.fixed-whatsapp { position: fixed; bottom: 20px; right: 20px; width: 50px; height: 50px; z-index: 9999; }

VIVIX SHAKLEE, ANTIOKSIDA,AWET MUDA DAN PEMULIHAN SEL SIHAT, klik sini untuk info lanjut

VIVIX SHAKLEE, ANTIOKSIDA,AWET MUDA DAN PEMULIHAN SEL SIHAT, klik sini untuk info lanjut
Kami membantu anda dan keluarga menjadi lebih sihat, awet muda dan bertenaga dengan produk kesihatan Terbaik, selamat, berkesan dan halal dari Shaklee. Kami adalah Leader Shaklee Terbaik di Malaysia. Anda Ingin dapatkan suplemen Shaklee atau Menjana Pendapatan melalui Shaklee? Hubungi bondamiza (salmiza) segera di talian 012-5852034 untuk bimbingan bisnes dan tempahan suplemen anda.

11 KHASIAT ENERGIZING SOY PROTIEN SHAKLEE

Share:
Energizing Soy Protein atau ESP sebenarnya telah mendapat pengiktirafan seantero dunia kerana proses kajian klinikal yang dijalankan berkali-kali bagi memastikan kualiti protein yang tinggi bersumberkan tumbuhan semulajadi dapat dihasilkan untuk manfaat optimum kepada bakal pengguna. Protein kacang soya adalah 2 kali ganda lebih dari daging, 12 kali lebih dari  susu dan 4 kali ganda lebih dari telur. Ia juga rendah kolestrol, rendah lemak dan mudah diserap oleh tubuh manusia.



Orang kata soya bahaya, ye ke?

Anda perlu tahu apakah perbezaan soya biasa dengan soya Non GMO

Fakta ESP Shaklee : 

  • Kacang soya yang tidak diubahsuai secara genetik (non-GMO) dan diproses di bawah suhu rendah.
  • Satu tin ESP (1kg) dihasilkan dari 30 kilogram kacang soya.
  • Mengandungi 22 jenis asid amino dan ia adalah satu-satunya produk di pasaran yang menyediakan 9 asid amino penting yang tidak boleh dihasilkan oleh badan manusia.
11 kebaikan dan khasiat ESP Shaklee yang utama perlu anda tahu:

1. Istimewa Buat Ibu yang Menyusukan Anak

ESP Shaklee mengandungi protein yang merupakan salah satu komponen utama dalam susu ibu sendiri. ESP Shaklee membantu memperbanyakkan susu ibu dan juga memekatkan susu ibu agar bayi cepat kenyang.


2. Wanita Hamil

Protein yang terdapat di dalam ESP Shaklee membantu pembinaan sel-sel dalam tubuh. Sel ini kemudiannya akan membantu pembentukan tisu dan seterusnya organ bayi dalam kandungan. Ia dapat mengelakkan risiko jantung berlubang atau masalah paru-paru.
Protien sangat baik untuk meningkatkan sistem imunisasi serta membantu mengelakkan risiko keguguran.

3. Ibu Berpantang / Selepas Bersalin

Ibu dalam berpantang memerlukan bertenaga sepanjang hari dan kekal ceria di samping membanyakkan susu dan membantu memulihkan kulit kusam ibu yang sedang berpantang. ESP Shaklee juga membantu ibu mengurangkan rasa letih dan mengurangkan rasa terlampau lapar  kerana menyusukan bayi.

4. Rahsia Awet Muda / Anti Penuaan
Pengambilan Energizing Soy Protein Shaklee adalah kunci untuk mengekalkan kulit muda dan memperkuat otot bagi memastikan kita sentiasa bertenaga. Kandungan yang terdiri daripada Asid Amino membina dan memperkuat otot tubuh, kuku, rambut, darah, organ, kulit dan kelenjar. ESP Shaklee  juga mengandungi 50,000 jenis protein, 20,000 jenis enzim dan lain-lain.

5. Membantu menurunkan berat badan berlebihan
ESP Shaklee membantu mengawal rasa lapar. Ia membakar gula dalam tubuh dalam kadar yang perlahan, menjadikan perut tidak cepat lapar. Untuk penurunan berat yang lebih berkesan, biasa dicadangkan diambil bersama Lecithin sebagai pemecah lemak, dan Alfalfa untuk detox tubuh. Boleh juga memcuba Cinch Shake Shaklee untuk kesan yang lebih baik.

6. Mempertingkat Fungsi Hormon Wanita
Khasiat berikutnya adalah untuk mempertingkat fungsi hormon wanita. Ramuan yang ini terdiri dari kacang soya. Kacang soya adalah tumbuhan yang kaya dengan isoflavon yang berfungsi sama dengan fungsi hormon wanita. ESP Shaklee membantu dalam mengurangkan paras kolesterol dalam darah disamping mencegah osteoporosis dan penyakit jantung. Ia juga baik untuk mencegah gejala ‘hot flashes’ sebelum menapous dan membantu mencegah kanser serta anemia.

