.fixed-whatsapp { position: fixed; bottom: 20px; right: 20px; width: 50px; height: 50px; z-index: 9999; }

VIVIX SHAKLEE, ANTIOKSIDA,AWET MUDA DAN PEMULIHAN SEL SIHAT, klik sini untuk info lanjut

VIVIX SHAKLEE, ANTIOKSIDA,AWET MUDA DAN PEMULIHAN SEL SIHAT, klik sini untuk info lanjut
Kami membantu anda dan keluarga menjadi lebih sihat, awet muda dan bertenaga dengan produk kesihatan Terbaik, selamat, berkesan dan halal dari Shaklee. Kami adalah Leader Shaklee Terbaik di Malaysia. Anda Ingin dapatkan suplemen Shaklee atau Menjana Pendapatan melalui Shaklee? Hubungi bondamiza (salmiza) segera di talian 012-5852034 untuk bimbingan bisnes dan tempahan suplemen anda.

VIVIX SHAKLEE, MANFAAT DAN KEBAIKANNYA TERBAIK

Share:
Salam sejahtera semua pembaca blog BondaMiza. Bonda doakan moga semua yang membaca blog bonda diberikan kesihatan yang bertambah baik hendaknya.

Baiklah, bonda tahu, mesti ramai yang menunggu promosi vivix Shaklee. Promo Vivix Shaklee, biasanya dibuat 3-4 kali setahun. Namun, jangan bimbang ye, sebab bonda selalu beri harga best kepada customer bonda. Jadi tak perlu tunggu promo, insyallah harga vivix sangat istimewa dan berbaloi, insyallah. vivix Shaklee


Ramai yang mesej bertanya  vivix pada bonda. Macam-macam persoalan. Suka Bonda maklumkan, Vivix Shaklee bukanlah ubat yang bertujuan merawat, mendiagnos atau menyembuhkan penyakit. Pengamalan vivix bertujuan sebagai ikhtiar bagi mendapatkan kesihatan yang lebih baik.

Jadi dalam entry kali ni, Bonda akan kongsikan semua info wajib tahu tentang vivix Shaklee , bonda akan terangkan fungsi Vivix, manfaat dan juga harganya sekali. 


APA ITU VIVIX® SHAKLEE?

Vivix Shaklee adalah dikategorikan sebagai 'minuman botani' yang lazat rasanya. Vivix mengandungi campuran botani khas Shaklee termasuk ekstrak Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Eldeberi Eropah dan Lobak Ungu. Vivix Shaklee bukan ubatan ya.





















No comments