.fixed-whatsapp { position: fixed; bottom: 20px; right: 20px; width: 50px; height: 50px; z-index: 9999; }

VIVIX SHAKLEE, ANTIOKSIDA,AWET MUDA DAN PEMULIHAN SEL SIHAT, klik sini untuk info lanjut

VIVIX SHAKLEE, ANTIOKSIDA,AWET MUDA DAN PEMULIHAN SEL SIHAT, klik sini untuk info lanjut
Kami membantu anda dan keluarga menjadi lebih sihat, awet muda dan bertenaga dengan produk kesihatan Terbaik, selamat, berkesan dan halal dari Shaklee. Kami adalah Leader Shaklee Terbaik di Malaysia. Anda Ingin dapatkan suplemen Shaklee atau Menjana Pendapatan melalui Shaklee? Hubungi bondamiza (salmiza) segera di talian 012-5852034 untuk bimbingan bisnes dan tempahan suplemen anda.

SENARAI SEMAK MAKANAN KEPERLUAN IBU BERPANTANG - Hamil, Bersalin & Menyusu

Share:
SENARAI SEMAK MAKANAN KEPERLUAN IBU BERPANTANG  (sila klik di tajuk untuk pautan sepenuhnya)

Assalamualaikum...

Sebenarnya bonda tengah buat housekeeping dalam pc. tiba-tiba terjumpa check list ini.. dah lama simpan.. masih ada rupanya.

ini adalah check list masa saya bersiap sedia untuk menghadapi fasa berpantang pada 2009 dan 2013. Saya kumpulkan semua info dan mudah untuk dirujuk nanti semasa dalam berpantang..

Oleh kerana saya dah jumpa senarai semak ini, ada baiknya saya kongsikan dengan semua bakal ibu. Pastinya senarai semak saya ini dapat membantu mummy sekalian kan ? :D

Herm... apabila tengok balik senarai semak berpantang, teringat pula semasa berpantangkan Rania dan Ruzain.. indahnya pengalaman menyambut bayi comel..

okeh! ini adalah senarai keperlua makanan dan lain-lain yang boleh diambil dan tidak semasa dalam berpantang.

Perlu diingatkan yea, setiap orang tidak sama.






No comments