.fixed-whatsapp { position: fixed; bottom: 20px; right: 20px; width: 50px; height: 50px; z-index: 9999; }

VIVIX SHAKLEE, ANTIOKSIDA,AWET MUDA DAN PEMULIHAN SEL SIHAT, klik sini untuk info lanjut

VIVIX SHAKLEE, ANTIOKSIDA,AWET MUDA DAN PEMULIHAN SEL SIHAT, klik sini untuk info lanjut
Kami membantu anda dan keluarga menjadi lebih sihat, awet muda dan bertenaga dengan produk kesihatan Terbaik, selamat, berkesan dan halal dari Shaklee. Kami adalah Leader Shaklee Terbaik di Malaysia. Anda Ingin dapatkan suplemen Shaklee atau Menjana Pendapatan melalui Shaklee? Hubungi bondamiza (salmiza) segera di talian 012-5852034 untuk bimbingan bisnes dan tempahan suplemen anda.

Dunia Baru Ku!!!!

Share:


Alhamdulillah, sejak saya berkongsi mengenai pengalaman menggunakan Shaklee semasa berpantang dulu. Memang sambutan yang amat baik saya terima. Saya memang sangat tidak menjangka, ramai yang bersetuju dengan kualiti produk Shaklee ..... :D


Perubahan terkini 

Alhamdulillah sekali lagi, 14 haribulan lalu statement bonus dah keluar.. bonus 4 angka dalam genggaman dan akan menjangkau 5 angka tak lama lagi, best sangat!!. Dahulu, enam bulan lalu, semuanya hanya bermula dari cuba-cuba saje. 

Alhamdulillah, saya dah tak risau sangat kalau tengah bulan duit kering.... Malah saya dah boleh bantu kurangkan beban hubby dan dah boleh lebihkan wang saku untuk parent saya.. 

Baru-baru ni pula (2 minggu lepas), mertua dan hubby kemalangan, so memang dua-duanya perlukan perhatian lebih.. anak-anak pun tiada orang nak jaga. Sebelum ini mertua yang jagakan.. so sekarang saya perlu lebih masa untuk mereka.. Opsyen apa yang perlu saya pilih??.. saya masih bekerja, cuti tahunan pun dah tinggal sedikit.. nampaknya terpaksa ambil cuti tanpa gaji... 


Walaupun opsyen cuti tanpa gaji, mungkin saya pilih, tapi ianya tidak patahkan semangat saya. Sebab, pendapatan daripada bonus Shaklee boleh menampung semua perbelanjaan saya dan ansuran yang saya perlu bayar setiap bulan.  Syukur, syukur... mungkin ada hikmahnya.. (saya terima semuanya dari sudut yang positif :D)


Bagaimana saya bermula??

Ramai yang bertanya saya bagaimana hendak menjadi ahli Shaklee, jadi dalam entry kali ini saya nak berkongsi dengan semua tentang bagaimana dan kebaikan menjadi ahli Shaklee.

Nak join Shaklee sangat mudah :D Cuma daftar, gunakan produknya, kumpul points dan bila dapat 'certain points' dalam sebulan, kita dapat 'CASH BONUS', best kan :D. Makan sendiri je pun dah boleh dapat bonus. Yuran keahlian yang kita bayar tu cuma SEKALI SEUMUR HIDUP. Tak payah perbaharui setiap tahun. Boleh pakai seumur hidup.


Hati mulai tergerak untuk berubah


Ya, saya faham.. tahun ini sahaja dah berkali-kali harga barang naik.. tahun depan harga tol dan elektrik pulak nak naik... semalam dalam Buletin Utama, tambang bas sekolah pun nak naik juga.. adoi!! runsingnyaa..

Berulang alik kerja pun perlukan petrol, nak makan lagi.. haih! lepas ni tengok ramai yang stress datang kerja!!!... 

Baru-baru ni, saya sempat bersembang dengan jiran saya. Yang mana punya anak ramai.. memang  rungsing sangat, mana lagi diaorang nak dapat duit lebih.. Tambah-tambah, tak berapa hari je lagi nak masuk sekolah, perlu pula sediakan duit untuk yuran.. Anak saya (Rania) pun dah nak ke tadika 31 Disember ni.. entah berapa yuran nak kena bayar kali ni.. dah kena menyimpan dari awal tau..



Peluang tambahkan duit poket keluarga / Jana pendapatan

Memandangkan ramai yang admire & teringin nak mengikut jejak saya dan suami.. Jadi  saya dan suami sangat berbesar hati nak membantu sesiapa saja yang perlukan bantuan kami. 

