.fixed-whatsapp { position: fixed; bottom: 20px; right: 20px; width: 50px; height: 50px; z-index: 9999; }

VIVIX SHAKLEE, ANTIOKSIDA,AWET MUDA DAN PEMULIHAN SEL SIHAT, klik sini untuk info lanjut

VIVIX SHAKLEE, ANTIOKSIDA,AWET MUDA DAN PEMULIHAN SEL SIHAT, klik sini untuk info lanjut
Kami membantu anda dan keluarga menjadi lebih sihat, awet muda dan bertenaga dengan produk kesihatan Terbaik, selamat, berkesan dan halal dari Shaklee. Kami adalah Leader Shaklee Terbaik di Malaysia. Anda Ingin dapatkan suplemen Shaklee atau Menjana Pendapatan melalui Shaklee? Hubungi bondamiza (salmiza) segera di talian 012-5852034 untuk bimbingan bisnes dan tempahan suplemen anda.

Coretan Hujung Minggu - Diari Raya

Share:

My To do list :
  • Housekeeping & kemas baju-baju lama
  • Up date Blog
  • Up date self & business plan.. :)


Cepatnya cuti raya nak habis, esok ramai dah mula bekerja. Kesempatan yang ada guna sepenuhnya. Sebenarnya, dah beberapa minggu tangguh nak mengemas pakaian lama dalam almari Rania tu.. fuh!! banyak juga baju kanak-kanak rebina ni.. (sorry la no, sibuk mengemas, sampai lupa nak ambil gambar karung beg pakaian budak-budak)

Minggu ni ada pelajaran yang saya dapat : 

Masa Pantas Berlalu, anak-anak comel dah makin membesar

Kesnya simple saja, urusan house keeping & mengemas pakaian lama : 

Simpan baju Rania, baru sedar Ranai dah masuk 5 tahun.. dari baju saiz 4, sekarang dah ke saiz 8, bebrapa bulan lepas ukur tinggi kakak 100cm, minggu lepas ukur semula dah 107cm..

Kemudian kemas-kemas baju baby Ruzain pula. Herm, baby bonda dah membesar dengan jayanya, dari berat 9 kilo, 2 bulan lalu, sekarang dah 12 kilogram beratnya.. baju raya tahun lepas saiz 16-18, sekarang dah kena pakai saiz 24-36..

Masa mengemas inilah, terjumpa sarung bantal & set cadar baby yang diguna Rania, ada yang dah lusuh ada juga yang masih cun melecun.. macam flash back sinetron pulak dah.. Sentimental le pula, hehehe... lipat pakaian perlahan-lahan, seronok.. boleh teringat kisah-kisah lucu anak-anak dengan baju-baju yg dipakai.. Indahnya memori.. :)

ok ok.. sila sambung kerja.. 

p/s :  Hargai masa dengan kasih sayang sementara hayat masih ada, kerana masa ibarat air sungai yang mengalir, ia takkan dapat berpatah balik.. 

Love : 
Bonda Miza









No comments