.fixed-whatsapp { position: fixed; bottom: 20px; right: 20px; width: 50px; height: 50px; z-index: 9999; }

VIVIX SHAKLEE, ANTIOKSIDA,AWET MUDA DAN PEMULIHAN SEL SIHAT, klik sini untuk info lanjut

VIVIX SHAKLEE, ANTIOKSIDA,AWET MUDA DAN PEMULIHAN SEL SIHAT, klik sini untuk info lanjut
Kami membantu anda dan keluarga menjadi lebih sihat, awet muda dan bertenaga dengan produk kesihatan Terbaik, selamat, berkesan dan halal dari Shaklee. Kami adalah Leader Shaklee Terbaik di Malaysia. Anda Ingin dapatkan suplemen Shaklee atau Menjana Pendapatan melalui Shaklee? Hubungi bondamiza (salmiza) segera di talian 012-5852034 untuk bimbingan bisnes dan tempahan suplemen anda.

VITALEA IRON FORMULA SHAKLEE PELENGKAP VITAMIN TERBAIK

Share:
APA ITU VITALEA IRON FORMULA SHAKLEE?

Kalau nak tahu, Vitalea Iron Formula ini adalah Multivitamin pertama di dunia.. Haa.. satu lagi kejutan kan? 

Betul! dah 100 tahun Vitalea ini dicipta.. malah dah berjuta-juta orang yang mengamalkannya..


Pada awal ciptaan, VITA-LEA dihasilkan dalam bentuk cecair  pada 1915. Ketika itu ia dinamakan SHAKLEE VITALIZED MINERALS. Sejak itulah nama VITA-MIN diguna pakai oleh semua jenama. 

Paling membanggakan, tahun 2015 ini adalah ULANG TAHUN KE-100 VITA-LEA dihasilkan oleh Dr C Forrest Shaklee. Hebat kan? VITA-LEA boleh kekal di pasaran selama 100 TAHUN!!

Barang baik kualiti dan kesannya dah tentu dipercayai ramai, Kalau tidak masakan  Vitalea dapat bertahan hingga 100 tahun.. Alhamdulillah.. :D

Apa itu Vitalea Iron Formula Shaklee?

Vita-Lea dirumus khas bagi memenuhi keperluan terhadap 28 vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh orang dewasa.


Vitalea disalut dengan serbuk spirulina. Vitalea iron formula Shaklee merupakan tablet multi vitamin paling pantas di dunia terlarut dalam air dan tubuh manusia. Ujian klinikal membuktikan pengambilan vitalea selama setahun mengurangkan 65% risiko jatuh sakit

Vitalea Iron formula Shaklee bukan calang-calang multivitamin tau. Vitalea Iron Formula Shaklee ini telah menerima anugerah pada tahun 2000 sebagai THE BEST MULTIVITAMIN dalam Public Interest (Center for Science di Amerika Syarikat) 

Manfaat Vita-Lea Iron Formula Shaklee:
  • Vita-Lea Menambah tenaga segera. Badan lebih bertenaga, segar. Mental kita lebih kuat dan sihat. Ia membantu memori dan fokus yang lebih baik.
  • Vita-Lea Pelengkap nutrisi kerana ianya lengkap dengan 28 vitamin dan mineral penting. Pengambilan setiap hari membantu menncukupkan kekurangan nutrisi yang mungkin kita hadapi.
  • Vita-Lea Mengandungi beta karotena yang bermanfaat untuk menggalakkan pertumbuhan, memelihara penglihatan dan menjanakan semula tisu.
  • Vita-Lea Membekalkan kalsium, fosforus serta vitamin C dan D untuk kesihatan tulang dan gigi
  • Biotin dan asid pantotenik menyokong metabolisme lemak dan karbohidrat
  • Vitamin B12 merangsang pembentukan sel-sel darah merah*, Sangat sesuai untuk individu atau ibu hamil yang mengalami masalah Hb rendah.
  • Vita-Lea Melindungi organ-organ dalaman (melindungi fungsi hati, buah pinggang, dan jantung)
botol vitalea ni sangat istimewa kerana ianya kedap udara. Ia adalah untuk memastikan multivitamin sentiasa dalam keadaan yang baik dan segar.  




Hubungi saya untuk pendaftaran & peluang menjana pendapatan!



Saya hadiahkan Ebook percuma untuk anda “Sorry Boss!!! Saya Terpaksa Berhenti Kerja”. Sila download percuma di DI SINI

http://www.ebookniaga.com/sorryboss/shaza

(Ebook ini bukan sahaja penuh dengan tip-tip kehidupan dan bisnes, malah pengalaman sebenar seorang wanita yang pernah bekerja sebagai engineer dan akhirnya JATUH CINTA dengan perniagaannya dan membuat keputusan untuk 100% tumpuan kepada perniagaan ini.. IMPIAN menjadi SURI RUMAH BERPENDAPATAN TINGGI TERCAPAI. .. Alhamdulillah.. :D



Mudah-mudahan segala tip dan panduan perniagaan di dalam ebook ini mampu memberi motivasi kepada kita semua agar lebih berjaya dalam kehidupan di dunia dan akhirat.  


'Be simply healthy'

Master To be Bonda Miza

#BondaMiza & MFMS The Most Happening SHAKLEE Team In Malaysia


Sharifah Salmiza
"Founder Of BondaMiza Millionaire In Shaklee"
012 585 2034 
www.bondamiza.com
www.bersalinmenyusu.com


No comments