7. Rahsia Kulit Cantik Dan Anjal
Bagi wanita yang mementingkan kecantikan kulit. Anda disarankan untuk mengamalkan pengambilan ESP. ESP Shaklee merangsang regenerasi kulit dan otot, memulihkan kedutan dan bertindak sebagai agen anti-penuaan. Mengembalikan keanjalan kulit supaya kulit kekal cantik dan gebu. Di samping memperkuat otot sekaligus mempercepat pemulihan luka dan menghilangkan parut.

8. Memulihkan Fungsi Prostat Lelaki
Genistein yang terkandung dalam kacang soya telah dibuktikan mempunyai keupayaan bagi mencegah pertumbuhan dan menghalang sel kanser darip merebak. Ia berfungsi dengan memusnahkan radikal-radikal bebas dalam sel-sel tubuh kita sebelum radikal bebas sempat bermutasi daripada DNA sel-sel menjadi sel-sel kanser. Ia juga melindungi dan menjaga rahim dan ovary serta kitaran haid dan prostat.

9. Memulih Dan Memberi Tenaga Segera Untuk Individu Aktif
Salah-satu rahsia yang menjadi pilihan kebanyakan para pembeli adalah kerana ESP Shaklee terbukti berkesan dalam memulih dan member tenaga segera untuk individu yang aktif, ibu menyusu, wanita bekerjaya yang sibuk dan mereka yang mempunyai gaya hidup yang lasak. ESP Shaklee membekal tenaga segera dan meningkatkan sistem imun sekaligus memulihkan kepenatan, mencegah migrain, insomnia dan gejala stress yang disebabkan kemurungan, kebimbangan, ketakutan, tekanan kerja dan sebagainya.

10. Jawapan Kepada Masalah Pigmentasi
Ramuan utama ESP Shaklee adalah kacang soya. Kacang soya atau nama saintifiknya Glycine Max dianggap salah-satu daripada 7 “super-foods” yang wujud di dunia. Hasil kajian para saintis telah membuktikan lecithin dalam soya dapat melancarkan peredaran darah, menyahtoksin bahan buangan sel dan lain-lain. Fungsi lecithin soya ini juga melambatkan proses rambut beruban, menyelesai masalah keguguran rambut dan keadaan rambut yang kusam. Disamping mencegah masalah pigmentasi dan kulit berjeragat.

11. Meningkatkan Keupayaan Memori
Semakin meningkat usia seseorang bermakna daya keupayaan untuk mengingat akan menurun. Keupayaan memori seseorang memang berkadar langsung dengan peningkatan usia. Pengambilan ESP Shaklee secara konsisten akan dapat mempertingkatkan keupayaan daya ingatan. Kacang soya mengandungi isoflavones yang bertindak sebagai penerima atau perangsang estrogen dalam otak manusia, terutama dalam hippocampus iaitu kawasan penting untuk memori manusia.



Kesimpulannya, ESP Shaklee mempunyai 1,001 manfaat dan setiap individu dalam keluarga anda berpeluang untuk berkongsi dan mengambil ESP Shaklee bagi pelbagai tujuan.

Itulah Kajian 3 Tahun Tentang ESP Shaklee, Hasilnya Memang Mengejutkan! 


TESTIMONI : 

Testimoni saya sendiri..
alhamdulillah susu pekat dan banyak, stok susu saya masih banyak hingga anak masuk usia setahun 2 bulan..

koleksi testimoni pelanggan setia

Hubungi saya (Bonda Miza) untuk mendapatkan promosi istimewa Bulan ini.. dengan pembelian produk of the month Shaklee atau mana-mana produk terlibat, anda layak :

* Keahlian Shaklee seumur hidup percuma*

* Bonus ahli
* Pembelian pada harga jimat (beli 6, percuma 1)
* Konsultansi pemakanan suplemen percuma & berterusan
* Bimbingan dan tunjuk ajar (bisnes shaklee)
* Jemputan ke Secret Group BondaMiza dan MFMS The Most Happening Shaklee Team In Malaysia

Jangan lepaskan peluang keemasan ini,,

Jika anda rasa maklumat ini bermanfaat dan berguna untuk semua, silalah 'like' atau 'share' entry ini dengan semua yea. :D

Thanks for reading :D


Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga?

Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah? 

Hubungi saya untuk:
FREE CONSULTATION,
&
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!



“Creating Healthy Families…” 
 
....salmiza....


Read more :  baca lebih lagi Khasiat ESP di sini

Baca koleksi himpunan Testimoni ESP di sini


Lain-lain bahan bacaan berkaitan :

Jemput baca khasiat Meal Shake Shaklee di sini

Jemput baca penjagaan selepas bersalin / berpantang selepas caesarean di sini

Jemput baca penjagaan selepas bersalin / berpantang secara tradisional di sini

Jemput baca Manfaat Susu Ibu di sini

Jemput baca kaedah penyimpanan susu ibu di sini

Dapatkan info set bersalin terbaik di sini

Tip atasi bengkak susu di sini

Tip meningkatkan kesuburan suami isteri di sini

Dapatkan maklumat kelebihan menjadi ahli di sini

No comments