.fixed-whatsapp { position: fixed; bottom: 20px; right: 20px; width: 50px; height: 50px; z-index: 9999; }

VIVIX SHAKLEE, ANTIOKSIDA,AWET MUDA DAN PEMULIHAN SEL SIHAT, klik sini untuk info lanjut

VIVIX SHAKLEE, ANTIOKSIDA,AWET MUDA DAN PEMULIHAN SEL SIHAT, klik sini untuk info lanjut
Kami membantu anda dan keluarga menjadi lebih sihat, awet muda dan bertenaga dengan produk kesihatan Terbaik, selamat, berkesan dan halal dari Shaklee. Kami adalah Leader Shaklee Terbaik di Malaysia. Anda Ingin dapatkan suplemen Shaklee atau Menjana Pendapatan melalui Shaklee? Hubungi bondamiza (salmiza) segera di talian 012-5852034 untuk bimbingan bisnes dan tempahan suplemen anda.

Now Everyone Can Kurus (NECK) ~ Jom Kurus Dari Rumah!

Share:

Baru Setahun Tetapi Signifikan

Alhamdulillah. 1.2.2016, genap setahun program NECK berlangsung. 12 Batch telah berjalan dengan jayanya.

Saya sangat bersyukur kerana menjadi salah seorang peserta Batch 1 seterusnya dapat berkongsi dan membantu lebih ramai peserta dalam batch seterusnya sehinggalah sekarang. Walaupun baru setahun, walaupun hanya secara online, ia bagi saya sangat signifikan.

Peserta bukan sahaja berjaya kurus, sihat dan energetik, tetapi disebaliknya sesuatu yg lebih bermakna. Yang tak cukup masa untuk bersenam dan masak, dah dapat slotkan masa untuk berbuat demikian. Secara automatik kerja harian lain dapat disusun dengan lebih efektif.

Yang tak pandai masak, makin kreatif mencipta masakan sihat untuk seisi keluarga. Yang tak pernah bersenam, dah "addicted" buat senaman setiap hari malahan semakin berpengetahuan tentang ilmu kesihatan.

Yang tak dapat solat berdiri kerana berat badan berlebihan, dah dapat solat dengan sempurna. Ya Allah.. 

Sebenarnya, banyak lagi kesan NECK kepada peserta termasuk kesan kepada emosi dan keyakinan diri. Jadi, kalau dah ada niat dan azam, terutama yang mana doktor dah nasihatkan supaya turunkan berat badan, segeralah bertindak sementara masih ada peluang.

Di sini saya kongsikan pengalama salah seorang peserta NECK. 

KISAH SALAH SEORANG PESERTA NECK - NOW EVERYONE CAN KURUS

Seumur Hidup Gemuk, Tapi Sekarang Dah Kurus!!

Ini kisah sebenar peserta Program Now Everyone Can Kurus (NECK). Namanya Shiem berusia 34 tahun. 
"Berat badan tertinggi yang pernah saya capai ialah 85kg. Ya, 85kg.Nak kata gemuk sangat tu tak lah, tapi saya sangat tembam. 

Seumur hidup saya dari dahulu saya tak pernah kurus. Saya memang seorang yang jenis bambam sejak dari sekolah lagi. Ketika kawan kawan di sekolah masih lagi slim melim, saya sudah mula 'membina lemak' dalam badan saya. 

Tanggal 1 Februari 2015 saya sertai program Now Everyone Can Kurus. Ia program penurunan berat badan selama 60 hari yang dijalankan 100% pemantauan secara online. 

Alhamdulillah, kini saya sudah berjaya menurunkan 25kg dan hampir mencapai berat badan ideal saya. Bukan itu saja, saya juga berasa lebih SIHAT, FIT, dan BERTENAGA!!"

Kini NECK sudah pun berusia setahun, dan beratus-ratus peserta sudah pun berjaya menurunkan berat badan di samping tahap kesihatan bertambah baik.  Kini saya juga berperanan sebagai salah seorang Crew NECK untuk membantu peserta program untuk sama-sama KURUS & SIHAT seperti saya. 

Nak tahu pengalaman  lebih ramai peserta NECK? 

Anda juga nak kurus dan sihat seperti Shiem? 

Jom sertai NECK Batch 13 yang akan bermula 6 Feb ini. 

Tempat adalah terhad!! Hubungi saya segera!!

Bonda Miza - 012 585 2034
Team Now Everyone Can Kurus (NECK)
Online Weight Loss Coaching
Jom Kurus Dari Rumah!!



No comments