VIVIX SHAKLEE, ANTIOKSIDA,AWET MUDA DAN PEMULIHAN SEL SIHAT, klik sini untuk info lanjut

VIVIX SHAKLEE, ANTIOKSIDA,AWET MUDA DAN PEMULIHAN SEL SIHAT, klik sini untuk info lanjut
Kami membantu anda dan keluarga menjadi lebih sihat. Kami adalah Leader Shaklee Terbaik di Malaysia. Anda Ingin dapatkan suplemen Shaklee atau Menjana Pendapatan melalui Shaklee? Hubungi bondamiza segera di talian 012-5852034 untuk bimbingan bisnes dan tempahan suplemen anda.

JAGA KESIHATAN WARGA EMAS (IBU AYAH) DENGAN VIVIX DAN OMEGAGUARD SHAKLEE

Share:
Warga emas. Tahu lah kan semua dah "berusia" kat dalam jugak. 

Muda-muda mereka kerja keras untuk besarkan anak-anak.

Ada yang waktu malam dia berjaga demi sesuap nasi untuk keluarganya. (Sedih pulak saya bila teringatkan ayah macam ni lah dia). 




Mak pulak kat rumah makan apa yang ada je. Nak harap makan suplimen? Jangan haraplah! Duit digunakan lebih untuk anak-anak.

Namun, di usia tua...mereka seharusnya mendapat sesuatu yang mereka rasa.

Sebab di usia emas inilah mereka mula nak buat macam-macam kan.

Salah satunya ada pengambilan minyak ikan berkualiti.

Apa fungsi minyak ikan untuk warga emas?

1. Mengurangkan risiko alzheimier
2. Kesihatan jantung
3. Menurunkan paras kholesterol tinggi
4. Mengurangkan bengkak pada sendi (Rheumatoid arthritis)
5. Membantu Meningkatkan ketumpatan tulang (bone density)

Ayah dan mak di kampung ada masalah ini?

Hadiahkan omegaguard dan vivix bulan ini untuk mereka.

Kedua-dua produk ini ada harga istimewa bulan ini.

Tanya saya jika anda betul-betul berniat mahu berikan hadiah pada mak ayah.

Saya bantu berikan yang terbaik buat anda😀

By the way, apa khabar mak dan ayah kita sekarang? 



Sharifah Salmiza (Bonda Miza)
012 585 2034 
(whatsapp/telegram/sms/call)
www.bondamiza.com
www.bersalinmenyusu.com
"Founder Of BondaMiza Millionaire"
"Founder of Empayar Wanita Sedunia"

feel free to share dengan semua.

Moga bermanfaat.

'Be simply healthy'
Master To be Bonda Miza

Jemput baca Manfaat VIVIX Shaklee 


Jemput baca Manfaat OMEGAGUARD Shaklee

#LATTeam
#Omegaguard
#CegahNyanyuk

#BondaMizaShaklee 



MENARIK DIBACA: 
 

No comments