.fixed-whatsapp { position: fixed; bottom: 20px; right: 20px; width: 50px; height: 50px; z-index: 9999; }

VIVIX SHAKLEE, ANTIOKSIDA,AWET MUDA DAN PEMULIHAN SEL SIHAT, klik sini untuk info lanjut

VIVIX SHAKLEE, ANTIOKSIDA,AWET MUDA DAN PEMULIHAN SEL SIHAT, klik sini untuk info lanjut
Kami membantu anda dan keluarga menjadi lebih sihat, awet muda dan bertenaga dengan produk kesihatan Terbaik, selamat, berkesan dan halal dari Shaklee. Kami adalah Leader Shaklee Terbaik di Malaysia. Anda Ingin dapatkan suplemen Shaklee atau Menjana Pendapatan melalui Shaklee? Hubungi bondamiza (salmiza) segera di talian 012-5852034 untuk bimbingan bisnes dan tempahan suplemen anda.

OMEGAGUARD SHAKLEE : 18 MANFAAT OMEGA-3 WAJIB ANDA TAHU

Share:

Salam sejahtera, bonda doakan semua dalam keadaan sihat sejahtera yea. Hari ni bonda nak kongsi tentang khasiat Omega-3. Dalam mencari bahan-bahan terjumpa banyak jurnal tentang khasiat lemak asid Omega-3, jadi dah ada tu, bonda kongsi dengan semua yea. Moga bermanfaat ya.


APA ITU LEMAK ASID OMEGA-3 ? OmegaGuard Shaklee

Pengambilan omega-3 sangat baik dan penting kepada badan kita termasuklah minda yang sihat.   Jadi untuk mendapatkan manfaat optimum, bonda syorkan 2 ke 3 biji OmegaGuard Shaklee setiap hari.




APAKAH ITU EPA, DHA DAN AA? 

DHA (Asam Dokosaheksaenoat) dan EPA (Asam Eikosapentaenoat) lebih kita kenal dengan Omega 3.Sedangkan AA (Asam Arakhidonat) dikenal juga dengan Omega 6

DHAEPA, dan AA merupakan bahan utama dalam pembentukan serabut saraf dan prostaglandin yang diperlukan untuk kekebalan tubuh dan pembekuan darah.

EPA penting untuk kesihatan jantung dan sendi, manakala DHA adalah penting untuk perkembangan dan fungsi otak. Beberapa penelitian ilmiah menunjukkan kombinasi DHA, EPA, dan AA dapat meningkatkan fungsi kognitif dan kemampuan visual pada bayi dan kanak-kanak. Dengan kata lain, berdasarkan penelitian, bayi yang menerima suplemen DHA dan AA cenderung memiliki IQ yang lebih tinggi. 


SIAPA YANG SESUAI MENGAMBIL OMEGA-3? 
Omega-3 seperti OmegaGuard Shaklee adalah suplemen asas dan seisi keluarga boleh amalkan bermula dari janin dalam kandungan sehinggalah ke usia emas. OmegaGuard sangat sesuai diamalkan juga oleh golongan tersebut : 

  • Wanita dan lelaki yang mementingkan kehidupan sihat
  • Ibu hamil & Menyusu
  • Kanak-kanak (& bayi yang telah mula makanan harian)
  • Warga emas & pelajar
  • Mereka yang mengalami darah tinggi, kolesterol tinggi, diabetes, jantung
  • Mereka yang ingin menjaga kesihatan minda
  • Mereka yang mempunyai masalah sendi

KENAPA ASID LEMAK OMEGA 3 SANGAT PENTING? OmegaGuard Shaklee

Terdapat 18 manfaat kebaikan asid lemak omega 3 yang dibuktikan oleh sains. Kalau nak tahu antara khasiat pengambilan Omega 3 yang terkandung di dalam OmegaGuard Shaklee setiap hari adalah :











1. Omega-3  MENCEGAH / MELAWAN MASALAH MURUNG DAN TEKANAN OmegaGuard Shaklee

KEMURUNGAN / Depression merupakan salah satu masalah mental yang sering melanda masyarakat dunia. Kemurungan termasuklah perasaan sedih, kesepian dan hilang minat untuk hidup. Meroyan juga dikategorikan sebagai salah satu jenis kemurunganOmegaGuard Shaklee
Orang yang sering murung kerap menunjukkan kebimbangan melampau dan gementar. Pengambilan suplemen omega-3 secara konsisten akan membantu mengurangkan masalah dan symptom kemurungan.
Asid lemak omega 3 mengandungi ALA, EPA dan DHA. Dalam ketiga-tiga jenis asid ini, EPA lah yang paling baik untuk membantu mencegah dan ikhtiar mencegah/ merawat kemurungan. OmegaGuard Shaklee

2. Omega-3 MENINGKATKAN KESIHATAN  MATA  OmegaGuard Shaklee
Eye on White Background
DHA yang terdapat didalam omega-3, merupakan struktur terbesar dalam membantu perkembangan otak dan mata yang sihat. Kekurangan DHA, akan menyebabkan mata kita semakin bermasalah termasuklah rabun.

