.fixed-whatsapp { position: fixed; bottom: 20px; right: 20px; width: 50px; height: 50px; z-index: 9999; }

VIVIX SHAKLEE, ANTIOKSIDA,AWET MUDA DAN PEMULIHAN SEL SIHAT, klik sini untuk info lanjut

VIVIX SHAKLEE, ANTIOKSIDA,AWET MUDA DAN PEMULIHAN SEL SIHAT, klik sini untuk info lanjut
Kami membantu anda dan keluarga menjadi lebih sihat, awet muda dan bertenaga dengan produk kesihatan Terbaik, selamat, berkesan dan halal dari Shaklee. Kami adalah Leader Shaklee Terbaik di Malaysia. Anda Ingin dapatkan suplemen Shaklee atau Menjana Pendapatan melalui Shaklee? Hubungi bondamiza (salmiza) segera di talian 012-5852034 untuk bimbingan bisnes dan tempahan suplemen anda.

TAMBAH PENDAPATAN DENGAN INSENTIF SHAKLEE , MUDAHNYA BISNES SHAKLEE!

Share:

Kebelakangan ini, ramai yang terjejas pendapatan. Ramai juga yang dibuang kerja dan terpaksa menganggur. Tak kurang juga yang cari peluang untuk buat bisnes untuk tambah pendapatan sendiri dan keluarga.

Itu belum lagi ambil kira graduan yang baru habis belajar, tapi tiada kerja.. herm, bila dipikirkan, kesempitan begini akan datangkan masalah especially kewangan. Nak pula, semua benda nak beli wajib pakai duit.

tambahkan pendapatan dengan insentif Shaklee, mudahnya buat Bisnes Shaklee


Ya, Miza faham, bisnes apa pun yang kita nak buat, mestilah kita nak selidik dulu. Miza pun suka syorkan anda carilah bisnes yang betul-betul stabil / kukuh, menguntungkan dan paling penting, produk yang orang memang perlu, dan customer tu sentiasa berulang beli daripada kita tiap bulan.

Flash back kisah bisnes dulu-dulu yang pernah Miza buat ...

Miza pernah jual macam-macam sebelum ini, jual baju kurung, jubah, blouse, bengkung, malah kerepek pun pernah tau!. Tapi itulah, tak mampu nak rolling modal tinggi nak kena beli stok dulu, especially baju pelbagai saiz, dah tu, nak tukar saiz memang tak boleh. Company tak pula letakkan syarat, beli lagi sedosen untuk dapatkan saiz baru! Mak ai! Mana nak cari modal sebanyak tu??

Sudahnya, ambil masa setahun juga nak habiskan stok saiz yang berbaki. Untungnya tak adalah banyak mana pun. So miza pun stop bisnes tu.

Bisnes ni ada 2 jenis, ada bisnes perlukan modal banyak, masa, pekerja dan premis /kedai. Semuanya memerlukan wang, masa dan tenaga yang banyak. Tentu anda pun ada pengalaman yang sama kan? 

Nak tak, Miza kongsikan cara buat bisnes online yang gerenti terbaik di Malaysia pada masa ini.  Percayalah modalnya juga sangatlah rendah. Tapi peluang bisnesnya sangat baik malah dan punya masa depan yang cerah.

ianya adalah BISNES SHAKLEE! Bisnes yang mudah untuk anda. Percayalah bisnes Shaklee sangat berbaloi dicuba.

Miza dah buat bisnes Shaklee sejak 9 tahun lalu, Bisnes yang  tak perlu nak beli stok sampai beribu ringgit banyakkan, tak perlukan kedai, malah tak perlukan pekerja pun.. semua tu tak perlu! memadai dengan anda mempunyai sebuah telefon bimbit!

Paling win sekali, bisnes ni mampu MAINTAIN REPEAT ORDER CUSTOMER tiap bulan dengan kaedah marketing yang betul (ini insyallah akan miza bimbing kelak).

Kalau nak tahu, dalam bisnes Shaklee inilah juga PERTAMA KALI Miza merasa Insentif Shaklee4 angka setiap bulan, Alhamdulillah!

Miza bermula pada Ogos 2013, selepas habis berpantang anak kedua. Miza buat keputusan jadikan Bisnes Shaklee sebagai kerja kedua Miza setelah pertimbangkan keadaan ekonomi keluarga yang memang perlukan duit lebih.

