.fixed-whatsapp { position: fixed; bottom: 20px; right: 20px; width: 50px; height: 50px; z-index: 9999; }

VIVIX SHAKLEE, ANTIOKSIDA,AWET MUDA DAN PEMULIHAN SEL SIHAT, klik sini untuk info lanjut

VIVIX SHAKLEE, ANTIOKSIDA,AWET MUDA DAN PEMULIHAN SEL SIHAT, klik sini untuk info lanjut
Kami membantu anda dan keluarga menjadi lebih sihat, awet muda dan bertenaga dengan produk kesihatan Terbaik, selamat, berkesan dan halal dari Shaklee. Kami adalah Leader Shaklee Terbaik di Malaysia. Anda Ingin dapatkan suplemen Shaklee atau Menjana Pendapatan melalui Shaklee? Hubungi bondamiza (salmiza) segera di talian 012-5852034 untuk bimbingan bisnes dan tempahan suplemen anda.

SET HAMIL SHAKLEE BEST! TIAP IBU MESTI CUBA

Share:
Hai salam sayang buat semua pembaca blog bonda. Hari ni agak banyak kerja memandangan anak lelaki bonda baru je berkhatan, so banyak masa menumpu untuk uruskan dia. 

Seperti yang bonda ada share tempohari pasal perancangan untuk hamil. Jadi hari ni, bonda akan kongsikan pengalaman hamil anak-anak bonda dengan Set Hamil Shaklee yang superb best pula yea.


APA YANG BEST SANGAT DENGAN SET HAMIL SHAKLEE NI? 





Berbanding kehamilan pertama bonda, masa itu bonda tak amalkan Set hamil Shaklee ni lagi, alahan memang teruk sampai keletihan hampir setiap hari. Kekejangan kaki, kulit gatal dan sebagainya. 

Alhamdulillah, sejak kehamilan seterusnya dengan Set Hamil Shaklee, memang bonda rasa beza sangat. Badan rasa lebih bertenaga walaupun dah cukup bulan menunggu hari bersalin, kekejangan kaki pun kurang sangat & paling best kegatalan badan especially di bahagian kepala hilang terus.



Best sangat set Hamil Shaklee! naa, bonda kongsi Shaklee Effect ibu-ibu lain yang dah gunakan Set Hamil Shaklee juga yea. 


APA KATA IBU SHAKLEE YANG DAH AMALKAN SET HAMIL SHAKLEE INI

Apa kata mereka.....


"Mengandung kali ni saya teringin nak cuba Set Hamil Shaklee. Memang sngat terasa kelainannya. HB saya okey. Kulit makin cerah. Kejang otot pun tak ada. Membuang pun senang."  ~ Pn. Jaleha, Sarawak


"Alhamdulillah, pregnancy kedua saya sangat sangat baik. Kaki cramp pon takde langsung. Padahal masih menyusu anak pertama" - Pn. Nadimah Muhammad


FUNGSI SETIAP SUPLEMEN DI DALAM SET HAMIL SHAKLEE

Nak amalkan set hamil Shaklee, hendaklah tahu fungsi tiap suplemennya kan. Naa, bonda kongsikan ya tiap satu khasiat dan manfaat yang ada dalam tiap botol Set Hamil Shaklee ni. Semuanya favorite Bonda tau.




Antara vitamin yang terdapat di dalam Set Hamil Shaklee ini adalah :



1. Vitalea Iron Formula : sejenis multivitamin yang lengkap dengan 28 vitamin dan mineral turut juga mengandungi zat besi. Kebaikan set mengandung/hamil Shaklee ialah membantu ibu mencukupkan kelompongan nutrisi dalam badan akibat pemakanan yang kurang sihat. Kadangkala alahan seperti kekerapan muntah dan kurang selera pada makan tertentu boleh menyebabkan semua nutrisi penting yang ibu dan bayi perlukan tidak mencukupi masuk ke badan. Melalui pengambilan Vitalea ini, ia membantu membekalkan vitamin harian yang diperlukan badan. 



