.fixed-whatsapp { position: fixed; bottom: 20px; right: 20px; width: 50px; height: 50px; z-index: 9999; }

VIVIX SHAKLEE, ANTIOKSIDA,AWET MUDA DAN PEMULIHAN SEL SIHAT, klik sini untuk info lanjut

VIVIX SHAKLEE, ANTIOKSIDA,AWET MUDA DAN PEMULIHAN SEL SIHAT, klik sini untuk info lanjut
Kami membantu anda dan keluarga menjadi lebih sihat, awet muda dan bertenaga dengan produk kesihatan Terbaik, selamat, berkesan dan halal dari Shaklee. Kami adalah Leader Shaklee Terbaik di Malaysia. Anda Ingin dapatkan suplemen Shaklee atau Menjana Pendapatan melalui Shaklee? Hubungi bondamiza (salmiza) segera di talian 012-5852034 untuk bimbingan bisnes dan tempahan suplemen anda.

Permohonan Maaf : Produk Shaklee tidak bertujuan untuk tujuan terapi, mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Share:

"I, Sharifah Salmiza (BondaMiza)

wish to apologize that I have made unauthorized overclaims about Shaklee products in my postings, which I now wish to correct.

Please be informed that Shaklee products are not meant for therapeutic purposes. Shaklee strictly prohibit any of its Distributors to make any unauthorized claim that Shaklee nutritional products are intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.
I sincerely apologize for this and any inconvenience, misunderstanding or confusion is regretted.”

_____________________________

"Saya, Sharifah Salmiza (BondaMiza) ingin meminta maaf kerana saya telah membuat tuntutan berlebihan mengenai produk Shaklee dalam posting saya, yang sekarang saya ingin perbetulkan.
Dimaklumkan bahawa produk Shaklee tidak bertujuan untuk tujuan terapi. Shaklee melarang mana-mana Pengedarnya untuk membuat tuntutan tidak sah bahawa produk pemakanan Shaklee bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.
Saya dengan tulus meminta maaf atas hal ini dan segala kesulitan, salah faham atau kekeliruan amat dikesali. "


Sincerely ~
Yours Trusted Shaklee Leader
BondaMiza





No comments