ingin membantu insan lain yang memerlukan?

Berminat untuk menyertai perniagaan Shaklee? jemput contact bonda untuk bonda tunjukkan caranya dan bantu anda berjaya sebagaimana kisah-kisah insan yang telah berjaya dalam Shaklee 


SHAKLEE PILIHAN BISNES ANDA. MODAL RENDAH, BERBALOI & MUDAH!



 * Produk-produk Shaklee ini tidak bertujuan untuk membuat diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Testimoni adalah maklumbalas pengguna dan setiap orang mempunyai kesan & pengalaman yang berbeza.

ANDA MENCARI BISNES YANG MODAL RENDAH DAN MUDAH? SIAPA BOLEH BUAT BISNES SHAKLEE?

Sesiapa saja bertaraf warganegara Malaysia yang berumur 18 tahun ke atas.

Berminat untuk mulakan perniagaan  Shaklee ? jom contact Miza

 

boleh hubungi bonda miza / whatsapp terus bonda di talian 
 

🌟7 SEBAB KENAPA SAYA PILIH BISNES SHAKLEE BERSAMA TEAM MFMS🌟

Nak tahu kenapa saya dan ramai yang lain pilih buat bisnes Shaklee bersama team MFMS?

✅ 1. Produk Shaklee TERBUKTI SELAMAT & BERKESAN lebih 100 TAHUN.
    
✅ 2. Company Shaklee sangat STABIL & KUKUH sejak tahun 1956.
    
✅ 3. Produk Shaklee ada PERMINTAAN TINGGI di Malaysia, market luas dan mudah dipasarkan.
    
✅ 4. Bisnes Shaklee adalah bisnes NETWORK MARKETING PERTAMA DI DUNIA.
    
✅ 5. Bisnes Shaklee boleh DIWARISKAN kepada anak cucu kita.
    
✅ 6. Dalam Team MFMS dah ada ILMU & MENTOR yang betul dan PROVEN SUCCESS.
    
✅ 7. MODAL RENDAH & PULANGAN TINGGI.

Nak tahu lebih detail?
Jom tonton video bersama Masters Founder Team MFMS:-

http://bit.ly/WhyShakleeMFMS

Dah habis tonton?

Sila klik link di bawah untuk saya bantu anda :

Wasap.my/60125852034/NakJoinShaklee
https://www.shaklee.com.my/joinnow?sid=963856

BondaMiza Nazril
Team MFMS Empire
 




Sila klik link di bawah untuk Miza bantu anda :

Wasap.my/60125852034/NakJoinShaklee


https://linktr.ee/bondamiza%20

MENARIK DIBACA: 
www.wasap.my/+60125852034/JoinShaklee 


Master To Be Bonda Miza Nazril
"Founder Of BondaMiza Millionaire In Shaklee"
012 585 2034 
www.bondamiza.com
www.bersalinmenyusu.com




No comments