Pengambilan Vitalea 2 biji setiap hari sangat-sangat membantu meningkatkan bacaan HB bagi ibu yang bermasalah HB rendah semasa hamil. Tentu ibu tahukan, bacaan Hb rendah boleh membawa kepada masalah anemia yang mungkin boleh menyebabkan komplikasi kepada ibu dan bayi. Ibu-ibu yang sering keletihan sangat disarankan untuk amalkan vitalea. 



2. B Complex : Berperanan untuk menukarkan gula dalam makanan kepada tenaga. Juga mengandungi asid folik yang elok untuk perkembangan saraf bayi. Ibu-ibu hamil yang sentiasa tertekan dengan kerja rumah dan pejabat juga boleh ambil B Complex kerana ianya vitamin anti-stress dan menambah tenaga. DIsarankan sebiji sehari dari awal merancang kehamilan sehinggalah melahirkan.



3. Vitamin C : Membantu menguatkan sistem imunisasi badan.  Ianya juga membantu menjaga gusi yang sihat, pertumbuhan sel-sel otot dan tulang bayi. Vitamin C yang mencukupi merangsang pembentukan kolagen dan menyerikan kulit ibu hamil. Ada ibu mengalami kulit kusam sepanjang hamil, sedikit gelap. Insyallah mengambil vitamin C dapat menjadikan kulit ibu hamil lebih sihat dan segar.



4. Ostematrix : Pengambilan Ostematrix 3-4 biji sehari membantu mengatasi masalah sakit-sakit otot, pinggang ,sengal-sengal badan  dan kekejangan (tarik mengkarung) ketika hamil. Kebanyakkan ibu hamil turut mengalami masalah buasir serta sembelit ketika hamil. Ianya dapat diatasi dengan mengamalkan Ostematrix sebelum tidur. 



Ostematrix ini membekalkan kalsium, magnisium, boron, mineral dengan vitamin D. Ostematrik sangat baik untuk membantu pembentukan tulang bayi dalam kandungan. Membantu ibu-ibu untuk tidur lebih lena dan berkualiti sepanjang malam supaya kekal segar keesokan harinya. Teruskan pengambilan ostematrik selepas melahirkan dapat mengekalkan masalah tulang rapun dan osteporasis.



5. OmegaGuard  : Pengambilan 3 biji sehari sangat penting untuk perkembangan sel-sel otak dan mata bayi. Dengan amalkan Omega Guard setiap hari berat ibu hamil juga dapat dikawal. Kepada ibu-ibu yang mengalami peningkatan berat badan secara mendadak, ibu bolehlah amalkan OmegaGuard bagi membantu mengawal berat badan dan kolestrol. OmegaGuard juga sangat baik untuk memastikan paras ingatan (memori) ibu lebih sihat, kerana kebanyakkan ibu hamil mudah menjadi pelupa.


6. ESP : membantu meningkatkan pertumbuhan sel-sel otot dan tulang bayi. Ianya juga membantu mengawal paras kolesterol ibu-ibu hamil. Paras G.I yang rendah  (39) sesuai diamalkan oleh ibu hamil gestasi (GDM) kerana memberikan rasa kenyang yang lebih lama serta membekalkan tenaga berpanjangan untuk ibu-ibu.
"Saya suka ESP sebab bagi rasa kenyang lebih lama! Kadang-kadang lapar tengah malam memang shake ESP je. Baru boleh tidur dengan lena" - Akmal Farhana
Inilah di antara sebahagian suplemen favorite bonda yang bonda sendiri amalkan sejak hamil sehinggallah sekarang ni.  Jadi memang berbaloi dan best sangat set hamil Shaklee ni. Bonda sendiri hamil dengan lebih rasa bertenaga dan lebih sihat walaupun masa hamil bonda alami GDM. Set Hamil Shaklee inilah yang membantu bonda agar tidak lemau walaupun terpaksa berulang alik hampir 100km setiap hari ke tempat kerja memandu seorang diri.



