.fixed-whatsapp { position: fixed; bottom: 20px; right: 20px; width: 50px; height: 50px; z-index: 9999; }

VIVIX SHAKLEE, ANTIOKSIDA,AWET MUDA DAN PEMULIHAN SEL SIHAT, klik sini untuk info lanjut

VIVIX SHAKLEE, ANTIOKSIDA,AWET MUDA DAN PEMULIHAN SEL SIHAT, klik sini untuk info lanjut
Kami membantu anda dan keluarga menjadi lebih sihat, awet muda dan bertenaga dengan produk kesihatan Terbaik, selamat, berkesan dan halal dari Shaklee. Kami adalah Leader Shaklee Terbaik di Malaysia. Anda Ingin dapatkan suplemen Shaklee atau Menjana Pendapatan melalui Shaklee? Hubungi bondamiza (salmiza) segera di talian 012-5852034 untuk bimbingan bisnes dan tempahan suplemen anda.

ROADSHOW 'THE SHAKLEE DIETARY SUPPLEMENT STUDY' : SHAKLEE LANDMARK STUDY

Share:
Sekali pandang nampak macam Dr Shaklee (dari sisi sahaja ler)... Alhamdulillah, Selasa lalu, saya dan fatin, rakan bisnes saya berpeluang menghadiri Seminar Shaklee Landmark Study di The Light Hotel, Seberang Jaya.

 SAINTIS SHAKLEE DR DAGGY 
Dr. Daggy merupakan ketua saintis di Shaklee dan di Shaklee ada lebih daripada 70 orang saintis yang bekerja di sana untuk memastikan suplemen Shaklee sentiasa yang terbaik dan berkesan.

Kali ini seminar 2 jam, memang sangat padat dengan penemuan hasil kajian yang Shaklee buat dan yang dibuat oleh pihak ke tiga.  Dr Bruce Daggy sendiri mempunyai 30 tahun pengalaman dalam bidang nutrisi. Ianya  adalah satu kelebihan bagi shaklee kerana mempunyai ramai saintis berkaliber. Dimaklumkan, Shaklee mempunyai hampir 100 saintis sepenuh masa. 

Produk Shaklee merupakan satu-satunya produk yang berani tampil dengan bahan bukti dan hasil penemuan sains kesan penggunaan suplemen Shaklee. Setelah kita faham apa itu Land Mark Study Bersyukur kerana saya dan ramai ditemukan dengan  Suplement Shaklee yang insyallah diyakini selamat, berkesan, terbukti dan Halal.



Pengguna Shaklee menunjukkan kesan kesihatan yang lebih baik berbanding pengguna suplemen lain dan tanpa suplemen.
Beruntung dipertemukan dengan satu-satunya suplemen semulajaadi dan mereka yang positif yang yakin untuk membangunkan perniagaan Shaklee bersama-sama.

Ubah supmemen anda kepada Shaklee, anda akan mengubah corak kesihatan anda, insyallah

JOM HEBAT & SIHAT BERSAMA SHAKLEE
Kami sedia membantu❤️❤️❤️


DI BAWAH MERUPAKAN PETIKAN HASIL KAJIAN LANDMARK SHAKLEE : 



 






selanjutnya boleh terus layari laman di bawah untuk ekses kepada terbitan jurnal dan ulasan kajian.



Master To Be Bonda Miza Nazril


012 585 2034 


www.bondamiza.com

www.bersalinmenyusu.com


MENARIK DIBACA: 
Hubungi bonda miza di talian 012 585 2034 untuk tempahan VIVIX SHAKLEE anda

No comments