.fixed-whatsapp { position: fixed; bottom: 20px; right: 20px; width: 50px; height: 50px; z-index: 9999; }

VIVIX SHAKLEE, ANTIOKSIDA,AWET MUDA DAN PEMULIHAN SEL SIHAT, klik sini untuk info lanjut

VIVIX SHAKLEE, ANTIOKSIDA,AWET MUDA DAN PEMULIHAN SEL SIHAT, klik sini untuk info lanjut
Kami membantu anda dan keluarga menjadi lebih sihat, awet muda dan bertenaga dengan produk kesihatan Terbaik, selamat, berkesan dan halal dari Shaklee. Kami adalah Leader Shaklee Terbaik di Malaysia. Anda Ingin dapatkan suplemen Shaklee atau Menjana Pendapatan melalui Shaklee? Hubungi bondamiza (salmiza) segera di talian 012-5852034 untuk bimbingan bisnes dan tempahan suplemen anda.

Kekal Bertenaga Dengan Set Berpuasa Shaklee

Share:

Ramadhan dah menjelma.. Bagaimana puasa kali ni, ada baik ke tak?

Buat yang SIHAT, alhamdulillah.. 

Ada juga yang gastrik tu, tentu risau yea.. Ibu bapa yang tengah melatih anak-anak  belajar berpuasa, kalian ada masalah tak? Cuba set berpuasa Shaklee, lepas ni tentu cergas dan bertenaga sampai waktu berbuka. Teringat pula saya masa belajar berpuasa dulu-dulu, sampai nangis letih :D

Bagi ibu-ibu yang menyusu pula, jangan takut susu merudum masa berpuasa ni.. selain minum yang cukup, set berpuasa shaklee juga sangat membantu dalam mengurangkan masalah penurunan penghasilan susu. 


Saya dah ambil tahun lalu semasa menyusukan Ruzain Aliff, alhamdulillah, bekalan susunya tak pernah putus atau berkurang :D



Jadi apa dia kelebihan Set Berpuasa Shaklee?

1. MEAL SHAKE SHAKLEE
Membekalkan multivitamin yang diperkayakan dengan protein lengkap dengan 9 jenis asid amino, kalsium, magnesium dan vitamin D untuk keperluan minda, tumbesaran serta untuk tulang dan gigi yang sihat.Sebagai milk booster ibu menyusu.

2. PERFORMANCE DRINK SHAKLEE
Minuma isotonik semualajadi rendah sodium dan gula. Mengawal  dan mengurangkan kehilangan bendalir yang menyebabkan tubuh cepat letih dan mengelakkan penyahhidratan. Juga mengekalkan kelembapan kulit.

3. ESP
Membekalkan tenaga berpanjangan. Mengurangkan rasa lapar keterlaluan. Sebagai Milk Booster bagi ibu menyusu. Mencantikkan walaupun tak bermekap sakan semasa berpuasa. Diperkaya dengan kalsium untuk mengurangkan keasidan soya. Jadi mengurangkan risiko serangan gastrik bagi pesakit gastrik ketika berpuasa.

Sesuai untuk ibu hamil, memastikan tidak lapar melampau sepanjang berpuasa. 

Set berpuasa shaklee juga rendah glisemik, sodium dan kolestrol membuatkan set  ini sesuai dinikmati oleh pelbagai golongan umur, pesakit-pesakit kanser, penghidap gastrik, anak-anak yang baru belajar berpuasa dan juga sangat-sangat sesuai dinikmati dikala anda lambat bangun tidur tak sempat nak masak atau makan sahur.

Amalkanlah.. jom kita tengok testimoni pengguna pula :D


Gastrik 
kredit 
   
kredit


Jika anda rasa maklumat ini bermanfaat dan berguna untuk semua, silalah 'like' atau 'share' entry ini dengan semua yea. :D

Kalau nak 'add' saya sebagai 'friend' di FB pun, saya sangat alu-alukan :D.. berkawan kan biar berjuta-juta :P

Sila-silah 'like' page terbaharu saya - BONDA SIHAT di www.facebook.com/bondamiza

Dapatkan juga Ebook percuma yang sarat dengan tip-tip perniagaan dan motivasi “Sorry Boss!!! Saya Terpaksa Berhenti Kerja”. (saya harap dapat baca :D) boleh d/load  dari link ni 'Sorry Boss!! saya terpaksa berhenti kerja..."

Mudah-mudahan ia mampu untuk memberi motivasi kepada kita semua agar lebih berjaya dalam kehidupan kita di dunia dan akhirat. 

Amin  

Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga? 
Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?
  Hubungi saya untuk:
CONSULTATION &
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!

No comments