Lemak adid Omega 3 (DHA) membantu menstrukturkan semula komponen dalam retina mata. Mengurangkan masalah penglihatan malar yang mengundang rabun dan kebutaan. 

3. Omega-3 MEMBANTU PERKEMBANGAN MINDA DAN OTAK SIHAT SEMASA AWAL DAN SEPANJANG KEHAMILAN OmegaGuard Shaklee
Omega-3 sangat penting untuk pertumbuhan otak dan perkembangan otak janin termasuklah bayi sehingga dewasa. 
Dapatkan omega-3 secukupnya bermula dari awal kehamilan sangat penting dan kritikal kepada perkembangan janin. Kekurangan omega akan menyebabkan bayi dilahirkan mempunyai masalah pembelajaran, rabun malah berisiko mempunyai beberapa masalah kesihatan.

Keperluan DHA yang dianggarkan 70% untuk perkembangan otak  dan retina mata. Jadi bayi yang mendapat secukupnya DHA akan mempunyai penglihatan yang lebih baik berbanding bayi yang tidak mendapatkan khasiat DHA secara lengkap. OmegaGuard Shaklee

Pengambilan Omega-3, semasa kehamilan teramatlah baik untuk perkembangan janin dalam kandungan termasuklah :
  • Bayi lahir lebih pintar
  • Mempunyai skill komunikasi dan sosal yang lebih baik
  • Kurang masalah tingkahlaku



4. Omega-3 MEMBANTU MENGURANGKAN RISIKO PENYAKIT JANTUNG / KARDIOVASKULAR OmegaGuard Shaklee


Kajian membuktikan orang yang lebih cenderung memakan ikan  mempunyai jangka hayat yang tinggi. Ia adalah kerana, ikan memngandungi lebih tinggi omega-3. Lemak asik omega-3 seperti OmegaGuard Shaklee mempunyai banyak manfaat kepada kesihatan jantung dan kardiovaskular iaitu : 
  • Triglycerides :  Omega-3 membantu mengurangkan triglycerides antara 15–30%.
  • Tekanan Darah : Omega3 membantu mengurangkan tekanan darah tinggi bagi pengidap penyakit berkenaan.
  • HDL-Kolestrol Baik : Omega-3 membantu meningkatkan tahap kolestrol baik dalam darah.
  • Darah Beku :  Omega-3 mencegah patelet darah daripada bergumpal dan menwujudkan darah beku.
  • Plak: Memastikan arteri kita dalam keadaan sihat, bebas daripada kerosakan. Omega-3 akan mencegah plak dan memastikan arterik tidak mengeras dan terkoyak.
  • Keradangan : Omega-3s mengurangkan masalah dan keradangan yang mungkin memudaratkan badan. 
Pengambilan Omega 3 terbukti mengurangkan dan mempertingkatkan kesihatan kardiovaskular dan jantung. OmegaGuard Shaklee

5. Omega-3 MENGURANGKAN SIMPTOM ADHD OmegaGuard Shaklee

Attention deficit hyperactivity disorder (ADHD) termasuk kesukaran memberi fokus dan perhatian, kesukaran mengawal perilaku dan hiperaktif (terlebih aktif). Kajian menunjukkan kanak-kanak ADHD mempunyai tahap asid lemak omega-3 yang rendah berbanding kanak-kanak normal.

Oleh yang demikian, anak-anak ini disyorkan untuk mengambil omega-3 sebagai suplemen tambahan kerana ianya terbukti dapat mengurangkan simptom ADHD dikalangan kanak-kanak ADHD. Hasil kajian membuktikan, pengambilan Omega-3 dikalangan kanak-kanak ADHD dapat :
  • Meningkatkan tahap tumpuan / fokus,
  • Meningkatkan keupayaan melengkapkan sesuatu tugasan / kerja yang diberi semasa belajar / dan dalam menjalankan aktiviti harian
  • Mengurangkan tindakan hyperaktif, memberontak, dan agresif dikalangan mereka.
Pengambilan asid lemak omega-3 seperti minyak ikan dan OmegaGuard salah satu cara membantu suplemen yang membantu dalam rawatan ADHD.