Miza ambil masa hampir 3 bulan juga sepanjang cuti bersalin untuk pertimbangkan kelebihan bisnes Shaklee ni. Alhamdulillah, akhir keputusan yang Miza buat memang TEPAT!

inilah permulaan bisnes Shaklee kami sekeluarga


KENAPA BISNES SHAKLEE PILIHAN TEPAT UNTUK ANDA MULAKAN ?

Inilah ciri-ciri bisnes Shaklee yang anda wajib tahu. Itulah sebabnya anda wajib pilih Shaklee sebagai bisnes anda : insyallah tak rugi mencuba Bisnes Shaklee.

jadi....

APAKAH CIRI-CIRI ISTIMEWA BISNES SHAKLEE?

CIRI 1- MUDAHNYA BISNES SHAKLEE :  Syarikat dipercayai dan KUKUH

Alhamdulillah syarikat Shaklee dah lebih 25 tahun di Malaysia, Diperingkat dunia, Shaklee dah bertapak selama lebih dari 100 tahun. Shaklee lah pengeluar Mutivitamin Pertama di Dunia. Malah Shaklee ada barisan saintis sendiri untuk buat kajian terhadap vitamin yang dikeluarkan.



CIRI 2 - MUDAHNYA BISNES SHAKLEE : Produk Shaklee Tinggi Repeat Order / Loyal Customer

Pengalaman yang lalu, menjual pakaian, memang tersiksa untuk tunggu orang repeat order. Penat nak restok dan tunggu lama untuk balik modal.

Alhamdulillah, dengan bisnes Shaklee, sehingga sekarang pelanggan yang sama masih beli produk dan vitamin daripada Miza setiap bulan. Setianya hingga ramai customer Miza yang dah 8 tahun loyal dan sentiasa repeat order. Alhamdulillah, sayang customer Miza semua.

CIRI 3 - MUDAHNYA BISNES SHAKLEE  :  Urusan tempahan hanya di hujung jari

Bisnes Shaklee, memang bisnes yang sangat best kerana kita ada 3 option untuk tempah order customer. Bayangkan order boleh dibuat secara online melalui sistem keahlian Shaklee. Nak buat order pun hanya perlukan tak sampai 10 minit. Hanya perlu login, pilih barang, masukkan detail pelanggan dan alamat, kemudian bayar. Itu aje! dimana-mana pun boleh buat.

Selain itu anda juga boleh boleh pilih untuk walk-in terus di Branch / Hq jika perlukan barang segera. Method seterusnya, order juga boleh dibuat melalui semudah panggilan telefon sahajake customer servis Shaklee. Mudahkan bisnes Shaklee? sesuai sangat untuk orang yang busy, no more alasan untuk tidak buat bisnes Shaklee.. heheh


CIRI 4 - MUDAHNYA BISNES SHAKLEE  : Urusan Pos / Kurier diuruskan oleh Syarikat

Ini adalah ciri yang sangat best, anda tak perlu nak ambil masa untuk pack dan beratur panjang untuk pos produk Shaklee. Bagi anda yang sibuk, hanya settle order online sahaja. Lainnya urusan kurier barang semua Shaklee yang buatkan. Hatta nak sebotol vitamin pun Shaklee yang poskan. Syarikat akan pack barang dalam kotak yang berkualiti dan kemas dan terus pos kepada pelanggan. 


Segala tracking number curier boleh disemak dalam sistem online Shaklee dari mana-mana saja lokasi. Jadi anda dah tak perlu nak pikir nak ke pejabat pos, nak cari kotak untuk pack dan sebagainya. Mudahkan buat bisnes Shaklee?

Walaupun anda berada di luar daerah atau luar negara, bisnes Shaklee anda  masih tetap jalan seperti biasa.

semak order pelanggan dan trace parcel penghantaran dengan mudah secara online sahaja


MUDAHNYA BISNES SHAKLEE 5 : Insentif Shaklee ADA SLIP PENDAPATAN!

Kebiasaan jika berniaga sendiri, rekod niaga tu tak selalu kemas dan teratur. Apa lagi nak ada slip gaji atau statement pendapatan terperinci.

Ini yang istimewanya bisnes Shaklee nih, pendapatan yang kita jana Shaklee keluarkan slip pendapatan dan slip itu oleh apply untuk beli rumah, beli kereta malah nak apply beli tanah pun boleh!