Saya nak share, kelebihan group kami (yang tiada pada lain-lain group).. itu scroll nanti kat bawah sekali).. tapi kena janji untuk tekan 'like' yea :D, kalau tak nak, boleh je berhenti baca kat sini...  ingat ye, tekan 'like' .. ini amanah ye.. 


Coaching & bimbingan 

Sebagaimana yang selalu orang kata, nak pandai kena belajar.. nak belajar perlulah ada gurunya.. 
Antara anak-anak Shaklee dalam group coaching.. pastinya akan ada mentor yang membantu dan curahkan ilmu.. bersama Master kami 
 
Personal coaching yang khas saya berikan kepada anak-anak / cucu-cucu saya.. jangan lokek ilmu, nanti rugi :p




Sebenarnya datang belajar sorang-sorang lagi mudah  nak tunjuk ajar.. senang nak fokus :)

Siap bawa baby lagi, walaupun baru lepas berpantang. Itulah yang dikata "jika ada kemahuanm di situ ada jalan".. Jika nak berjaya, anak-anak bukanlah penghalang, tapi sebaliknya pemberi & pembakar semangat :D mana kita tahu, tah tah ni rezeki dia kan..

walaupun tengah buat kerja / coaching bersama anak cucu Shaklee, tapi anak-anak kandung, tetap tak terabai.. best, sambil buat kerja, anak-anak ada depan mata :D

coaching berkumpulan pula...


maaflah datang ke rumah saya, saya hanya jamu kacang dan air teh je.. sori ya, tak sempat nak masak sedap-sedap :P






 
Kelebihan group ini :

So macam yang saya janjikan pada awal entry tadi, di sinilah letaknya kelebihan kumpulan saya dan susur galur kami.. 
  • BERPELUANG membuat biznes (online dah offline) dengan bantuan MENTOR-MENTOR berjaya.
  • ACCESS kepada SPECIAL GROUP kami untuk testimoni dan maklumat terperinci mengenai produk-produk Shaklee.

  • Dalam group ini, setiap ahli kumpulan akan didedahkan dengan rahsia-rahsia bagaimana menjalankan business secara online. Di sini juga, terdapat testimoni Rahsia Kejayaan ramai orang yang sudah berjaya dalam Shaklee.

  • Setiap ahli kumpulan akan dibantu dan dibimbing, Insyallah.. Boleh kata, semua ahli kumpulan akan membantu untuk memastikan kejayaan ahli-ahli secara bersama.. 

  • Di situ, boleh dapatkan bantuan khidmat nasihat. Apa yang perlu dilakukan untuk memulakan perniagaan online. Di situ juga, ada perkongsian kisah jatuh bangun orang lain dalam perniagaan online ini.

  • Anda tanya satu soalan, 10-20 orang yang akan menjawab untuk membantu anda. Semua orang nak tarik anda ke atas. Tiada orang yang nak tolak anda ke bawah.
  • Penekanan amalan kerohanian / pendekatan dengan tuhan.. Jika nak berjaya, kita perlu berubah dan mendekatkan diri dengan ALLAH. Insyallah. pastinya kita terpaksa menjadi berjaya dan kaya.. (kalau dulu pemalas, sekarang dah berubah jadi rajin dah)
Jika hendak berjaya, kita mesti dikelilingi oleh mereka yang sudah berjaya. Dan bila anda berada dalam group itu, bermulalah hidup anda di sekelilingi oleh mereka yang telah pun berjaya dan beraura positif... yang penting jangan sesekali, berikan pelbagai alasan. 

Sebab itulah saya rasakan, senang buat business online ni. Insyallah dengan bantuan  mentor-mentor yang dah expert dan lama dalam perniagaan ni, moga impian menjana ekonomi dan jadi boss sendiri tercapai.



JOM KITA KAYA DAN BERJAYA BERAMAI-RAMAI DI DUNIA & AKHIRAT.. INSYALLAH.. :D

Moga bermanfaat..




“Creating Healthy Families…” 
 

....salmiza....


jemput-jemputlah like page terbaharu saya (BONDA SIHAT) di www.facebook.com/bondamiza

dapatkan Ebook percuma yang sarat dengan tip-tip perniagaan dan motivasi “Sorry Boss!!! Saya Terpaksa Berhenti Kerja”. (saya harap dapat baca :D) boleh d/load  dari link ni 'Sorry Boss!! saya terpaksa berhenti kerja..."


Mudah-mudahan ia mampu untuk memberi motivasi kepada kita semua agar lebih berjaya dalam kehidupan kita di dunia dan akhirat. 
amin 


Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga?

Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah? 

Hubungi saya untuk:

FREE CONSULTATION, AFFORDABLE PRICE
&
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!


No comments