6. Omega-3 MENGURANGKAN SIMPTOM SINDROM METABOLIK  OmegaGuard Shaklee

Metabolic syndrome terjadi hasil gabungan beberapa siri masalah kesihatan. Biasanya orang yang berbadan besar dengan berperut boroi / lemak cenderung mendapat masalah tekanan darah tinggi, rintangan insulin, tinggi triglycerides dan rendah tahap kolestrol HDL (kolestrol baik)
Keadaan ini akan meningkatkan risiko penyakit termasuklah diabetes dan penyakit jantung.
Orang yang memiliki bentuk badan apple cenderung memiliki pelbagai masalah kesihatan berbanding bentuk pear. Namun begitu, penjagaan kesihatan dan amalan hidup sihat akan mengurangkan risiko penyakit.

Untuk mengurangkan sindrom metabolik, pengambilan asid lemak Omega-3 fatty disyorkan bagi menurunkan kadar rintangan insulin dan keradangan.   
Omega-3 juga membantu mengurangkan risiko penyakit jantung seperti risiko mendapat serangan jantung dan masalah berkaitannya.

7. Omega-3 MELAWAN KERADANGAN / BENGKAK OmegaGuard Shaklee

Imflamasi atau radang adalah sebahagian daripada hasil tindakbalas badan melawan jangkitan atau membaiki tisu / organ / luka manusia. Namun begitu, adakalanya radang dan bengkak terjadi begitu lama walaupun tiada sebarang masalah luka atau jangkitan.  

Biasanya keradangan dalam tempoh masa panjang disebabkan oleh penyakit kronik termasuklah kanser dan penyakit lain. 
Pengambilan omega-3 secara konsisten akan mengurangkan penghasilan molekul dan tindakbalas yang menyebabkan radang. OmegaGuard Shaklee

8. Omega-3 MELAWAN PENYAKIT AUTO IMUN OmegaGuard Shaklee

Penyakit auto imun, adalah di mana sistem imunisasi mengalami kecelaruan dan menyerang sel sihat badan sesama sendiri. 

Sebagai contoh diabetes  jenis 1, Sistem imunisasi menyerang sel penghasilan insulin di pengkreas. menyebabkan prengkreas gagal menghasilkan insulin kepada badan. 

Oleh yang demikan pengambilan Omega-3 sangat penting membantu mengelakkan serangan penyakit. Kajian menunjukkan pengambilan omega secukupnya diawal tahun kelahiran mengurangkan risiko diserang penyakit autoimun, seperti diabetes jenis 1 dan diabetes, sclerosis. 

Omega-3 diamalkan oleh pesakit SLE lupus, rheumatoid arthritis, ulcerative colitis, penyakit Crohn’s dan psoriasisOmegaGuard Shaklee

9. Omega-3 MENGHINDAR MASALAH MENTAL OmegaGuard Shaklee

Seseorang yang cenderung mengalami masalah mental mempunyai tahap omega-3 yang rendah dalam badan. Oleh itu, pengambilan omega-3 secara konsisten akan membantu mengawal simptom masalah di atas.
Kekurangan omega-3 dalam badan, membawa kepada  risiko masalah mental. Kajian membuktikan dengan pengambilan omega-3 dapat mengurangkan kekerapan masalah mood tidak menentu, schizophrenia and penyakit bipolar.

Pengambilan lemak asid omega-3 turut mengurangkan tingkahlaku kasar pesakit.  

10. Omega-3 MENGHINDARKAN MASALAH LUPA DAN MENGURANGKAN RISIKO PENYAKIT ALZHEIMER MALAH MENINGKATKAN TAHAP IQ OmamegaGuard Shaklee 

Kemerosotan fungsi otak disebabkan oleh faktor penuaan. Ada beberapa kajian menunjukkan pengambilan omega-3 membantu menurunkan kadar kemerosotan ingatan dan mengurangkan risiko penyakit alzheimer atau nyanyuk. 

Kaum ibu biasa mengalami masalah lupa, ia juga sangat sesuai untuk ibu menyusu tau. Anak pun bertambah bijak dan ceria.

