.fixed-whatsapp { position: fixed; bottom: 20px; right: 20px; width: 50px; height: 50px; z-index: 9999; }

VIVIX SHAKLEE, ANTIOKSIDA,AWET MUDA DAN PEMULIHAN SEL SIHAT, klik sini untuk info lanjut

VIVIX SHAKLEE, ANTIOKSIDA,AWET MUDA DAN PEMULIHAN SEL SIHAT, klik sini untuk info lanjut
Kami membantu anda dan keluarga menjadi lebih sihat, awet muda dan bertenaga dengan produk kesihatan Terbaik, selamat, berkesan dan halal dari Shaklee. Kami adalah Leader Shaklee Terbaik di Malaysia. Anda Ingin dapatkan suplemen Shaklee atau Menjana Pendapatan melalui Shaklee? Hubungi bondamiza (salmiza) segera di talian 012-5852034 untuk bimbingan bisnes dan tempahan suplemen anda.

AURA SAMBUTAN MASTER DI PULLMAN HOTEL

Share:

Assalamualaikum...

Apakhabar semua? Salam takziah buat mangsa-mangsa yang terpaksa mengharungi banjir baru-baru ini. Moga kalian semua berada dalam keadaan sihat dan diberkati Allah Taala..

Hari ni saya di kampung, dah rindu sangat-sangat pada my lovely Ummi dan Walid. Malam ni cadangnya nak makan ikan bakar dan sotong goreng tepung bersama-sama. Dah agak lama tak keluar makan beramai-ramai.. 

Bila teringat makan beramai-ramai, baru saya teringat ada satu post yang saya nak share dengan semua. Sambutan Master yang baru-baru ini saya turut serta..happy for my mummy, kira raikan mummy Shaklee saya.. Sambutan kami di Pullman Hotel Putrajaya.. Ramai betul yang datang.. dekat 1000 orang lebih rasanya..

oooo mana gambar? ada....lama juga menunggu nak post entry ni, haritu notebook kesayangan saya ni ada problem.. sementara ini saya beri jamu mata gambar-gambar ini dahulu lah yea. Nanti dah jumpa saya add lagi okeh :)..

Baru je sampai Pullman Hotel, terus masuk majlis :D
Sabar tunggu majlis bermula..


posing dulu dengan anak-anak.. then ronda lawat kawasan, kalau tak nanti budak-buadak comel akan jemu.. mulalah diaorang tak senang duduk..
kenang-kenangan dengan para Master yang hadir



ini pula kenang-kenangan bersama adik beradik dan mummy Shaklee saya.. (yang tudung oren tu saya lah yea)
snap gambar baby Ruzain sementara dia tak buat perangai lagi :P alolololo
family foto.. ambil berkat, mudah-mudahan, keluarga kami akan dirai ke pentas Master kelak.. insyallah
ini pula hadiah daripada Mummy untuk para leader.. yang ini hadiah untuk saya.. cantik!, tq ya mummy :D
 
DAH SELESAI MAJLIS..

Majlis Sambutan Master tadi separuh hari sahaja.. dah habis majlis, kini masa bersama kami berehat bersama keluarga.. happy-happy :D check in time!!


cantik bilik dan katil di Pullman, English gitu.. tapi jaga-jaga ya, kalau ada anak kecil, nak naik katil kena awasi betul-betul.. kalau terlupa jatuh gedeboob ke lantai.. Baby Ruzain pun tak pandai panjat katil ini. tinggi sungguh!


agaknya budak-budak ini dah penat sangat main-main di majlis tadi.. berlari sana sini sangat, itu sebab sekarang dah zzzzzz.. sebenarnya time ini baru petang.. kekekek


lepas kanak-kanak dah bangun daripada zzz yang sangat lena, tibalah masa meronda-ronda cari makan malam, paling dekat sini Alamanda je lah .. jom ronda!

KEESOKAN HARINYA... SEBELUM CHECK OUT


di hotel Pullman, ada kemudahan riadah untuk kanak-kanak.. bukan setakat bilik bermain, siap dengan basikal jika kita rasa nak ronda-ronda sekitar hotel. Aggaran harga sewaan basikal dalam RM8.00 sejam per basikal.


main bowling! ceria sangat anak-anak bonda.. dapatlah diaorang hilangkan rasa bosan..

Hampir sejam setengah bermain, sekarang beri peluang bermandi manda di kolam pula. Kolam di PullMan Hotel, berada di aras 2 hotel..  tak besar sangat. tapi ada 2 kolam, dewasa dan kanak-kanak





kalau mandi tak puas, nanti budak-budak ni tak mau balik.. itupun jenuh juga memujuk ajak keluar daripada kolam mandi ini.. haih


ini gambar spa di hotel. cantik!.. nama spanya saya dah lupa.. sorry yea..


Kalau ke Pullman, wajib bergambar di hadapan mercu tanda hotel 'Clock Tower'
last posing sebelum check out.. Rania dengan Ruzain dan little Elsa, Frozen


masa untuk berangkat... bye-bye Putrajaya.. kami nak ke IKEA pula sebelum pulang terus ke Penang
Hari ini kami merai sahabat dan rakan-rakan ke pentas Master.. Insyallah tiba masa nanti, kami pula akan dirai di pentas itu.. rasa tak sabar-sabar le pulak.. hehehe.. 

Tak sabar menunggu.. mudah-mudahan doa kami sekeluarga di makbul Allah Taala.. 

Amin, amin, Ya Rabb!


~ Be Simply Healthy ~
Master To be ~ Bonda Miza


Hubungi saya untuk:
FREE CONSULTATION, AFFORDABLE PRICE
&
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!




http://www.bondamiza.com/p/blog-page_19.html





SILA -SILAKAN DOWNLOAD PERCUMA DI BAWAH !

No comments