.fixed-whatsapp { position: fixed; bottom: 20px; right: 20px; width: 50px; height: 50px; z-index: 9999; }

VIVIX SHAKLEE, ANTIOKSIDA,AWET MUDA DAN PEMULIHAN SEL SIHAT, klik sini untuk info lanjut

VIVIX SHAKLEE, ANTIOKSIDA,AWET MUDA DAN PEMULIHAN SEL SIHAT, klik sini untuk info lanjut
Kami membantu anda dan keluarga menjadi lebih sihat, awet muda dan bertenaga dengan produk kesihatan Terbaik, selamat, berkesan dan halal dari Shaklee. Kami adalah Leader Shaklee Terbaik di Malaysia. Anda Ingin dapatkan suplemen Shaklee atau Menjana Pendapatan melalui Shaklee? Hubungi bondamiza (salmiza) segera di talian 012-5852034 untuk bimbingan bisnes dan tempahan suplemen anda.

SIRI JEJAK JUTAWAN SHAKLEE ZON UTARA

Share:
"Setiap orang mempunyai alasan tersendiri kenapa mereka perlu berusaha keras untuk berjaya..
"Tanya hati dan fikirkan sampai bila kita akan berada dalam zon selesa, penghujung bulan dapat gaji & cukup bayar hutang?.. tak nak ke ada sekurang-kurangnya lebihan wang untuk simpanan masa hadapan dan keselesaan keluarga? Hidup pastinya lebih seronok jika dapat membantu keluarga, ibu bapa, adik beradik dan lebih ramai yang memerlukan di luar sana.."  - by Bonda Miza

Assalamualaikum.. apakhabar semua pembaca blog bonda? harap sihat-sihat hendaknya.. InsyaAllah

Pejam celik dah nak habis tahun 2015 rupanya, Alhamdulillah.. Tahun lalu, cerita tahun 2014, ramai leader layak ke percutian 6 bintang percuma ke Italy.. Tahniah! percutian percuma hasil usaha sepanjang cycle tahun lalu.. siapa yang tak berpeluang tahun lepas, perlu usaha lebih lagi untuk cycle tahun ini sehingga Mac 2016.. trip tahun hadapan ke Calorado, USA pula... Jemput tonton teaser ni dulu.. best :D



Baiklah, nak update aktiviti bonda dalam beberapa bulan ni, busy kerja dan busy bisnes.. alhamdulillah.. Baru-baru ni kami semua ahli Shaklee berpeluang menjayakan program 'Siri Jejak Jutawan'.. 

Bersama para jutawan Shaklee bersama Presential Master Haji Roslan (di tengah) yang dah bersama Shaklee lebih 25 tahun

Siri Jejak Jutawan ini, bukanlah program perjumpaan biasa-biasa, sebenarnya ia adalah program motivasi, petua dan berkongsia resepi kejayaan keluarga Shaklee yang telah berjaya dalam perniagaan ini. 


Kebanyakkan  yang hadir adalah bersama pasangan dan anak-anak. Yelah lah kan, mereka memang nekad nak tingkatkan pendapatan keluarga masing-masing. 


Program Jejak Jutawan Shaklee, kita tidaklah adakan kerapkali hingga menganggu aktiviti harian surirumah atau ahli-ahli yang bekerja, paling banyak pun sebulan hanya 2 kali. Yang menariknya, ianya program keluarga, jadi bawalah anak-anak bersama..biar riuh rendah di dewan, asalkan ilmu sampai dan anak-anak ada dihadapan mata, itu sangat berbaloi.



bersama  mommy dan nenek shaklee Bonda
Saya suka melihat kerjasama kaum adam semasa program jejak jutawan berlangsung, pasangan masing-masing ambil giliran menjaga anak. Bertuahnya isteri, suami beri sokongan padu, inilah namanya restu dan berkat keluarga, sanggup bersusah senang bersama. Selagi kita buat dengan cara yang betul, Allah akan bantu keluarga kita dan memudahkannya. 

Orang kata, anak-anak bukanlah menghalang suatu kejayaan, sebaliknya merekalah punca kejayaan. Walaupun anak-anak tak pandai apa-apa lagi. Namun mereka macam memahami jer, tak pula diaorang mengamuk masa program berlangsung.





KENAPA SHAKLEE?

Siri Jejak Jutawan Shaklee, kita bahagikan mengikut rank pangkat, agar mudah untuk memberi tunjuk ajar (dari satu tangga rank ke satu tangga) bagaimana untuk naik dan lorongkan ilmu kejayaan dalam Shaklee. Program ni ada banyak siri dan diadakan di seluruh Malaysia. Itu bermakna, leaders dan pengurusan Shaklee memang komited untuk membangunkan lebih ramai Jutawan Shaklee kat Malaysia ni. 





Kenapa yea memilih SHAKLEE? 

ini padangan peribadi saya, Shaklee bukan sekadar mempunyai suplemen yang terbaik, selamat dan berkesan, tetapi dari segi faedah kepada ahli pun sangat banyak!