Wanita yang sedang hamil yang mengamalkan pengambilan OMEGA 3 akan membantu melahirkan anak-anak yang pintar dan cerdas melalui pembentukan saraf-saraf otak yang sempurna semasa mengandung. 

Untuk orang dewasa pula dapat meningkatkan daya ingatan dan fokus.

11. Omega-3 MENGURANGKAN RISIKO BARAH OmegaGuard Shaklee

Kanser merupakan salah satu punca kematian kini. Kalau nak tahu hasil kajian menunjukkan, kecenderungan pengambilan lemak asid omega-3 benar membantu mengurangkan risiko sesetengah kanser. Yang menariknya, kajian menunjukkan pengamalnya 55% berisiko rendah mendapat kanser kolon.
ia juga termasuklah membantu menurunkan risiko barah prostat dan payu dara.
Pengambilan Omega 3 berpanjangan diperlukan untuk mengurangkan risiko barah. 3 biji OmegaGuard Shaklee sehari dapat membantu menurunkan risiko tersebut di atas.

12. Omega-3 MENGURANGKAN RISIKO PENYAKIT ASMA DIKALANGAN KANAK-KANAK OmegaGuard Shaklee 

Asthma merupakan sejenis penyakit paru-paru kronik yang melibatkan simptom bantu, nafas tersekat dan berbunyi. Sesetengah serangan asthma sangat merbahaya dan boleh menyebabkan radang dan pembengkakan paru-paru. Jika nak tahu, kadar penyakit asthma semakin hari semakin meningkat. mungkin disebabkan oleh faktor pemakanan dan pencemaran.
Kajian menunjukkan pengambilan lemak omega-3 seawal usia mengurangkan risiko asthma dikalangan bayi dan kanak-kanak.

13. Omega-3 MENGURANGKAN LEMAK DI ORGAN HATI

Masalah hati berlemak (NAFLD)  antara puncanya penyakit pda organ hati manusia.  Penjagaan makanan dan pengambilan diet sihat yang tinggi omega-3, pastinya sangat bagus dalam menghapuskan lemak di hati yang menjadi punca banyak masalah kesihatan lain. OmegaGuard Shaklee
Hati merah merupakan hati yang sihat. Manakala hati yang bewarna kekuningan merupakan hati yang diselaputi lemak

14. Omega-3 MENGURANGKAN MASALAH SENDI DAN RAWAN

Osteoporosis dan arthritis penyakit sendi yang sering menyerang kita tak kiralah seusia muda mahupun meningkat usia. kalau nak tahu, jika kita sering mengambil omega-3, ia bukan sahaja menjaga dan memelihara rawan dan sendi malah ia juga membantu meningkatkan kadar penyerapan kalsium dalam tulang kita sekaligus menurunkan risiko tulang reput / jisim tulang merosot.
Bukan setakat itu sahaja, Omega-3 seperti suplemen OmegaGuard Shaklee turut membantu mengurangkan masalah sakit lutut dan rawan, ia juga turut meningkatkan kekuatan sendi kita. 
Memang sangat tau, jadi usahlah tunggu sampai dah sakit sendi atau lutut baru nak amal omega-3. Sekarang lah masa yang terbaik untuk mulakan suplemen OmegaGuard anda.OmegaGuard Shaklee

15. Omega-3 MENGURANGKAN SAKIT SENGGUGUT / SIMPTOM HAID

Kesakitan akibat haid melibatkan bahagian bawah badan dan pelvis termasuklah di bahagian belakang dan peha. ia sama sekali menganggu tugas harian dan membawa kepada masalah yang lebih besar sekiranya tahap sakit senggugut sering berlaku dan kerap. Kajian menyatakan wanita yang kerap senggugut dan mengambil omega-3, dapat mengurangkan rasa sakit akibat haid.
Hasil kajian : Lemak asid Omega-3 dapat mengurangkan rasa sakit akibat haid. Pengambilan suplemen omega 3 lebih berkesan dan baik berbanding ubat tahan sakit.

16. Omega-3 MEMBANTU SESEORANG TIDUR LEBIH LENA

Young Man Wanting to Hit the Alarm Clock
Tidur yang berkualiti dan nyenyak merupakan kunci utama kehidupan yang baik. Kajian menunjukkan kekurangan tidur yang berkualiti membawa kepada pelbagai penyakit termasuk diabetes, kemurungan & obesiti.  

