.fixed-whatsapp { position: fixed; bottom: 20px; right: 20px; width: 50px; height: 50px; z-index: 9999; }

VIVIX SHAKLEE, ANTIOKSIDA,AWET MUDA DAN PEMULIHAN SEL SIHAT, klik sini untuk info lanjut

VIVIX SHAKLEE, ANTIOKSIDA,AWET MUDA DAN PEMULIHAN SEL SIHAT, klik sini untuk info lanjut
Kami membantu anda dan keluarga menjadi lebih sihat, awet muda dan bertenaga dengan produk kesihatan Terbaik, selamat, berkesan dan halal dari Shaklee. Kami adalah Leader Shaklee Terbaik di Malaysia. Anda Ingin dapatkan suplemen Shaklee atau Menjana Pendapatan melalui Shaklee? Hubungi bondamiza (salmiza) segera di talian 012-5852034 untuk bimbingan bisnes dan tempahan suplemen anda.

VIVIX SHAKLEE BANTU PERCEPATKAN PENYEMBUHKAN LUKA BERSALIN & PEMBEDAHAN

Share:
Salam sejahtera semua pembaca blog bonda yang disayangi, apa khabar? alhamdulillah sihat yea? 

Baiklah beberapa entry lalu saya kerap kongsi tentang penyembuhan / pemulihan penyakit kronik dengan Vivix Shaklee. Tapi kali ni, saya nak kongsi kebaikan vivix kepada ibu yang baru sahaja melahirkan.

Ye ramai ibu sewaktu melahirkan akan mengalami luka episiotomy, atau luka terkoyak akibat melahirkan, atau juga luka terbesar adalah luka bersalin ceasarean. adus! sakitnya, sampai nak bergerak pun mengalir air  mata menahan sakit. 

Saya faham, sebab saya pun dah 3 kali menjalani pembedahan ceasarean. Moga semua urusan kalian dipermudahkan Allah Taala. 
Tengok luka pun dah nyilu apalagi luka itu berlaku kepada ibu sendiri. Peritnya menanggung sakit. ini baru luka episiotomi BERSALIN NORMAL, belum lagi luka cser. Saya tak letakkan gambar cser, kerana agak ngeri.

Pernahkan dengar, berpantang orang cina dan lain-lain biasanya mengamalkan tonik arak untuk cepat sembuh? selalukan.. macam-macam jenama ada, paling glamor Yuemeshu. 

Saya ada kenalan cina, kami pernah berbual tentang tonik arak sewaktu berpantang. Sememangnya ianya sangat berkesan untuk mereka. Dia kata memang terbaik cepatkan sembuh luka dan panaskan badannya.

Tetapi buat kita yang beragama Islam, penggunaan tonik herba berasaskan arak adalah HARAM!. Jadi bagaimana kita nak cepatkan pemulihan luka dan bentan bersalin? 

Alhamdulillah, buat umat Islam, sekarang kita dah ada altenatif tonik Vivix Shaklee, yang berasaskan tumbuhan dan buah. Sememangnya Halal dan berkesan. 

Saya suka nak share, pengambilan Vivix Shaklee sewaktu pantang bersalin amatlah baik, kerana fungsi Vivix Shaklee salah satunya selepas bersalin adalah:
  • Meningkatkan tenaga
  • Memulihkan sel-sel dalam tubuh ibu bersalin
  • Mengawal DNA
  • Mempercepatkan penyembuhan luka bersalin
  • Membantu memanaskan badan ibu
  • Membantu ibu selepas bersalin lebih segar dan sihat
  • Melancarkan peredaran darah dan nifas
  • Memperbanyakkan susu badan ibu
  • Mengurangkan pucat pada wajah ibu bersalin
ini antara kesan-kesan terbaik Vivix dan set bersalin / postnatal Shaklee yang dirasai kebanyakkan ibu  sebagai salah satu tonik dalam set pantang bersalin mereka. 









