.fixed-whatsapp { position: fixed; bottom: 20px; right: 20px; width: 50px; height: 50px; z-index: 9999; }

VIVIX SHAKLEE, ANTIOKSIDA,AWET MUDA DAN PEMULIHAN SEL SIHAT, klik sini untuk info lanjut

VIVIX SHAKLEE, ANTIOKSIDA,AWET MUDA DAN PEMULIHAN SEL SIHAT, klik sini untuk info lanjut
Kami membantu anda dan keluarga menjadi lebih sihat, awet muda dan bertenaga dengan produk kesihatan Terbaik, selamat, berkesan dan halal dari Shaklee. Kami adalah Leader Shaklee Terbaik di Malaysia. Anda Ingin dapatkan suplemen Shaklee atau Menjana Pendapatan melalui Shaklee? Hubungi bondamiza (salmiza) segera di talian 012-5852034 untuk bimbingan bisnes dan tempahan suplemen anda.

SUPLEMEN SHAKLEE PILIHAN ANGKAWASAN & AHLI SUKAN DUNIA : ORLANDO TRIP

Share:
Alhamdulillah, saban tahun, Shaklee menaja perhimpunan menghimpunkan semua leader Shaklee bersama. Kali ini di Orlando, USA. Tahun lalu di Italy. Program tahun 2016, berlangsung pada 1 hingga 12 Ogos lalu.

Semalam adalah perjalanan pulang ke Malaysia bagi deligasi yang layak ke sana. Insyallah esok semua akan pulang dengan selamatnya. Perkongsian percutian dan perjumpaan kali ni suka saya nak kongsikan kisah-kisah ahli sukan dan angkawasan yang menggunakan produk Shaklee.
Scott pernah berada di angkasa lepas selama 1 TAHUN, dan beliau mengambil vitamin Shaklee semasa di sana!  Yelah kat angkasa mana nak dapat makanan segar. Jadi, dia suka sangat guna Shaklee sebab vitamin Shaklee meyediakan nutrisi lengkap untuk memastikan badan sentiasa sihat dan bertenaga. 

PERCAYA! ANGKASAWAN NASA PUN MENGGUNAKAN SHAKLEE
Macam yang kita tahu, bukan senang jadi Angkasawan. Mesti sihat & fit! 
antara sesi perkongsian pengalaman mereka, kanan sekali di sofa adalah CEO Shaklee. Mr. Roger Barnett,  Kalau angkasawan NASA pun pilih Shaklee, semestinya SHAKLEE adalah yang TERBAIK!! 
Ini adalah IDENTICAL TWINS, yang juga angkawan NASA , MARK KELLY (Abang) & SCOTT KELLY (Adik)
PERCAYA SELAIN ANGKASAWAN, AHLI SUKAN JUGA MENGAMALKAN SHAKLEE!

Tahun ni kebetulan pula Olimpic Rio kan.. 

Masalah ahli sukan adalah mudah mengalami kecederaan pada tisu,otot, ligamen dan rawan pada sendi. Bagi memastikan ahli sukan sentiasa sihat dan cemerlang, mereka menggunakan produk Shaklee. 

Produk Shaklee terbukti produk semulajadi yang bebas dadah dan bahan-bahan tiruan, tetapi berkesan untuk meningkatkan stamina dan prestasi. Produk Shaklee juga telah dibuktikan melalui ujian klinikal boleh memulihkan kecederaan otot dengan lebih cepat dan berkesan
Antara ahli sukan yang memenangi pingat dalam acara sukan ternama dunia dan angkasawan yang bekerjasama dengan Shaklee. Kalau nak tahu, NASA yang 'approach' Shaklee untuk sediakan vitamin kepada angkawasan mereka. 

Shaklee antara suplemen pilihan ahli sukan dunia, kerana tidak mengandungi sebarang kimia terlarang termasuk dadah, yang paling penting adalah ianya terbukti berkesan dan selamat



APA LAGI YANG KEMUDAHAN MENARIK DI PERHIMPUNAN SHAKLEE ?
Shaklee sangat menjaga kebajikan ahli-ahlinya terutama sekali yang beragama islam dan berstatus ibubapa. Shaklee ini adalah perniagaan keluarga.