Jadi istimewa buat ibu-ibu yang mengandung di luar sana, ingin mendapatkan supplement tambahan semasa mengandung, boleh hubungi bonda melalui Whatsapp / Telegram. Buat pelanggan tersayang, bonda akan bantu dan guide cara mengamalkan set hamil dengan cara yang betul sepertimana Bonda amalkan semasa hamil sebelum ini sehinggalah sekarang. Insyallah

Hubungi bonda miza di talian 


untuk tempahan Set Hamil dan suplemen SHAKLEE anda  


INFO DAN KONSULTASI SHAKLEE


Berminat untuk SUPLEMEN SHAKLEE ANDA? boleh terus contact bonda ye untuk konsultasi percuma dan tempahan suplemen shaklee anda.




CARA TEMPAHAN SET SHAKLEE MELALUI BONDAMIZA & BERSALINMENYUSU

Untuk bonda bantu ibu-ibu buat belian dengan keahlian yang mana lebih menjimatkan sehingga 20% dengan mode bayaran tunai ke bank (CIMB / MAYBANK). . 



Selain mengamalkan pemakanan sihat, amalan berpantang terbaik, ibu juga perlu tahu tatacara amalan berpantang yang betul. Di sini saya turut kongsikan juga beberapa (klik pada tajuk dibawah untuk bacaan selanjutnya):










 * Produk-produk Shaklee ini tidak bertujuan untuk membuat diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Testimoni addalah maklumbalas pengguna dan setiap orang mempunyai kesan & pengalaman yang berbeza.

 

ANDA MENCARI BISNES YANG MODAL RENDAH DAN MUDAH? SIAPA BOLEH BUAT BISNES SHAKLEE?

Sesiapa saja bertaraf warganegara Malaysia yang berumur 18 tahun ke atas.

Berminat untuk mulakan perniagaan  Shaklee ? jom contact Miza

 

boleh hubungi bonda miza / whatsapp terus bonda di talian 
 

🌟7 SEBAB KENAPA SAYA PILIH BISNES SHAKLEE BERSAMA TEAM MFMS🌟

Nak tahu kenapa saya dan ramai yang lain pilih buat bisnes Shaklee bersama team MFMS?

✅ 1. Produk Shaklee TERBUKTI SELAMAT & BERKESAN lebih 100 TAHUN.
    
✅ 2. Company Shaklee sangat STABIL & KUKUH sejak tahun 1956.
    
✅ 3. Produk Shaklee ada PERMINTAAN TINGGI di Malaysia, market luas dan mudah dipasarkan.
    
✅ 4. Bisnes Shaklee adalah bisnes NETWORK MARKETING PERTAMA DI DUNIA.
    
✅ 5. Bisnes Shaklee boleh DIWARISKAN kepada anak cucu kita.
    
✅ 6. Dalam Team MFMS dah ada ILMU & MENTOR yang betul dan PROVEN SUCCESS.
    
✅ 7. MODAL RENDAH & PULANGAN TINGGI.

Nak tahu lebih detail?
Jom tonton video bersama Masters Founder Team MFMS:-

http://bit.ly/WhyShakleeMFMS

Dah habis tonton?

Sila klik link di bawah untuk saya bantu anda :

Wasap.my/60125852034/NakJoinShaklee


https://www.shaklee.com.my/joinnow?sid=963856
 
 Sila klik link di bawah untuk saya bantu anda :

Wasap.my/60125852034/NakJoinShaklee
 

 
 BondaMiza Nazril
Team MFMS Empire
 




Sila klik link di bawah untuk saya bantu anda :

Wasap.my/60125852034/NakJoinShaklee


MENARIK DIBACA: 



Berminat untuk SUPLEMEN SHAKLEE & PELUANG MEMBINA BISNES SHAKLEE ANDA? boleh terus contact bonda ye untuk konsultasi percuma dan tempahan suplemen shaklee anda.

No comments