Tahap omega-3 yang rendah dikalangan kanak-kanak cenderung menyebabkan masalah tidur  dan ia boleh mengundang kepada masalah tidur yang lebih serius ketika dewasa.  Paras DHA yang terlalu rendah akan berkaitan dengan hormon melatonin, iaitu hormon yang membantu kita untuk tidur lena (153).
Kajian yang dilaksanakan menunjukkan dewasa dan kanak-kanak yang mengambil omega-3 secara konsisten mempunyai tidur yang lebih lena, berkualiti dan panjang. 
Pengambilan Lemak asid Omega-3, yang lengkap dengan DHA seperti OmegaGuard Shaklee dapat membantu meningkatkan kualiti tidur di kalangan dewasa dan kanak-kanak.  

17. Omega-3 SANGAT BAIK UNTUK KESIHATAN KULIT

Lemak asid omega mengandungi DHA dan EPA. DHA merupakan struktur komponen untuk kulit. DHA memastikan kesihatan membran sel kulit kita. Hasilnya kulit kita akan menjadi lebih lembut.

EPA juga mempunyai kebaikan terhadap kulit termasuklah (157):
  • Menguruskan rembesan minyak di kulit
  • Memastikan kelembapan kulit
  • Mencegah berlakunya Hiperkeratosis (pembentukan keratin pada kulit secara berlebihan.
  • Melambatkan penuaan kulit
  • Mencegah jerawat
Omega-3 melindungi kulit kita daripada kerosakan kulit akibat sinar matahari.  EPA pula bertindak menghalang kemerosotan kolegen pada kulit akibat sinar matahari (158).
Pengambilan OmegaGuard Shaklee lengkap DHA dan EPA yang akan memastikan kulit kekal sihat, melambatkan penuaan kulit dan memelihara kulit daripada sinar pancaran mentari.

18. Omega-3 MENYOKONG KESIHATAN MATA 

EFA adalah sebahagian daripada struktur setiap sel di dalam tubuh kita, dan merupakan nutrisi penting untuk mencapai dan mengekalkan jantung sihat dan fungsi otak, mata, kulit, sendi-sendi, rambut dan sistem imun yang sihat.

MENGAPA PENTING MEMILIH OMEGAGUARD SHAKLEE SEBAGAI SUMBER LEMAK ASID OMEGA 3 UNTUK ANDA & SEISI KELUARGA? 

Shaklee dah berada di pasaran dan terbukti berkesan sejak lebih 57 tahun lalu. Omega Guard Shaklee melalui penyulingan 3 peringkat secara semula jadi memberi manfaat asid lemak pada masa yang sama mengeluarkan sebatian berbahaya seperti merkuri dan plumbum yang terdapat dalam ikan. 

Omega Guard dibuat daripada sumber omega ikan, bukan hati ikan yang boleh memberi kesan toksik. OmegaGuard Shaklee terdiri daripada 90% DHA dan EPA dan hanya mengandungi 10% minyak ikan. 



KEISTIMEWAAN OMEGA GUARD SHAKLEE

6 Sebab terbaik memilih OmegaGuard Shaklee

  • Melindungi Jantung & Mengurangkan risiko penyakit jantung*

Omega Guard Shaklee membekalkan asid lemak omega-3 yang berpotensi ultratulen dengan spektrum penuh bergred farmaseutikal.

Satu penyelidikan yang menyokong fakta tersebut tetapi bukan muktamad menunjukkan bahawa pengambilan asid-asid lemak omega-3 seperti EPA dan DHA boleh mengurangkan risiko penyakit jantung koronari. 

Penyelidikan juga menunjukkan bahawa paras asid lemak omega-3 yang tinggi dapat memperbaiki kesihatan kardiovaskular di samping membantu memelihara tekanan darah dan paras trigliserida yang normal. Tambahan lagi, omega-3 dapat memelihara kesihatan otak, penglihatan dan fungsi-fungsi sendi.

  • Ultratulen dan Bergred Farmaseutikal
OmegaGuard dihasilkan melalui suatu proses penyulingan proprietari tiga molekul yang memekatkan asid lemak omega-3 yang bermanfaat dan semulajadi sementara menyingkirkan bahan-bahan berbahaya seperti merkuri dan plumbum yang terdapat di dalam kebanyakan jenis ikan.
  • Minyak Ikan Terbaik Di Dunia 
OmegaGuard™ membekalkan spektrum lengkap tujuh jenis asid lemak perlu Omega-3 tulen, yang biasanya ditemui secara semula jadi dalam ikan kecil di habitat lautan dalaman air sejuk. Mengandungi satu rangkaian penuh 7 jenis asid lemak omega-3 semulajadi iaitu EPA, DHA, ALA dan lain-lain lagi. 