Selain mengamalkan pemakanan sihat, amalan berpantang terbaik, ibu juga perlu tahu tatacara amalan berpantang yang betul. Di sini saya turut kongsikan juga beberapa (klik pada tajuk dibawah untuk bacaan selanjutnya):

Saya tak nak ulas terlalu banyak, jadi biarlah testimoni ibu-ibu vivix yang berbicara. Lebih jelas insyallah. Ini bukan statement Saya, tapi ianya perkongsian penggunan vivix Shaklee sendiri.






Nasihat ini saya tujukan khas buat suami-suami di sana, jika sayangkan isteri anda, tak salah kiranya berikan isteri tonik terbaik vivix khas untuk pemulihan mereka. 

Pengorbanan wanita/ isteri semasa hamil, melahirkan, menyusu dan membesarkan anak, tak ternilai harganya. Tiada tandingan nilainya di dunia ni. Sanggup terkorban nyawa demi melahirkan zuriat masing-masing. Bentuk tubuh dengan luka dan parut bersalin kekal lama, ada yang nampak tak cantik dimata. Syahdu sangat.  Ibu oh Ibu! tiada wanita mulia setandingmu.. dah ku bersajak pulak!

Jadi apa kata hadiahkan sebotol dua vivix Shaklee untuk kesihatan diri / isteri kesayangan anda kan? tiada yang lebih baik daripada kasih sayang dan kesihatan berpanjangan.


Jika mencari tip kesihatan dan suplemen Shaklee semasa hamil, bersalin dan menyusu, boleh hubungi saya. Nak? Boleh saya bantu anda? hubungi saya di talian seperti di bawah.


BELIAN VIVIX SHAKLEE ANDA DAPAT: 

  • PERCUMA KEAHLIAN DAN POS BERNILAI RM45.00 
  • DAPAT SEMULA BONUS TUNAI DARIPADA SHAKLEE BERNILAI RM36.00 (BAGI MINIMA BELIAN 2 BOTOL DAN KE ATAS)
  • PENJIMATAN HAMPIR RM390.00 KESELURUHAN (MINIMA 2 BOTOL DAN KEATAS)
  • KONSULTASI DAN BIMBINGAN KESIHATAN PERCUMA BERTERUSAN 
#BondaMiza & MFMS The Most Happening SHAKLEE Team In Malaysia


Bonda Miza Nazril

"Founder Of MN Shaklee Legacy"

012 585 2034 

www.bondamiza.com

www.bersalinmenyusu.com


1) Harga Best!
2)Konsultasi Kesihatan Dan Tip Sihat Percuma & Berterusan
3) Jadual Pemakanan Suplemen
4) Free Shaklee Membership (Worth Rm35)  - Belian 200guv Ke Atas
5) Free Postage  - Belian Vivix
6) Membership Bonus (150uv Above)
7) Jemputan Istimewa Ke Secret Group Fb Dan Tip Istimewa (Bondamiza & MFMS Fantastic Millionaire In Shaklee, Malaysia) - Untuk ahli Sahaja

ANDA INGIN JANA PENDAPATAN DENGAN SHAKLEE?

  • 💥yang teringin nak buat bisnes tetapi tak tahu nak buat bisnes apa?
  • 💥 yang nak buat income dari rumah?
  • 💥masih bekerja tetapi nak tambah income secara part time?
  • 💥Graduan yang masih menganggur. 
  • 💥Pelajar kolej /universiti yang memerlukan duit poket tambahan secara part time.
  • 💥yang berkerjaya, tetapi rasa NAK BERHENTI KERJA tetapi ada sumber pendapatan yang melebihi gaji sekarang.
  • 💥yang sudah punyai semuanya, tetapi ingin membantu insan lain yang memerlukan?

Berminat untuk menyertai perniagaan Shaklee? jemput contact bonda untuk bonda tunjukkan caranya dan bantu anda berjaya sebagaimana kisah-kisah insan yang telah berjaya dalam Shaklee 


SHAKLEE PILIHAN BISNES ANDA. MODAL RENDAH, BERBALOI & MUDAH!



MENARIK DIBACA: 
PROMOSI SEMASA SHAKLEE SET BERSALIN :
SET BERSALIN (POST NATAL SHAKLEE)

KEMBALI LANGSING SELEPAS MELAHIRKAN


No comments