.fixed-whatsapp { position: fixed; bottom: 20px; right: 20px; width: 50px; height: 50px; z-index: 9999; }

VIVIX SHAKLEE, ANTIOKSIDA,AWET MUDA DAN PEMULIHAN SEL SIHAT, klik sini untuk info lanjut

VIVIX SHAKLEE, ANTIOKSIDA,AWET MUDA DAN PEMULIHAN SEL SIHAT, klik sini untuk info lanjut
Kami membantu anda dan keluarga menjadi lebih sihat, awet muda dan bertenaga dengan produk kesihatan Terbaik, selamat, berkesan dan halal dari Shaklee. Kami adalah Leader Shaklee Terbaik di Malaysia. Anda Ingin dapatkan suplemen Shaklee atau Menjana Pendapatan melalui Shaklee? Hubungi bondamiza (salmiza) segera di talian 012-5852034 untuk bimbingan bisnes dan tempahan suplemen anda.

Rahsia Berjaya Dalam Bisnes dan Kehidupan

Share:
Saya ada seorang bisnes partner.. Ya Allah, kalau tengok memang sedikit cemburu,.. (cemburu baik yea).. Setiap dia restok order.. sampai tak berhenti-henti customer datang .. hairan kan.?. apalah yang dia amalkan untuk tarik sebegitu ramai pelanggan setiap hari...  Maju sungguh perniagaannya.. hidup dia happy sahaja.. Syukur, saya pun tumpang lah happy sekali..




Jadi saya pun dah korek-korek rahsia dia.. Kami digroup ada checklist amalan rohani  yang perlu dilakukan. Dengan kata mudah setiap ahli group akan diberikan panduan (Master Checklist) amalan-amalan rohani supaya lebih dekat dengan Allah.. Mudah sangat amalannya tambahannya itu.. sangat POWER!

Tips daripada bisnes partner saya.. untuk lebih maju.. tambah-tambah bersampena dengan Ramadan mulia ini.. Buat ekstra amalan, berkat sangat.. Jadi setiap hari apa yang dia akan lakukan? inilah Rahsia Berjaya dalam Bisnes dan Kehidupan :
  • Seawal pagi,  sebelum Azan subuh berkumandang, dia akan lakukan Solat Sunat Fajar
  • Sebelum berselawat, doakanlah kedua orang tua kita (tak kiralah masih hidup atau telah tiada)
  • Solat Dhuha (minima 2 rakaat) 
Kemudian lakukan lah amalan-amalan lain seperti biasa.. berselawat, solat taubat, tahajud, mengaji Al-Quran,  berzakat dan bersedekah jariah.



Insyallah, kalau kita ikhlas dengan niat yang suci, maka semua amalan kita akan diterima Allah SWT..

Jom kita amalkan bersama.. :D Menanti berkat di bulan mulia..  Kita bongkarkan Rahsia Berjaya dalan Bisnes dan Kehidupan..

Moga ia akan menjadi bekalan di akhir sana kelak.. :D


Jika anda rasa maklumat ini bermanfaat dan berguna untuk semua, silalah 'like' atau 'share' entry ini dengan semua yea. :D

Master To Be ~
Salmiza. 

Terus memberi dan akan terus berkongsi.





No comments