  • Minyak Ikan Berpekatan Tinggi
Setiap hidangan OmegaGuard mengandungi kepekatan 999mg Omega-3 (546mg EPA yang bermanfaat untuk kesihatan anda dan 360mg DHA yang penting untuk perkembangan dan fungsi normal tubuh).

Perbandingan OmegaGuard Shaklee dengan Jenama lain
  • Penyulingan Molekul Berganda
Untuk memastikan ketulenan dan kepekatan, minyak ikan di dalam OmegaGuard™ menjalani proses moden Penyulingan Molekul Tiga Peringkat yang memekatkan asid lemak Omega-3. 

Penyulingan juga menyingkirkan bahan berbahaya seperti raksa, plumbum, kadmium, arsenik dioksin, PBC dan lain-lain bahan cemar dan sekaligus mengurangkan bau dan rasa kesan hanyir.


  • Pengiktirafan Sahabat Laut
Diiktiraf oleh Friend of the Sea® untuk membantu memastikan bekalan berterusan minyak ikan berkualiti tinggi yang stabil untuk produk Shaklee tanpa menjejaskan alam sekitar.


Packaging baharu!

BAGAIMANA CARA MAKAN OMEGAGUARD SHAKLEE?


Mengikut aturan yang disyorkan, omegaguard Shaklee boleh diambil selepas makan sebanyak 3 biji kapsul selepas makan. Waktu pengambilan tiada aturan tetap sama ada dikala pagi, tengahari mahupun malam. Tapi jika anda punyai masalah atau pertanyaan lanjut, anda boleh hubungi bonda yea.  
Insyallah Bonda akan syorkan berdasarkan keperluan / masalah yang dihadapi. Boleh Whatsapp/Telegram/SMS/Call Bonda di talian 012 585 2034 
Hubungi bonda miza di talian 
012 585 2034


FREE CONSULTATION, AFFORDABLE PRICE
&
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!


Selamat berkongsi maklumat dengan semua. Moga bermanfaat.

'Be simply healthy'
Master To be Bonda Miza Nazril

 

 * Produk-produk Shaklee ini tidak bertujuan untuk membuat diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Testimoni adalah maklumbalas pengguna dan setiap orang mempunyai kesan & pengalaman yang berbeza.

ANDA MENCARI BISNES YANG MODAL RENDAH DAN MUDAH? SIAPA BOLEH BUAT BISNES SHAKLEE?

Sesiapa saja bertaraf warganegara Malaysia yang berumur 18 tahun ke atas.

Berminat untuk mulakan perniagaan  Shaklee ? jom contact Miza

 

boleh hubungi bonda miza / whatsapp terus bonda di talian 
 

🌟7 SEBAB KENAPA SAYA PILIH BISNES SHAKLEE BERSAMA TEAM MFMS🌟

Nak tahu kenapa saya dan ramai yang lain pilih buat bisnes Shaklee bersama team MFMS?

✅ 1. Produk Shaklee TERBUKTI SELAMAT & BERKESAN lebih 100 TAHUN.
    
✅ 2. Company Shaklee sangat STABIL & KUKUH sejak tahun 1956.
    
✅ 3. Produk Shaklee ada PERMINTAAN TINGGI di Malaysia, market luas dan mudah dipasarkan.
    
✅ 4. Bisnes Shaklee adalah bisnes NETWORK MARKETING PERTAMA DI DUNIA.
    
✅ 5. Bisnes Shaklee boleh DIWARISKAN kepada anak cucu kita.
    
✅ 6. Dalam Team MFMS dah ada ILMU & MENTOR yang betul dan PROVEN SUCCESS.
    
✅ 7. MODAL RENDAH & PULANGAN TINGGI.

Nak tahu lebih detail?
Jom tonton video bersama Masters Founder Team MFMS:-

http://bit.ly/WhyShakleeMFMS

Dah habis tonton?

Sila klik link di bawah untuk saya bantu anda :

Wasap.my/60125852034/NakJoinShaklee
https://www.shaklee.com.my/joinnow?sid=963856

BondaMiza Nazril
Team MFMS Empire
 




Sila klik link di bawah untuk Miza bantu anda :

Wasap.my/60125852034/NakJoinShaklee


https://linktr.ee/bondamiza%20
   
MENARIK DIBACA: 

3 comments: