.fixed-whatsapp { position: fixed; bottom: 20px; right: 20px; width: 50px; height: 50px; z-index: 9999; }

VIVIX SHAKLEE, ANTIOKSIDA,AWET MUDA DAN PEMULIHAN SEL SIHAT, klik sini untuk info lanjut

VIVIX SHAKLEE, ANTIOKSIDA,AWET MUDA DAN PEMULIHAN SEL SIHAT, klik sini untuk info lanjut
Kami membantu anda dan keluarga menjadi lebih sihat, awet muda dan bertenaga dengan produk kesihatan Terbaik, selamat, berkesan dan halal dari Shaklee. Kami adalah Leader Shaklee Terbaik di Malaysia. Anda Ingin dapatkan suplemen Shaklee atau Menjana Pendapatan melalui Shaklee? Hubungi bondamiza (salmiza) segera di talian 012-5852034 untuk bimbingan bisnes dan tempahan suplemen anda.

Genggam bara biar sampai jadi debu..

Share:
Assalamualaikum, 
Ramai antara kita berhasrat nak jadi kaya, semoga kekayaan itu dapat bantu family, kalau boleh nak zero hutang. Alhamdulillah, memang saya tabik dengan cita-cita besar ini. 
Namun nak jadi kaya bukan boleh duduk sahaja, perlu ada tenaga, usaha dan juga perlukan ilmu. Ya, ilmu :D.. Master-master di Shaklee pun, sentiasa menimba dan perturunkan ilmu kepada 'anak-anak, cucu-cicitnya'. 
Itulah yang saya sangat harapkan kepada 'anak-anak dan cucu-cicit' saya. Jangan berhenti menimba ilmu ya.. Bonda sayang kalian....  :D teruskan semangat.. biar gengam bara hingga jadi debu :D
Ahad baru-baru ini, Shaklee telah adakan satu sesi latihan untuk pengedar baru di Hotel Seberang Jaya, Pulau Pinang. Walaupun tempatnya terhad, dapat juga saya join sambil temankan 'anak-anak' saya ke sesi tersebut.. Kita perlu menyokong antara satu sama lain.. Alhamdulillah.. mereka pun tekun belajar :D
Penantian sejak beberapa bulan, akhirnya berbaloi juga. Beberapa sesi yang lalu, saya tak dapat nak join sebab lokasi yang dibuat agak berjauhan, jadi kali ini memang tak boleh lepaskan peluang. :D
Orang kata berkorban masa dan tenaga, walaupun pada hari minggu, saya dan 'anak-anak' sanggup luangkan masa menimba ilmu. Yang penting dapat berkongsi strategi dengan master-master dan pengedar-pengedar daripada kumpulan lain.
Banyak ilmu yang diperolehi dalam sesi ini.. anak-anak pun dah mula celik mata masing-masing.. buat anak-anak yang tak dapat join, nanti bonda akan perturunkan ilmu pada kalian semua. 
Ada satu perkongsian yang membuntangkan mata saya, tak percaya, ada seorang pengedar baru dah berjaya menjadi supervisor dalam masa tak sampai sebulan. Syabas & Tahniah padanya. Semangat yang beginilah, yang diharapkan kepada 'anak-anak' 'cucu-cicit' saya dalam kumpulan kecil ini. 

Ramai yang sanggup menunggu giliran masing-masing di Branch Seberang Jaya semata-mata untuk dapatkan tiket ke sesi ini.
Jamu mata, sekitar program berlangsung,

buku khas untuk pengedar baru... sekarang dah mudah untuk ahli-ahli baru membuat rujukan :D
 
Antara peserta-peserta program, ada yang datang dari Perlis, Kedah dan Perak juga
Sesi dah dimulakan oleh Pn. Sharifah Jamilah, Pengurus Latihan Shaklee Malaysia
antara topik-topik perkongsian pada hari tersebut :)



inilah orang baru yang dah menjadi supervisor dalam tempoh sebulan itu .. syabas & tahniahh!!
Dengan kenalan dan anak-anak Shaklee.. :D
Program ini berlangsung sehari penuh dari jam 10 pagi hingga 6.30 petang.. Walaupun penat dan letih, namun saya dan anak-anak puas kerana dapat menimba ilmu dan berkongsinya dengan semua.. 

Sijil pun dapat.. kakakakak, best kan.. :D
Tujuan utama kami anak beranak di sini penuh dengan semangat untuk membina diri dan keluarga, untuk keluar dari kepompong hutang dan tekanan ekonomi yang semakin membelenggu jiwa rasa.. cita-cita besar menjadi seorang yang berjaya dan membuktikan kepada semua, yang sebenarnya berniaga ini mudah jika tahu caranya.. 

Amin.. amin.. semoga Allah permudahkan dan perkenankan doa kami semua :D

Jika anda rasa maklumat ini bermanfaat dan berguna untuk semua, silalah 'like' atau 'share' entry ini dengan semua yea. :D 



Thanks for reading :D 



“Creating Healthy Families…”  
 
....salmiza....

jemput-jemputlah like page terbaharu saya (BONDA SIHAT) di www.facebook.com/bondamiza

dapatkan Ebook percuma yang sarat dengan tip-tip perniagaan dan motivasi “Sorry Boss!!! Saya Terpaksa Berhenti Kerja”. (saya harap dapat baca :D) boleh d/load  dari link ni 'Sorry Boss!! saya terpaksa berhenti kerja..."

Mudah-mudahan ia mampu untuk memberi motivasi kepada kita semua agar lebih berjaya dalam kehidupan kita di dunia dan akhirat. amin 


Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga?
Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah? 

Hubungi saya untuk:

FREE CONSULTATION, AFFORDABLE PRICE
&
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!

No comments