.fixed-whatsapp { position: fixed; bottom: 20px; right: 20px; width: 50px; height: 50px; z-index: 9999; }

VIVIX SHAKLEE, ANTIOKSIDA,AWET MUDA DAN PEMULIHAN SEL SIHAT, klik sini untuk info lanjut

VIVIX SHAKLEE, ANTIOKSIDA,AWET MUDA DAN PEMULIHAN SEL SIHAT, klik sini untuk info lanjut
Kami membantu anda dan keluarga menjadi lebih sihat, awet muda dan bertenaga dengan produk kesihatan Terbaik, selamat, berkesan dan halal dari Shaklee. Kami adalah Leader Shaklee Terbaik di Malaysia. Anda Ingin dapatkan suplemen Shaklee atau Menjana Pendapatan melalui Shaklee? Hubungi bondamiza (salmiza) segera di talian 012-5852034 untuk bimbingan bisnes dan tempahan suplemen anda.

Alhamdulillah, Bonus lagi

Share:
Alhamdulillah bonus dah masuk.. teruja sejenak bila lihat akaun bank banyaknya kosong kosong kosong. bonus sampingan saya kali ni dah 4 kali ganda dari bulan sebelumnya... Alhamdulilllah... berkat doa semua, suami dan ibubapaku.. 

Ada orang kata "wah!! seronoknya Miza dapat bonus", hehehe..macam senang je nak dapat kan??... amin-amin



Saya ibarat bayi baru belajar berjalan. Prosesnya bermula dengan melanggar sana, langgar sini, jatuh dah tu menangis, bangun pula dan kemudian tatih lagi.. sampailah dah boleh berjalan sendiri, tapi itupun masih perlukan seseorang untuk sokong..Ya, perlu ada guru / mentor yang memberikan tunjuk ajar..

Perlu selalu 'keep contact' dengan mentor, dapatkan panduan dan tunjuk ajar..syukur sangat, saya punyai mentor yang sanggup perturunkan pelbagai ilmu kepada saya..tak loket ilmu :D Suami pun banyak juga memberikan idea dan tunjuk ajar.

Tak sia-sia penat lelah berjaga malam-malam untuk update blog, belajar tentang produk dan fikirkan strategi untuk berbisnes.. tak lupa juga tengokkan 'anak-anak' Shaklee dan dapatkan maklumbalas dari pelanggan-pelanggan. Semuanya dapat dilaksanakan dengan jayanya walaupun permulaannya banyak rintangan ...

Dalam excited berbisnes ni, kalau kaya sorang-sorang tak seronoklah, jadi saya dah pikirkan plan untuk bantu 'anak-cucu' supaya mereka pun dapat capai apa yang saya capai, kalau dapat, lebih lagi.... insyallah... ianya macam roda, daripada mentor kita dapatkan ilmu, kemudian perturunkan pula ilmu kita kepada 'anak-anak'..

Resepi kejayaan adalah keikhlasan... memang benar, kalau kita letakkan niat yang ikhlas di hati "berbisnes ni untuk bantu tingkatkan kesihatan orang lain dan membantu keluarga' pasti Allah akan permudahkan setiap urusan kita..

Alhamdulillah sekali lagi, 'green light' daripada suami tercinta dan sokongan padunya membawa saya ke tangga ini..malah dia sangat memahami, anak-anak pun macam mengerti apa yang bonda lakukan...:p 

Syukur sangat.. tiga perkara ini akan saya pegang dan jadikan pedoman dan bekalan : 
  1. Niat yang ikhlas, 
  2. Restu dan doa
  3. Sanggup memberi & menerima ilmu serta teguran daripda mentor, kemudian perturunkan pula kepada anak-anak dan generasi seterusnya
Moga dengan ketiga-tiga bekalan tadi membuahkan hasil yang lebih untuk bulan-bulan seterusnya amin, amin... Puncak yang saya idamkan dah mula terlihat walaupun dilindungi sedikit kabus..  

Salam kejayaan...


 “Creating Healthy Families…”  
 
....salmiza....



jemput-jemputlah like page terbaharu saya (BONDA SIHAT) di www.facebook.com/bondamiza

dapatkan Ebook percuma yang sarat dengan tip-tip perniagaan dan motivasi “Sorry Boss!!! Saya Terpaksa Berhenti Kerja”. (saya harap dapat baca :D) boleh d/load  dari link ni 'Sorry Boss!! saya terpaksa berhenti kerja..."


Mudah-mudahan ia mampu untuk memberi motivasi kepada kita semua agar lebih berjaya dalam kehidupan kita di dunia dan akhirat. amin 


Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga?

Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah? 

Hubungi saya untuk:

FREE CONSULTATION, AFFORDABLE PRICE
&
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!




No comments