1. MALAYSIA PRAYER ROOM / BILIK SOLAT KHAS
Ruang solat disediakan untuk delegasi Malaysia
Walaupun berada di Conference di negara bukan Islam, Shaklee siap sediakan bilik khas untuk solat semasa conference. Hari Jumaat lalu, Shaklee juga bawa semua delegasi Muslim lelaki menunaikan solat Jumaat di masjid. Tahniah dan terima kasih Shaklee kerana sentiasa menjaga kebajikan dan keperluan kami sebagai Muslim di sini. 

2. MOTHERS ROOM
Antara perkara yang saya sangat suka pasal bisnes Shaklee adalah ianya kids friendly / mesra kanak-kanak. 

Kami boleh bawa anak-anak kecil semasa conference. Even CEO Roger Barnett sendiri jemput anak dia naik ke atas pentas masa conference. Saya pun setiap kali bawa Rania dan Ruzain bersama. 

️ Shaklee menyokong penyusuan ibu
Shaklee juga sediakan tempat untuk ibu-ibu nak menyusu anak atau nak pam susu.


This is the perfect business for me! I love my family, I also love my business Alhamdulillah. 

3. MAKANAN YANG DISEDIAKAN HALAL! PENGINAPAN HEBAT! 

Shaklee menyediakan makanan Halal dan penginapan bertaraf 5 bintang kepada semua ahli conference. Jika nak tahu, Shaklee sediakan tambahan elaun $USD 50 dollar, bagi acara yang mereka tak sediakan makan.. banyak tu!! buat duit shopping.. hehehe



4. BONUS HEBAT!

Shaklee telah membantu ramai keluarga terutamanya suri rumah tangga menjana pendapatan lumayan. Ye hanya bermula dari rumah dan ia semakin berkembang . 


JAMINAN SETIAP SUPLEMEN SHAKLEE : 

Setiap tahun Shaklee menjalankan lebih daripada 100,000 ujian jaminan kualiti  Jadi bukan sebab NASA pun guna, tapi sebenarnya sebab ujian jaminan kualiti diadakan setiap tahun bukan 100, atau 500 kali, tapi 80,000 kali! 

Sebanyak 23,000 ujian keaslian dan keselamatan dijalankan ke atas setiap ramuan dan produk Shaklee setiap tahun. Jadi tidak disangkal lagi soal keselamatan merupakan aspek nombor 1 Shaklee. 



KESIMPULANNYA : 
Menjadi ahli Shaklee adalah suatau yang menyeronokkan dan membuka mata. Pengalaman membantu ramai orang menjadi lebih sihat membuatkan saya dan ahli-ahli yang lain lebih merasa kepuasannya. Insyallah kesihatan adalah suatu nikmat. 

Ada 4 perkara yang saya makin jatuh cinta dengan Shaklee iaitu jaminan kualiti dan keselamatan semua produk Shaklee. Paling penting produk Shaklee yang dipasarkan di Malaysia adalah Halal dan berkesan.


SERIBU PENGALAMAN.. 

Being part of this Shaklee family is one of the greatest gift in my life! Saya dan keluarga mendoakan yang terbaik untuk anda semua. 

KLIK PADA GAMBAR UNTUK MENGETAHUI MANFAAT AHLI
Semoga Allah memberikan lebih ruang untuk saya dan keluarga termasuk lebih ramai ahli Shaklee membantu mereka di luar sana yang memerlukan. Doakan kejayaan kami semua. Amin  ya Rabb.

Jumpa lagi di tahun depan di Atlanta, Georgia.. 

"SIHAT ITU BERHARGA LEBIH DARI HARGA KEKAYAAN, PELABURAN UNTUK KESIHATAN MERUPAKAN SATU TINDAKAN YANG BIJAK UNTUK KEBAHAGIAN DIRI DAN KELUARA, INSYALLAH"
feel free to share dengan semua. Moga bermanfaat

'Be simply healthy'
Konsultan Shaklee Anda
Master To be Bonda Miza Nazril


Shaklee is .....

ALWAYS SAFE! , ALWAYS WORKS!, ALWAYS GREEN! 

MENCARI SUPLEMEN SHAKLEE YANG TERBAIK UNTUK ANDA DAN KELUARGA? 

HUBUNGI SAYA (BONDA MIZA NAZRIL ) DI TALIAN 012 585 2034



FREE CONSULTATION, AFFORDABLE PRICE

&

BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!



No comments