.fixed-whatsapp { position: fixed; bottom: 20px; right: 20px; width: 50px; height: 50px; z-index: 9999; }

VIVIX SHAKLEE, ANTIOKSIDA,AWET MUDA DAN PEMULIHAN SEL SIHAT, klik sini untuk info lanjut

VIVIX SHAKLEE, ANTIOKSIDA,AWET MUDA DAN PEMULIHAN SEL SIHAT, klik sini untuk info lanjut
Kami membantu anda dan keluarga menjadi lebih sihat, awet muda dan bertenaga dengan produk kesihatan Terbaik, selamat, berkesan dan halal dari Shaklee. Kami adalah Leader Shaklee Terbaik di Malaysia. Anda Ingin dapatkan suplemen Shaklee atau Menjana Pendapatan melalui Shaklee? Hubungi bondamiza (salmiza) segera di talian 012-5852034 untuk bimbingan bisnes dan tempahan suplemen anda.

Shaklee Business Leader National Conference 2019 : Start Now! Part 1

Share:
Salam Sejatera semua pembaca blog kesayangan bonda. Kali ni, bonda nak share pengalaman ke 'Shaklee Business Leader National Conference' (BLNC) pada 22 Februari 2019 yang lalu.

Teruja sangat bonda dan family dapat hadir  'Shaklee Business Leader National Conference' (BLNC) kali ini di Sunway Convention Centre. Alhamdulillah. 

Apa itu 'Shaklee Business Leader National Conference' (BLNC)

BLNC adalah medan perhimpunan & perjumpaan ketua-ketua perniagaan Shaklee seluruh Malaysia. Dari Perlis hinggalah ke Sabah, semua leader Shaklee tak lepaskan peluang turun ke perhimpunan BLNC. 



BLNC ini sangat eksklusif kerana hanya leader yang menerima jemputan sahaja dengan syarat efektif minima 3 bulan pada rank Minimum Supervisor sahaja akan dijemput hadir.




Shaklee Business Leader National Conference 2019 ni sangat penting. Dalam perjumpaan inilah kami dimaklumkan mengenai rancangan perniagaan & perancangan pemasaran sepanjang tahun. Ianya meliputi  banyak aspek, termasuk pembinaan ahli pasukan, insentif berupa bonus dan percutian kepada semua SID Shaklee seluruh Malaysia. 

Antara yang paling ditunggu-tunggu adalah pelancaran produk-produk baru. Memang banyak produk Shaklee dan kombinasi promosi yang akan  dilancarkan bermula Mac tahun ini. Tak sabar bonda!

Bestnya di sini, semua leader seluruh Negara bertemu, maka caj-caj positif kami bergabung menjadikan ianya lebih beraura! 


dapat B-Complex, omega dan Coq-Trol percuma masa pendaftaran, untuk boost tenaga dan untuk pastikan badan kekal segar sepanjang hari. 
Bisnes Shaklee adalah bisnes yang terbaik untuk diceburi bagi seseorang yang sedang mencari-cari punca pendapatan melalui perniagaan. Nak tahu kenapa bisnes Shaklee ni bisnes yang sangat best?

jemput ke link di sini ya. KELEBIHAN MENYERTAI BISNES SHAKLEE 



Selain perjumpaan antara leader shaklee dengan pihak pengurusan. Shaklee turut adakan sesi Simposium sains mengenai "Tell me About Telomere" Speakernya adalah Vice President, Global Regulatory Affairs, Shaklee Corporation, Mr. Les Wong (terbang khas dari US). 


Menariknya dalam simposium ini, Mr. Les kongsikan hasil kajian Telomere yang shaklee telah jalankan hasil bekerjasama dengan dua saintis ternama iaitu Dr. Elissa Epel dan Pemenang Anugerah Nobel, Dr. Elizabeth Blackburn.

Bonda berpeluang bertemu dan bergambar dengan Mr. Les wong. Macam tak percaya, umurnya dah 70 dan kelihatan lebih muda dari usianya. Beliau dah 40 tahun mengamalkan suplemen Shaklee 
Dapatan kajian wow ! mengagumkan. hasil kajian sangat konsisten, pengguna shaklee mempunyai tahap kesihatan jauh lebih baik berdasarkan kepada telomeres yang lebih panjang berbanding orang lain tidak mengambil sebarang supplemen. 


hasil kajian Telomeres 

Fakta yang perlu semua orang tahu adalah, Shaklee adalah satu-satunya syarikat Suplemen di dunia yang mempunyai kajian klinikal terhadap produknya.

Nak tahu lanjut mengenai hasil kajian terbaharu Shaklee. Ia dah dikeluarkan di Jurnal of Food and Nutrition Sciences, jemput ke link berikut : HASIL KAJIAN KLINIKAL SHAKLEE

Apa lagi yang menarik di 'Shaklee Business Leader National Conference 2019' ?

Selain bertemu dan berkongsi pengalaman dengan semua rakan seperjuangan, paling bonda suka dapat cuba dan rasai sendiri masker terbaharu yang tak lama lagi akan dijual diMalaysia, insyallah by April 2019 kelak.



2 mask disapu, testing je di tangan, nanti sapu betul-betul ke muka ya.heheh. 
 Hydrating Gel Mask - emas' sesuai untuk lembabkan kulit yang kering & Purifying Clay Mask - hitam' sesuai untuk detox dan membersihkan kulit bermasalah dan berminyak
Time lunch pula, tak lepaskan peluang redeem free coupon!

nyum nyum! cup cake, ice cream & air vivix. semuanya free saja..
air vivix, wow!, air kaya polifenol & resveratrol


Jemput tonton video di bawah ya, terliur nanti.. hahah


posing kejab dengan cup cake Vivix dengan beg promo limited edition.
Banyak ilmu dihadam dalam perjumpaan Shaklee kali ini.




Moment ditunggu-tunggu! Pengumuman bonus & insentif tahun 2019 dan Free percutian kelas pertama (Region & international Trip tahun 2020) untuk semua ahli Shaklee yang layak. Here we come Korea & Switzerland!

Shaklee Award tahun 2019!
Korea! tunggu kami datang





muka ceria semuanya, tak sabar dah nak grab peluang tahun 2019 yang Shaklee offer



dah sampai pun kami di Korea, Annyeonghaseyo (안녕하세요)

Switzerland, Here we come! här kommer vi!

Balik senyum sampai telinga, bonda dapat free gift dari Shaklee, best sangat!  Radiance C + E dan Activationg Serum bernilai RM825.00 istimewa untuk setiap Leader yang hadir, Tq Shaklee! 

Alhamdulillah, berakhir sudah Shaklee Business Leader National Conference tahun 2019, kelak bertemu lagi di perjumpaan akan datang.  

SELAMAT DATANG KE DUNIA SHAKLEE, PERNIAGAAN TANPA SEMPADAN 


 "Setiap orang mempunyai alasan tersendiri kenapa perlu berusaha keras untuk berjaya.. Hidup pastinya lebih indah jika kita dapat membantu keluarga dan lebih ramai yang memerlukan di luar sana.."  - Bonda Miza


JOM KITA KAYA DAN BERJAYA DUNIA & AKHIRAT.. INSYALLAH.. :D 



Bonda Miza Nazril

"Founder Of MagNificent Masters In Shaklee"

012 585 2034 

www.bondamiza.com







MENARIK DIBACA: 





























































No comments