.fixed-whatsapp { position: fixed; bottom: 20px; right: 20px; width: 50px; height: 50px; z-index: 9999; }

VIVIX SHAKLEE, ANTIOKSIDA,AWET MUDA DAN PEMULIHAN SEL SIHAT, klik sini untuk info lanjut

VIVIX SHAKLEE, ANTIOKSIDA,AWET MUDA DAN PEMULIHAN SEL SIHAT, klik sini untuk info lanjut
Kami membantu anda dan keluarga menjadi lebih sihat, awet muda dan bertenaga dengan produk kesihatan Terbaik, selamat, berkesan dan halal dari Shaklee. Kami adalah Leader Shaklee Terbaik di Malaysia. Anda Ingin dapatkan suplemen Shaklee atau Menjana Pendapatan melalui Shaklee? Hubungi bondamiza (salmiza) segera di talian 012-5852034 untuk bimbingan bisnes dan tempahan suplemen anda.

Tip Kesuburan Suami Isteri

Share:
Assalammualaikum 

Alhamdulillah..rezeki saya dan suami dikurniakan zuriat seawal perkahwinan kami. Pengalaman pertama saat-saat hamil adalah sangat indah. Syukur tak dapat nak gambar dengan kata. Itu kenangan dan pengalaman saya. 




Sebenarnya.. saya ada ramai kenalan yang masih menanti kehadiran zuriat untuk menyerikan rumah tangga mereka. Ada yang berkahwin lebih dari 5 tahun. 

Saya sangat kagum kerana mereka kerana tak pernah putus asa menanti kehadiran si kecil pengikat kasih sayang, walaupun saya tahu terdetik dihati kecil mereka terlalu inginkan anak.. 

“Ya Allah, bantulah saudaraku supaya mereka juga dapat merasa keindahan menimang cahaya mata.. sesungguhnya hanyaMu yang Maha Mengasihi lagi Maha Mengetahui”

So di sini ada beberapa tip yang ditekankan oleh Dr Hamid Arshat, Pakar Sakit Puan.. sangat bermanfaat untuk dipraktikan :D sila ke gambar di bawah dan klik untuk bacaan selanjutnya.. :D

 Baca selanjutnya si sini

No comments