Selain faedah penjimatan harga, Shaklee ini sebenarnya menawarkan BONUS YANG HEBAT.. ya betul, ini memang best

Yelah, tiada bisnes yang mudah begitu sahaja, tetapi Shaklee tak perlu keluar modal tinggi, permulaan yang sangat rendah, jadi sesiapa sahaja boleh mulakan perniagaan ini. Bayangkan hanya keluarkan modal RM69.00 melalui keahlian biasa dah layak bonus yang hebat. Orang kata dimana ada kemahuan, disitu ada jalan..

Setakat 3 tahun saya berShaklee ini, tak pernahlah lagi saya sibuk-sibuk dari rumah ke rumah ajak orang join bisnes. Kenapa? sebabnya, kami diajar teknik jemput-jemput dan cara bisnes dari rumah. Sebab itulah, saya ada beritahu awal tadi, ramai surirumah yang berjaya dalam Shaklee. Dan mereka tak perlu keluar dari rumah pun, duduk rumah jaga anak pun ada income sendiri. 

Kenapa Bonus Hebat?

Kalau saya kata, orang bekerja untuk kepuasan diri sahaja, itu sangatlah tipu.. dalam keadaan  ekonomi Malaysia yang mendesak ini, Semua orang bekerja untuk DUIT, termasuklah saya.. 

Tapi Alhamdullilah, Allah lorongkan saya untuk bersama SHAKLEE. Shaklee membuka ruang dan sediakan peluang untuk dapat lebih CASH,  TRIP DAN MACAM-MACAM BONUS LAIN, ALHAMDULILLAH!. Sekurang-kurangnya buat suri rumah, dapat juga duit tangan, berapa banyak cashnya, tak kisah, 2 angka , 3 angka, 4 angka 5 angka bergantung pada usaha sendiri. Ini bisnes sendiri, yang penting ia membantu kewangan keluarga dengan cara yang halal dan patuh syariah.



Bayangkan dengan cash boleh settle yuran sekolah anak 'in advance' untuk 6 bulan hingga setahun, tambah tabungan sendiri, tambah duit nak ke umrah, naikkan elaun mak ayah, boleh beli buku dan keperluan terbaik untuk anak-anak dan keluarga, MasyaAllah, best kan?. 

orang kata belum cuba belum tahu.. dulu saya, kalau tak cuba, tidak kutahu, saya boleh jadi begini.. hehehe


Baiklah, tak nak bebel panjang.. Hari ni pun nak kongsi je gambar program dan sedikit tip untuk kejayaan ramai.


Halwa Mata : kat bawah ni sedikit sebanyak gambar-gambar kenangan semasa program berlangsung. Dan program ini akan sentiasa berlangsung sehingga pengujung tahun ini.
Taklimat dan perkongsian daripada Pengurusan Shaklee Malaysia
khusyuk je, lapang dada terima ilmu.. anak-anak baik-baik je diaorang.. sama-sama belajar


nah sini ada beberapa tip boleh di catat untuk rancangan masa hadapan




target dan usaha.. catat ok

ini antara faedah-faedah yang Shaklee tawarkan kepada ahlinya


tip bisnes sikit.. catat tau.






















sesi mentor mentee, Pepatah berkata : Dimana ada kemahuan, disitu ada jalan.. InsyaAllah



Saya doakan mudah-mudahan lebih ramai jutawan bertakwa yang akan lahir daripada  perniagaan Shaklee ini"

Shaklee Malaysia adalah MLM yang patuh Syariah. Produk yang dipasarkan di Malaysia adalah Halal. Tiada unsur piramid dan paling penting hanya yang berusaha sahaja yang mendapat bonus. Tiada istilah duduk sahaja tak buat apa-apa tapi terima bonus. Maaf yea.. tak kerja, tak usaha, tiada bonus buat anda. 


Kami tidak mengamalkan konsep paksaan (head hunting) dan program ini. 

Syor saya : Anda beli, anda makan, anda rasai kesannya, anda amalkan senantiasa, anda kongsi kebaikan dengan lebih ramai orang.. itulah konsep yang sebenar kami.. mulakan sebagai pengguna..

Diri kita amat berharga, tiada sesiapa yang boleh membantu untuk meningkatkan kesihatan. melainkan kita sendiri. 

Saya doakan semoga, kita senantiasa diberikan kesihatan berpanjangan dan ceria selalu. InsyaAllah.

Mencegah lebih baik daripada merawat.. 



Moga bermanfaat.

'Be simply healthy'
Master To be Bonda Miza Nazril


Sharifah Salmiza (Bonda Miza)
"Founder Of BondaMiza Millionaire"
"Founder of Empayar Wanita Sedunia"
012 585 2034 
(whatsapp/telegram/sms/call)
www.bondamiza.com
www.bersalinmenyusu.com

No comments