.fixed-whatsapp { position: fixed; bottom: 20px; right: 20px; width: 50px; height: 50px; z-index: 9999; }

VIVIX SHAKLEE, ANTIOKSIDA,AWET MUDA DAN PEMULIHAN SEL SIHAT, klik sini untuk info lanjut

VIVIX SHAKLEE, ANTIOKSIDA,AWET MUDA DAN PEMULIHAN SEL SIHAT, klik sini untuk info lanjut
Kami membantu anda dan keluarga menjadi lebih sihat, awet muda dan bertenaga dengan produk kesihatan Terbaik, selamat, berkesan dan halal dari Shaklee. Kami adalah Leader Shaklee Terbaik di Malaysia. Anda Ingin dapatkan suplemen Shaklee atau Menjana Pendapatan melalui Shaklee? Hubungi bondamiza (salmiza) segera di talian 012-5852034 untuk bimbingan bisnes dan tempahan suplemen anda.

KISAH TONIK AJAIB VIVIX & KEBERKESANNYA

Share:
KISAH TONIC AJAIB VIVIX dan KEBERKESANNYA

Suka saya nak kongsi perkongsian dan testimoni sebenar daripada Dato Haji Roslan. Shaklee Presidential Master. Jadi ianya bukan hanya omong kosong.. insyallah. orang kata " Belum kenal maka tak cinta " Ada cerita Vivix dalam setiap masyarakat di Malaysia


VIVIX SHAKLEE DALAM MASYARAKAT CINA
Peringkat awal 2004 vivix mendapat sambutan hangat di kalangan masyarakat dan para ketua cina. Bagi mereka nilai vivix amat murah jika di bandingkan dengan kos mendapatkan Resveratrol daripada wine merah.
Kos sebotol vivix sama dengan RM30,000 jika mampu minum 3,000 gelas red wine.
Satu sudu teh 10 ml bersamaan 100 gelas red wine yang ada resveratrol. Memang masyarakat Cina amat menyukai product kesihatan yang memberi kesan awet muda. Banyak testimoni telah dapat dikongsi.

VIVIX SHAKLEE DALAM MASYARAKAT INDIA
Bagi masyarat India pula, vivix banyak membantu pesakit seperti darah tinggi dan diabetes. Ada ketua yang hanya fokus menjual vivix sahaja sehingga menjadi effektif coordinators.
Hujah mereka amat mudah, analaogi sebuah rumah atau bangunan yang dah berpuluh tahun mesti banyak yang diperbaiki seperti bumbung yang bocor, dinding yang berlubang, paip berkarat dan bermacam-macam lagi rosaknya. Begitu jugalah badan kita. Oleh itu vivix diperlukan utk REPAIR / MEMPERBAIKI mana-mana sel atau organ yang akan rosak atu mungkin yang telah rosak.

“ Saya kenal beberapa org leaders yang komited menjual vivix dalam kuantiti yang banyak” kata Dato Haji Roslan..

VIVIX SHAKLEE DALAM MASYARAKAT MELAYU
Masyarakat Melayu telah mula menerima vivix setelah yakin tentang status halal dan apabila mereka mulai melihat kesan-kesan yang amat positif daripada penggunaan vivix.
 Antara testimoni yang diviral adalah penyembuhan stroke, diabetes, kanser, darah tinggi dan kidney failure (masalah buah pinggang)

VIVIX SHAKLEE DAN KESAN AWET MUDA
Bagi generasi Y,  mereka sangat-sangat teruja dengan kemampuan vivix yang boleh menjadikan rupa paras kulit wajah mulus, maka testimoni menayang wajah-wajah cun melecun ni pun menjadi viral di internet mahupun di kumpulan media social lain.
Apapun soalan daripada gambar ni kenapa saya minum vivix terus dari botol?.. 
Sebab utama mudah dan tak nak rugi jika ia melekat pada sudu. Lg pun sebotol ni mungkin boleh bertahan seminggu lebih je, heheh itu kalau minum begini, biasanya ia adalah untuk kegunaan sebulan...
Walaupun harga vivix agak tinggi bagi sesetengah orang. Kini masyarakat sudah faham nilai kesihatan lebih mahal berbanding kos vivix itu sendiri. Contohnya, kos pembedahan jantung dan kos rawatan buah pinggang atau kanserlebih berganda-ganda mahal hingga mencecah puluhan malahan beratus ribu ringgit!...

Faktor-Faktor di atas lah menyebabkan vivix menjadi minuman kegemaran bagi mereka yang mementingkan kesihatan, kesejahteraan keluarga serta penampilan yang hebat. Kesihatan kan anugerah, pelihara nikmat sihat sebelum kita mulai sakit, Insyallah  

Saya (Master Roslan) dan Master Law sendiri yang minta Mr Roger (CEO Shaklee) membawa masuk Vivix semasa kami makan malam di Kuala Lumpur pada tahun 2004 walaupun pada ketika itu harga vivix agak tinggi.

Doa saya, Mudah-mudahan anda terus berkongsi anugerah alam dan sains ini dengan orang yang anda sayangi.

TESTIMONI VIVIX SHAKLEE UNTUK PENYAKIT KRONIK : STROK, DARAH TINGGI, DIABETES, LUPUS SLE, KANSER, NYANYUK (ALZHEIMER) BUAH PINGGANG

Shaklee make this possible. Terima kasih Shaklee.
Vivix Shaklee adalah untuk anda seisi keluarga. Dapatkan vivix untuk ibubapa tersayang juga untuk diri sendiri sebagai hadiah agar lebih sihat di masa hadapan.  
VIVIX SHAKLEE

Anda ingin mencuba, atau mahu hadiahkan  VIVIX SHAKLEE kepada mereka yang tersayang?

PROMO VIVIX SHAKLEE JULAI 2016

http://www.bondamiza.com/2013/11/1001-khasiat-penawar-mujarab-dan-anti.html

BELI 2 BOTOL VIVIX SHAKLEE: 

  • DAPAT POTONGAN 5% DISKAUN TAMBAHAN BERNILAI RM40.00
  • PERCUMA KEAHLIAN SEUMUR HIDUP BERNILAI RM69.00
  • DAPAT SEMULA BONUS TUNAI DARIPADA SHAKLEE BERNILAI RM34
  • PENJIMATAN HAMPIR RM300.00 KESELURUHAN
TAWARAN KEAHLIAN SHAKLEE :
Melalui keahlian anda layak :
Keahlian Shaklee seumur hidup percuma* (untuk pembelian minima 200uv keatas sahaja) 
* Bonus TUNAI ahli
* Pembelian pada harga ahli yang lebih jimat 

Bimbingan dan tunjuk ajar (bisnes shaklee)
* Jemputan ke Secret Group BondaMiza dan MFMS The Most Happening Shaklee Team In Malaysia




FREE CONSULTATION, AFFORDABLE PRICE
&
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!


feel free to share dengan semua.

Moga bermanfaat.

'Be simply healthy'
Master To be Bonda Miza


MENARIK DIBACA: 

No comments