.fixed-whatsapp { position: fixed; bottom: 20px; right: 20px; width: 50px; height: 50px; z-index: 9999; }

VIVIX SHAKLEE, ANTIOKSIDA,AWET MUDA DAN PEMULIHAN SEL SIHAT, klik sini untuk info lanjut

VIVIX SHAKLEE, ANTIOKSIDA,AWET MUDA DAN PEMULIHAN SEL SIHAT, klik sini untuk info lanjut
Kami membantu anda dan keluarga menjadi lebih sihat, awet muda dan bertenaga dengan produk kesihatan Terbaik, selamat, berkesan dan halal dari Shaklee. Kami adalah Leader Shaklee Terbaik di Malaysia. Anda Ingin dapatkan suplemen Shaklee atau Menjana Pendapatan melalui Shaklee? Hubungi bondamiza (salmiza) segera di talian 012-5852034 untuk bimbingan bisnes dan tempahan suplemen anda.

SAINS DISEBALIK NUTRIFERON SHAKLEE

Share:
Dr Yasuhiko Kojima, MD merupakan seorang profesor dan penyelidik saintifik dari Jepun (Ahli Imunologi yang terkenal di dunia) yang telah mencipta nutriferon yang hanya ada di Shaklee. 
Nutriferon adalah hasil Penyelidikan Melebihi 40 Tahun
Dr. Kojima berjaya mencipta Nutriferon® selepas menjalankan pelbagai penyaringan, uji kaji dan penilaian terhadap ribuan sebatian dan lebih 200 herba yang berlainan.

Nutriferon® mengandungi campuran proprietari ekstrak tumbuhan semula jadi daripada biji labu, benih plantago, bunga bebuas Jepun dan bunga kesumba.

SEJARAH NUTRIFERON SHAKLEE

Dr. Yasuhiko Kojima merupakan individu pertama yang menemui interferon pada tahun 1954 semasa beliau menjalankan penyelidikan di Universiti Tokyo. 

Setelah menjalankan penyelidikan selama 40 tahun dengan menguji ratusan sebatian semulajadi, beliau telah menghasilkan satu campuran unik daripada empat ekstrak tumbuhan yang menggalakkan pembentukan interferon secara semulajadi di dalam badan.
Antara Kebaikan Nutriferon Adalah :-
  • Meningkatkan paras interferon secara semulajadi kerana para saintis dan komuniti perubatan telah mengenalpasti interferon sebagai sesuatu yang amat penting bagi fungsi imun yang sihat. NutriFeron merupakan satu-satunya pemakanan tambahan di U.S. yang dicipta oleh penemu interferon yang boleh menambahkan penghasilan interferon di dalam badan secara semulajadi.
  • Terdapat Dua Jenis Interferon Iaitu Interferon-alfa (leukocyte interferon) dihasilkan oleh leukosit dijangkiti virus, dll dan Interferon-beta (fibroblast interferon) dihasilkan fibroblas yang dijangkiti oleh virus, atau sel-sel epitelium dijangkiti virus, dll.
  • Bantu lawan kanser dan tumor otak kerana Polisakariada yang terdapat dalam interferon semulajadi meransang dan mengaktifkan immunoglobulin melawan sel-sel tumor dan kanser.
  • Terbukti Daripada Empat Kajian Klinikal Pada Manusia kerana Campuran fitonutrien yang berkesan dan selamat ini memberi sokongan imun tepat pada peringkat sel. Kajian menunjukkan khasiat kesihatan yang luar biasa dan perlindungan imun yang diperolehi daripada campuran khas empat ekstrak tumbuhan di dalam NutriFeron.
  • Rumusan Berpaten Yang Eksklusif kerana NutriFeron tidak dapat dijumpai di mana-mana kedai. Ia hanya boleh didapati melalui Shaklee. Rumusan berpaten NutriFeron yang unik adalah eksklusif kepada Shaklee. Sebagai suatu suplemen yang hebat dan efektif, ia telah melepasi satu set ujian-ujian saintifik yang ketat dari segi keselamatan, ketulenan, keberkesanan dan prestasi.
Menurut kajian terbaru, NutriFeron telah berjaya membuktikan kesan positif terhadap serangan sel-sel semulajadi – menyokong lebih banyak Perkembangan untuk sistem sains imunisasi ini.

Siapakah Yang Memerlukan NutriFeron ?
  • Individu yang ingin mengukuhkan sistem imun.
  • Individu yang menghadapi masalah sistem imun.
  • Individu yang mendapati pengambilan Vitamin C tidak memberi kesan ke atas penyakit yang dihidapi.
  • Individu yang apabila sakit (demam), sakitnya (demamnya) akan berpanjangan melebihi seminggu.
  • Ibu menyusu, namun mendapati anaknya masih kerap demam, dan demam berpanjangan.
  • Individu yang menpunyai penyakit autoimune (sekumpulan lebih daripada 100 jenis penyakit di mana sistem imun badan menyerang sel baik )

Boleh rujuk link ini untuk penerokaan Nutriferon yang lebih lanjut. 

Terima kasih kerana sudi meluangkan masa. 'Feel free to share this articel'

Moga bermanfaat.

'Be simply healthy'
Master To be Bonda Miza
Jururunding Suplemen Anda
Jika anda tercari-cari Supplement SEMULAJADI, tiada bahan kimia, selamat, hubungi saya untuk konsultasi vitamin percuma dan pesanan vitamin anda.
Jika anda berminat 
# menambah pendapatan, 
#suka membantu orang meningkatkan kesihatan dan kewangan 
# ingin dibimbing, anda boleh :
Whatsapp : 012 585 2034
Email : sh.salmiza@gmail.com

Saya mencari individu baru yang ingin merubah kehidupan yang lebih baik serta boleh dibimbing, sabar serta mempunyai impian yang besar.


Lain-lain bahan bacaan : 


No comments