Jika anda seorang Suri rumah, pelajar mahupun sesiapa jua lepas ni dah tak risau dah. Impian untuk beli rumah atau tanah atau kereta gunakan saja BONUS slip Shaklee. Alhamdulillah. Best kan? mudahkan bisnes Shaklee ni?

Malah untuk pekerja yang ada slip gaji majikan, slip BONUS Shaklee boleh buat supporting dokumen andai gaji hakiki tak lepas untuk beli rumah atau apa jua aset dengan bank.

Inilah rupanya payslip bonus & insentif Shaklee yang kita akan dapat setiap tengah bulan, Shaklee akan masukkan bonus yang kita dapat terus dalam akaun bank. Dengan bonus Shaklee inilah dapat miza membayar ansuran rumah, kereta, duit tangan ummi walid tiap bulan sejak 2013 tanpa miss.

 

MUDAHNYA BISNES SHAKLEE 5:  Bisnes Shaklee ada peningkatan kerjaya dan boleh diwarisi

Bisnes Shaklee bukanlah bisnes jangka pendek dan terhenti setakat diri kita sahaja. Sebenarnya bisnes Shaklee ini boleh diwarisi kepada anak-anak. Jadi kelak bila kita dah tak mampu nak uruskan sendiri atau meninggal, ia boleh diwarisi kepada anak cucu kita kelak. Ini nanti dah serius bisnes, miza perjelaskan terperinci ya.

 


MUDAHNYA BISNES SHAKLEE 6 :   Coaching dan tunjuk ajar berterusan

Shaklee ada tubuhkan Shaklee Academy yang memfokus untuk bantu ahlinya lebih maju dalam bisnes. Kita boleh belajar macam-macam dari segala aspek bisnes (produk, pemasaran malah kepimpinan). Shaklee ada wujudkan modul dan kelas maya 'Start Your Own Business' untuk bantu bisnes member buat bisnes dengan betul dan dibimbing dengan betul. 

Selain itu, Miza juga akan membimbing dan menunjuk ajar cara yang betul dalam menjayakan bisnes Shaklee. Tak kira macam mana pun anda, selagi ada kemahuan dan usaha untuk belajar dan maju. Insyallah akan Miza bantu.

 

WAH MUDAHNYA BUAT BISNES SHAKLEE! JOM JOIN MIZA JANA PENDAPATAN 4 KE 6 ANGKA SEBULAN DENGAN SHAKLEE

 

Jadi inilah antara 6 sebab kenapa Bisnes Shaklee ini yang paling mendapat tempat di hati Miza dan yang lain-lain.

 

Siapa yang tak suka kan, awal bulan dapat gaji, tengah bulan pula dapat bonus Shaklee. Dengan bonus tu laa dapat menampung belanja, jika ada lebihan bolehlah menysimpan, bersedekah  ke pergi umrah / haji. Bagi ibu ayah, beli rumah, kereta, emas, makan angin.. best kan?


Jika anda seorang suri rumah atau student ataupun masih mencari pekerjaan, ini lah masanya untuk anda buat bisnes Shaklee.

 

Sekarang ini cabaran untuk mendapat kerjakan, jadikan bisnes Shaklee peluang untuk anda jana income.

 

Cuba bayangkan berapa income anda plan nak nak dapat andai buat bisnes ni secara sepenuh masa? 1 ribu? 10 ribu? 50 ribu? semuanya tak mustahil 

 

Inilah masanya untuk anda mulakan bisnes shaklee. Kejayaan hanya akan bermula dengan Langkah pertama. 

 

BAGAIMANA UNTUK SERTAI SHAKLEE DAN BERAPA MODAL YANG DIPERLUKAN?

 

Bagi yang berminat untuk memulakan kerjaya bersama Miza Nazril dalam MN & MFMS Team, boleh contact Miza di talian 012-5852034.

 

Pendaftaran keahlian hanyalah RM35.00 sahaja

Whatsapp : 012-5852034 (bondamiza)




Miza akan bimbing anda hingga berjaya. 

 

#NextLevelBlogging
#Shakleetriumph2023
#Shakleethrive2023
#SetRahmahShaklee2023
  

ANDA MENCARI BISNES YANG MODAL RENDAH DAN MUDAH? SIAPA BOLEH BUAT BISNES SHAKLEE?

