.fixed-whatsapp { position: fixed; bottom: 20px; right: 20px; width: 50px; height: 50px; z-index: 9999; }

VIVIX SHAKLEE, ANTIOKSIDA,AWET MUDA DAN PEMULIHAN SEL SIHAT, klik sini untuk info lanjut

VIVIX SHAKLEE, ANTIOKSIDA,AWET MUDA DAN PEMULIHAN SEL SIHAT, klik sini untuk info lanjut
Kami membantu anda dan keluarga menjadi lebih sihat, awet muda dan bertenaga dengan produk kesihatan Terbaik, selamat, berkesan dan halal dari Shaklee. Kami adalah Leader Shaklee Terbaik di Malaysia. Anda Ingin dapatkan suplemen Shaklee atau Menjana Pendapatan melalui Shaklee? Hubungi bondamiza (salmiza) segera di talian 012-5852034 untuk bimbingan bisnes dan tempahan suplemen anda.

SHAKLEE EFFECT! BANGKIT SELEPAS BERCERAI DEMI ANAK! KISAH INSPIRASI SEORANG IBU MUDA

Share:
Kisah Inspirasi Seorang Ibu Muda.

salam semua, hari ni Bonda nak kongsikan Shaklee Effect peserta semasa latihan SYOB (Start Your Own Business) yang dianjurkan oleh Shaklee Malaysia Sdn Bhd pada 6 & 7 April lalu.



Pelbagai perkongsian suka duka peserta ahli-ahli leader Shaklee dan salah satunya, sangat memberikan inspirasi pada semua, kisah Puan Noor, kisah ibu muda cekal , diceraikan semasa kandungan mencecah 8 bulan. Jauh dari keluarga dan tiada pekerjaan, ketika itu hanya RM80 sahaja yang beliau ada.

Beliau berkongsi Shaklee Effect beliau melalui bisnes Shakleenya. Bagaimana bisnes ini membantu mengubah hidup beliau demi sesuap nasi dan demi anak dalam kandungannya.


Permulaan cerita dimulakan dengan kisah silam beliau, seorang ibu muda yang diceraikan dengan talak 3 semasa beliau mengandungkan anak sulung. Ditinggalkan oleh suami seorang diri di rumah tanpa khabar berita. Beliau mengalami pelbagai masalah emosi, stress dan masalah kewangan yang teruk.

Kerana tiada wang, beliau adakalanya makan nasi sambil bergambarkan makanan yang sedap (imagine) supaya dapat "merasai" nya.

Tujuan utama beliau ingin menjalankan bisnes Shaklee waktu itu hanyalah untuk mempunyai wang belanja makan esok hari sahaja. Bukan tujuannya ingin kaya, cukuplah sekadar untuk lepas belanja makan setiap hari.

Apakah Faktor utama Puan Noor nekad untuk berjaya dalam bisnes Shaklee?


Jemput tonton kisah beliau dalam video di bawah ini. Semoga kisah beliau menjadi inspirasi buat anda semua. Puan Noor, meniti satu persatu kejayaannya bersama Shaklee.



KISAHNYA BEGINI... 

Sharing menyentuh hati dari Puan Noor Nabilla Fattin.

"Asalnya, saya tak buat shaklee untuk kaya, tapi saya cuma buat untuk ada duit makan esok hari saja

Semasa sarat mengandung, saya diceraikan talak tiga. saya tak ada duit, duduk seorang diri dan belum bekerja sejak habis belajar dari Rusia.

Kalau orang lain mengidam macam-macam masa mengandung, saya tak mengidam, saya takut nak mengidam sebab saya tak mampu pun untuk beli. Kalau nak makan sedap, saya akan makan nasi dengan telur, sambil tengok makanan sedap tu di gambar dan bayangkan saya tengah nikmati makanan sedap tersebut

Masa tu, saya nampak iklan peluang bisnes dengan Shaklee. Saya ada cuma RM80,tapi saya tak fikir panjang, terus register.