Sesiapa saja bertaraf warganegara Malaysia yang berumur 18 tahun ke atas.

Berminat untuk mulakan perniagaan  Shaklee ? jom contact Miza

 

boleh hubungi bonda miza / whatsapp terus bonda di talian 
 

🌟7 SEBAB KENAPA SAYA PILIH BISNES SHAKLEE BERSAMA TEAM MFMS🌟

Nak tahu kenapa saya dan ramai yang lain pilih buat bisnes Shaklee bersama team MFMS?

✅ 1. Produk Shaklee TERBUKTI SELAMAT & BERKESAN lebih 100 TAHUN.
    
✅ 2. Company Shaklee sangat STABIL & KUKUH sejak tahun 1956.
    
✅ 3. Produk Shaklee ada PERMINTAAN TINGGI di Malaysia, market luas dan mudah dipasarkan.
    
✅ 4. Bisnes Shaklee adalah bisnes NETWORK MARKETING PERTAMA DI DUNIA.
    
✅ 5. Bisnes Shaklee boleh DIWARISKAN kepada anak cucu kita.
    
✅ 6. Dalam Team MFMS dah ada ILMU & MENTOR yang betul dan PROVEN SUCCESS.
    
✅ 7. MODAL RENDAH & PULANGAN TINGGI.

Nak tahu lebih detail?
Jom tonton video bersama Masters Founder Team MFMS:-

http://bit.ly/WhyShakleeMFMS

Dah habis tonton?

Sila klik link di bawah untuk saya bantu anda :

Wasap.my/60125852034/NakJoinShaklee


https://www.shaklee.com.my/joinnow?sid=963856
 
 Sila klik link di bawah untuk saya bantu anda :

Wasap.my/60125852034/NakJoinShaklee
 

 
 BondaMiza Nazril
Team MFMS Empire

 




Sila klik link di bawah untuk saya bantu anda :

Wasap.my/60125852034/NakJoinShaklee

 


Alang-alang buat Bisnes Shaklee,

 

biar sampai Jadi Master!


 

Bonda Miza Nazril


"Founder Of MagNificent Masters in Shaklee "
www.bondamiza.com


INGIN JANA PENDAPATAN ANDA DENGAN SHAKLEE?

  • yang teringin nak buat bisnes tetapi tak tahu nak buat bisnes apa?
  • surirumah yang nak buat income dari rumah?
  • masih bekerja tetapi nak tambah income secara part time?
  • Graduan yang masih menganggur. 
  • Pelajar kolej /universiti yang memerlukan duit poket tambahan secara part time.
  • yang berkerjaya, tetapi rasa NAK BERHENTI KERJA tetapi ada sumber pendapatan yang melebihi gaji sekarang.
  • yang sudah punyai semuanya, tetapi ingin membantu insan lain yang memerlukan?
Berminat untuk menyertai perniagaan Shaklee? jemput contact bonda untuk bonda tunjukkan caranya dan bantu anda berjaya sebagaimana kisah-kisah insan yang telah berjaya dalam Shaklee 


Whatsapp : 012-5852034

SHAKLEE PILIHAN BISNES ANDA. MODAL RENDAH, BERBALOI & MUDAH!



Bonda Miza Nazril
"Founder Of MagNificent Masters"
012 585 2034 
www.bondamiza.com

Anda yang sedang mencari-cari bisnes untuk dijadikan sebagai punca pendapatan anda kena buat Shaklee. Jom sertai kami dalam bisnes Shaklee secara sungguh-sungguh. Jemput ke pautan di bawah untuk 1001 sebab .... klik di bawah

KENAPA ANDA KENA BUAT BISNES SHAKLEE SEBAGAI SIDE INCOME ANDA

  • Shakee Effect sejak 100 tahun lalu.. (klik video di bawah)

 "Setiap orang mempunyai alasan tersendiri kenapa perlu berusaha keras untuk berjaya.. Hidup pastinya lebih indah jika kita dapat membantu keluarga dan lebih ramai yang memerlukan di luar sana.."  - Bonda Miza

JOM KITA KAYA DAN BERJAYA DUNIA & AKHIRAT.. INSYALLAH.. 


Bonda Miza Nazril
"Founder Of MagNificent Masters In Shaklee"
012 585 2034 
www.bondamiza.com



MENARIK DIBACA: 

No comments