Tiba masa bersalin, saya selamat melahirkan anak lelaki, tanpa suami di sisi. Saya tak ada apa-apa sampai bil hospital pun, pakcik saya yang bayarkan. Sepanjang berpantang, Pampers dan keperluan baby semua orang tolong belikan

Tapi, sampai bila orang boleh kesian kan saya?

Seterusnya, saya bangkit dan buat shaklee betul-betul dan akhirnya saya dapat beli baju untuk anak saya. Walaupun baju bundle saja, saya rasa happy dan puas hati, itu adalah hasil dari keringat saya sendiri.

Lepas pantang, saya dapat kerja dengan syarikat besar, tapi gaji saya cuma RM1300.

Saya cuma ada sebuah motor. Itu pun ayah saya yang pinjamkan. saya bawa anak saya bersama. Dia adalah kekuatan saya dan dia cuma ada saya.

Suatu hari, saya nak hantar anak ke pengasuh, hari hujan, saya terpaksa bungkus anak saya dalam plastik untuk elakkan dia kena hujan. Saya buat-buat main sorok-sorok, supaya dia nak duduk dalam plastik tu.

Susahnya, Peritnya.

Saya mesti beli kereta untuk anak saya. Saya taknak dia berhujan lagi. Saya cuba utk beli kereta Axia guna payslip gaji. 4 kali, loan reject.

Akhirnya setelah saya fokus dengan Shaklee, saya submit lagi sekali loan untuk beli kereta, dan bank luluskan. Bukan Axia, tapi Proton Pesona yang lebih besar untuk anak saya

Dan baru-baru ini, saya telah berjaya beli sebuah rumah, juga dengan statement bonus Shaklee

Terima kasih Shaklee kerana banyak mengubah hidup saya"


Tahniah!!! Moga terus berjaya. :muscle:

"DIMANA ADA KEMAHUAN, PASTINYA ALLAH AKAN LORONGKAN JALANNYA"


INGIN JANA PENDAPATAN ANDA DENGAN SHAKLEE?

  • yang teringin nak buat bisnes tetapi tak tahu nak buat bisnes apa?
  • surirumah yang nak buat income dari rumah?
  • masih bekerja tetapi nak tambah income secara part time?
  • Graduan yang masih menganggur. 
  • Pelajar kolej /universiti yang memerlukan duit poket tambahan secara part time.
  • yang berkerjaya, tetapi rasa NAK BERHENTI KERJA tetapi ada sumber pendapatan yang melebihi gaji sekarang.
  • yang sudah punyai semuanya, tetapi ingin membantu insan lain yang memerlukan?
Berminat untuk menyertai perniagaan Shaklee? jemput contact bonda untuk bonda tunjukkan caranya dan bantu anda berjaya sebagaimana kisah-kisah insan yang telah berjaya dalam Shaklee 


Whatsapp : 012-5852034

SHAKLEE PILIHAN BISNES ANDA. MODAL RENDAH, BERBALOI & MUDAH!



Bonda Miza Nazril
"Founder Of MagNificent Masters"
012 585 2034 
www.bondamiza.com


Anda yang sedang mencari-cari bisnes untuk dijadikan sebagai pendapatan sampingan anda kena buat Shaklee. Jom sertai kami dalam bisnes Shaklee secara sungguh-sungguh. Jemput ke pautan di bawah untuk 1001 sebab .... klik di bawah

"Setiap orang mempunyai alasan tersendiri kenapa perlu berusaha keras untuk berjaya.. Hidup pastinya lebih indah jika kita dapat membantu keluarga dan lebih ramai yang memerlukan di luar sana.."  - Bonda Miza

JOM KITA KAYA DAN BERJAYA DUNIA & AKHIRAT.. INSYALLAH.. 


Bonda Miza Nazril
"Founder Of MagNificent Masters In Shaklee"
012 585 2034 
www.bondamiza.com


MENARIK DIBACA: 

No comments